Vlákno názorů k článku Servis 24 - krušný přechod od Alex - Jaké bylo moje příjemné překvapení, když jsem zjistil,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 12. 2002 17:21

    Alex (neregistrovaný)

    Jaké bylo moje příjemné překvapení, když jsem zjistil, že mohu na Servis 24 měnit souhlasy s inkasem, ktere jsem podal před mnoha lety osobně na přepážce. Jaké však bylo nepříjemné překvapení, když jsem uviděl, že vsechny původně zadané a potvrzené limity (maxima možných inkas) na tyto souhlasy s inkasem byly změněny na 999.999.999,99 Kč. Na nutnost opravy mne nikdo neupozornil a samozřejmě mi byly strženy poplatky za změnu souhlasu s inkasem, když jsem musel limity vrátit na ty původní, bankou potvrzené. Doufám, že se někdo z inkasujících společností, například školní jídelna, nezblázní a nevyčistí svým odběratelům sporožirové účty. Reakce ombudsmana a následně "technického oddělění" byla naprosto směšná a svědčila o naprostém nepochopení problému.

  • 12. 12. 2002 15:52

    PS (neregistrovaný)

    Pokud banka udělala chybu a ztratila původně zadané limity inkas, máte samozřejmě právo to reklamovat a požadovat (bezplatnou) nápravu. Pokud reklamační oddělení toto nevyřídilo k Vaší spokojenosti a ani ombudsman nezareagoval tak, jak by se očekávalo, žalujte je. Možná by tohle Mešec mohl prověřit a zvážit zase nějaké to udělení grešlí.

  • 12. 12. 2002 16:46

    LK (neregistrovaný)

    A jsme opět u toho, že jsme Kocourkov a ne právní stát. Budete kvůli té stovce nebo dvěma utrácet tisíce korun za právníky a mnoho Vašich cenných hodin u soudu a ještě navíc s nejistým výsledkem, že soudce zrovna něco neopomene apod.? Tohle mi ústav udělat, tak jdu jinam.

  • 30. 10. 2007 10:39

    Loula (neregistrovaný)
    Mám naprosto shodnou zkušenost z letošního roku. Binec v inkasech ve službě servis24 se za pět let nezměnil. svůj limit 999 999 999,99 mají stále v oblibě a to i u směšně malých částek. Případná změna přes servis24 vás navíc dostane do jiných problémů protože v popisu polí i v nápovědě se mluví o tom,že limit je platný pro jednotlivou platbu zatímco algoritmus to bere jako součet všech plateb. Příklad : splácíte 10 splátek po 500 kč zadáte limit pro splátky 500 kč a zvolíte vyplácení v období 10 měsíců. Limit vyčerpáte hned první platbou a další platby neprojdou. Technické oddělení i tým ombudsmana je parta nadšených upovídaných individuí ochotných vám vyprávět o svých pocitech,dojmech a myšlenkách ale pomoci se u nich nedočkáte.
  • 30. 10. 2007 12:30

    Radek (neregistrovaný)
    A co finanční arbitr? Ten je na jednotlivých bankách nezávislý. A je zřejmé, že každý zaměstnanec musí svému zaměstnavetli přinášet jen a jen dobro /a zisk/. Proto nepočítejte s tím, že by spořitelní ombudsman pomohl ve Váš prospěch.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).