Klasika, uz po mych zkusenostech s ombudsmankou.
Zase zadna odpoved.
PROC vyzaduji telefonni cislo (email) ???!!!
Prece nemam povinnost ho vlastnit.
Jako volitelnou sluzbu zakaznikovi bych to bral jako plus, ale CS to vyzaduje a to mi vadi.
To, ze kolegu kontaktoval bez vyzadani telefonni banker je fakt.
To je to takovy problem s tim telefonem? Vase cislo lze zjistit tisici zpusoby a disponuje jim tisic lidi. Tak proc bych ho treba nedal podle mne zcela duveryhodne instituci jako je CS? A ze mi obcas zavolaji bych bral jako svym zpusobem starost o klienta. Jejich nabidky jsou prevazne zajimave a i kdyby ne, staci to proste polozit. V cem je problem? Navic se predpoklada, ze v 21 stoleti je vlastnictvi telefonu a mailu zcela prirozene, takze pripominka viz. vyse o povinnosti jej mit je zcela hloupa a irelevantni. Ano, mit dnes telefon a mail je socialne a spolecensky povinne. Ja to tak beru a divim se, ze se nad tim nekdo ma vubec cas pozastavovat?
Že vám do toho vstupuji. Já bych řekl, že to není problém, ale že jim do toho prostě nic není. Podmiňovat zřízení služby touto informací je prostě divné. Není pravda, že vaše telefonní číslo lze zjistit tisíci způsoby. Znám lidi, kteří pevnou linku nemají a jejich mobil zná jen ten, komu ho dají. Nehledě na to, že opravdu není ani "sociálně" ani jakkoliv jinak povinné telefon či dokonce mail vlastnit. A i kdyby bylo, ještě to neznamená, že je povinné hlásit někomu kontaktní údaje. To si pletete dobu. Vám to možná divné není, ale jsou lidé, kterým to divné je. Myslete si o nich co chcete, oni si jistě o vás také pomyslí své.