Jaké bylo moje příjemné překvapení, když jsem zjistil, že mohu na Servis 24 měnit souhlasy s inkasem, ktere jsem podal před mnoha lety osobně na přepážce. Jaké však bylo nepříjemné překvapení, když jsem uviděl, že vsechny původně zadané a potvrzené limity (maxima možných inkas) na tyto souhlasy s inkasem byly změněny na 999.999.999,99 Kč. Na nutnost opravy mne nikdo neupozornil a samozřejmě mi byly strženy poplatky za změnu souhlasu s inkasem, když jsem musel limity vrátit na ty původní, bankou potvrzené. Doufám, že se někdo z inkasujících společností, například školní jídelna, nezblázní a nevyčistí svým odběratelům sporožirové účty. Reakce ombudsmana a následně "technického oddělění" byla naprosto směšná a svědčila o naprostém nepochopení problému.
Pokud banka udělala chybu a ztratila původně zadané limity inkas, máte samozřejmě právo to reklamovat a požadovat (bezplatnou) nápravu. Pokud reklamační oddělení toto nevyřídilo k Vaší spokojenosti a ani ombudsman nezareagoval tak, jak by se očekávalo, žalujte je. Možná by tohle Mešec mohl prověřit a zvážit zase nějaké to udělení grešlí.