Úroveň dřívějšího online 24 nebyla opravdu nic moc. Potíže s připojením byly úplně běžné a úroveň pracovníků hotline k popukání. Naprosto souhlasím s autorem článku. Navíc jsem nemohl pochopit, proč u služby, která má (online24) už v názvu, že ji lze využívat 24 hodin denně nelze stáhnout výpis od 22 do 6 hodiny. Tedy celou třetinu dne!
Pochyby o úrovni nové služby - servis 24 - jsem začal mít už v samém počátku. Přišel dopis, že si mám zavolat na jejich linku a dohodnout si převedení služby a novou smlouvu. Budiž, zavolal jsem. Poprvé neúspěšně - neměl jsem po ruce autentizační kalkulátor a bez čísla kalkulátoru to udělat nelze. Zavolal jsem tedy podruhé, tentokrát s kalkulátorem. Operátorka mi sdělila, že volám zbytečně a že se prý mám přihlásit starými údaji a po přihlášení si je sám změnit... Snažil jsem se tedy pilně (celý večer) přihlásit. Samozřejmě marně. Zavolal jsem tedy potřetí. Tentokrát číslo kalkulátoru chtěli, a o minulé informaci mi byli schopni jen sdělit, že to tak opravdu nelze a že je jim to líto, že mi poskytli špatnou informaci. Operátorka se mě zeptala, zda chci smlouvu vyřídit korespondenčně, nebo osobně na pobočce. Uvítal jsem možnost korespondenčního vyřízení a vše jí nadiktoval. Pak jsem požádal ještě jednou o totéž pro můj běžný účet (ten první bylo sporožiro). Tak to bohužel nepůjde, běžné účty jen na pobočce, korespondenčně to ČS neumí... S vědomím, že budu muset tak jako tak na pobočku, požádal jsem operátorku o změnu u prvního účtu - když tam jdu, vyřídím si obojí najednou na pobočce. To ovšem také nelze, zadaná operace se již nemůže stornovat či změnit. Prima začátek.
Rovněž mi nikdo nedokázal vysvětlit, co mám dělat s dříve nezbytným autentizačním kalkulátorem. Prý jej můžu používat dále, je to pro mou bezpečnost. Znamená to, že operace bez kalkulátoru bezpečné nejsou?!? Před několika málo měsíci jsem si kalkulátor za tisíc korun od ČS koupil s tím, že je to věc nezbytná pro využívání služby. Dnes mi říkají, že ho ode mne zpátky neodkoupí, je přece můj. Tak dík, milá Česká spořitelno.
Jo kdo chce psa bít, tak si hůl vždycky najde. Poslední dobou mi to silně připomíná konkurenční boj. Některé příběhy, zaručené postupy, špatné zkušenosti s ČS jsou velkým omylem a podfukem. Když si chcete něco vymyslet, tak se nejdříve poraďte s někým z ČS. Takto se jen blamujete. Trochu to chápu, služba Servis 24 -- internetbanking od ČS je opravdu špička a mnoha lidem od konkurence to vadí. Najděte si ve svém stěžování něco jiného. Třeba Českou poštu, tam se shodneme.
Vše, co jsem napsal je pravda. Nemusí se vám to líbit, ale je to tak. A nikdo jiný, než ČS za to nemůže. Takže, máte-li tam na to nějaký vliv, udělejte si tam nejprve pořádek.
Jestli existuje k vašim výpadům vůči mně nějaký jiný důvod, než to, že jste v ČS zaměstnán, zajímal by mě. V čem podle vás spočívá ona údajná blamáž??? Zjistěte si, jaká je skutečná úroveň mnou kritizovaných služeb. A pak něco pište.
Opravdu bych byl raději, kdybych o službách, za které platím ne zase tak málo peněz, mohl napsat něco lepšího. Jsou-li v ČS zaměstnáváni lidé s vaším přístupem k zákazníkům, už se ale ničemu ani moc nedivím.
Tak vliv tam nemám. Pouze peníze. Zatím jsem vždy dostal to, co jsem potřeboval. Mám účty ve více bankách, tudíž mohu srovnávat. Nevím z čeho pramení Vaše dedukce o mém zaměstnaneckém poměru? Vážený kliente ČS, od roku 1990 jsem tzv. na volné noze a to nehodlám měnit. Přesto Vám dám radu. Pokud máte nějaký problém, tak se ho snažte nejdříve vyřešit sám. Pokud se Vám to nepovede, tak se obraťte na známé, příbuzné, přátele. Když nepomůže ani to, tak si pobrečte na internetu. Ale neočekávejte, že to za Vás někdo vyřeší. Možná, že jsem byl na Vás trochu ostřejší. To pramení z toho, že osobně znám několik lidí, kteří, dejme tomu, byli "odejiti" z ČS a nyní se ji snaží pomlouvat hlavně na internetu.
Já vám dám taky radu. Nenapadejte a neosočujte druhé jen proto, že se vám podobné problémy vyhnuly. Můj příspěvek byl, na rozdíl od toho vašeho, zcela k věci, tj. k tématu diskuze. Klidně si založte fanklub České spořitelny, ale chovejte se slušně.
Mimochodem, opravdu nevím, jak mi podle vaší rady moji příbuzní a známí pomohou s neschopností pracovníků banky.
Ale pomohou Vám. Třeba tím, že Vám vysvětlí jak máte postupovat, než si půjdete "naběhnout" do banky. Původně jsem Vám chtěl poradit změnu banky, ale to by vyšlo na stejno. Česká spořitelna nepatří k mým oblíbeným finančním institucím. Ovšem jejich internetbanking Servis24 je na slušné úrovni. Pokud s tím umíte dělat, tak to nemá chybu. Pokud Vám ovšem nevadí bílý podklad a modrá písmena. Červená by byla určitě lepší. Což si takhle stěžovat?
Některé stížnosti, aniž si to uvědomujete, vypovídají i něco o stěžovateli. O jeho vlastnostech, schopnostech, náladách a pocitech. Teď nemyslím ty profesionální stěžovatelé všeho a všech. Doufám, že k nim nepatříte.
Máte pravdu. Příště, než půjdu do banky, oběhnu příbuzné a poptám se. Určitě tím získám řadu nepostradatelných informací.
Pane, já jsem si od banky koupil službu, kterou nabízela a se kterou jsem nebyl spokojen. Nesháněl jsem meloucháře na stavbu garáže. To račte rozlišovat. Se zakoupenou službou jsem udělal zkušenost, o kterou jsem se podělil v diskuzi k článku jiného klienta, který měl zkušenost podobnou. A pak přijdete vy a začnete mi radit, že mám být raději zticha, protože si stejně všechno vymýšlím. To tedy zírám. Nakonec připustíte, že to tak snad i bylo, ale stejně jsem nějakej divnej, když jsem se předem nezeptal babičky, jak se jí líbí Česká spořitelna.
Nevím, co by mohlo mít s mými vlastnostmi a schopnostmi společného to, že jsem se nemohl díky zahlcenému serveru mnohokrát opakovaně připojit na "Servis 24"? Co to má společného s tím, že jejich operátoři na technické podpoře této služby nejsou schopni klientovi poradit? Co to má společného s tím, že operátorka poskytne klientovi špatnou informaci? Společného to má snad něco jen s mými náladami a pocity, které se po takových zkušenostech dostaví.
Klidně si žijte svým životem člověka, kterému všichni ubližují a kterému všechno dělají naschvál. Ty příbuzné a známé jsem uváděl proto, že by Vám třeba poradili, že je třeba číst pokyny a nápovědu. Pak byste se dozvěděl k čemu je Vám kalkulátor i u nového systému. Jak je to s připojováním účtů apod. Jenže Vám už asi není pomoci.
Sluzba Servis24 je podstatne lepsi a rachlejsi nez byvaly Internet banking. Autentikacni system zalozeny jenom na vstupnich udajich je samozrejme bezpecny, jak to jde. Ovsem s tim kalkulatorem je daleko bezpecnejsi. Pri aktivaci nove sluzby jsem si dal do smlouvy, ze limit nove sluzby bude bez kalkulatoru stazen na nulu, takze nelze bez neho provest jakoukoli transakci. Moje zabezpeceni je tedy v tomto pripade zcela stoprocentni a kalkulator je tedy nezbytny jako drive. S pozdravem...
Lze nějak mně -- laikovi -- vysvětlit, jak se liší míra bezpečnosti mezi operacemi bezpečnými a ještě bezpečnějšími?
Když jsem si před půl rokem sjednával internetbanking, nikdo mě neinformoval, že za několik měsíců zakoupený kalkulátor nebudu potřebovat. Zakoupil jsem si ho proto, že byl nezbytný pro využívání této služby. Spořitelna najednou udělá čáry máry fuk a kalkulátor si můžu strčit za klobouk a využívat ho k ještě větší bezpečnosti již tak bezpečných operací. Jsem prostě nadšen.
Bezpečnost nikdy není absolutní. I počítač, který není připojen k žádné síti, může shořet, může na něho spadnou letadlo, může ty údaje vykrást člověk z venčí. Čili vždy, kdy se zvažuje bezpečnost něčeho, tak je to relativní veličina porovnávaná se škodami, které případně mohou vzniknout, a s náklady, které na příslušné zabezpečení je třeba vynaložit. U operací například přečtení Vašeho zůstatku Vám způsobí pravděpodobně menší škodu než když někdo přímo z Vašeho účtu převede netriviální částku pryč. U zabezpečení počítačové komunikace může využití jednorázových hesel zvýšit bezpečnost operací, protože operaci nepůjde například zopakovat.
Tak to teda mohu podepsat u mne to probíhalo zcela stejně akorát mi jeątě pomotali sporoľíro a BU do sebe takľe jsem se nakonec nemohl přihl_ásit ani do jednoho účtu. a řeąení? na pobočce naąli jediné vąe zruąit a udělat nové smlouvy na sporoľiro i BU, samozřejmě spoplatněné. Dlouhé odezvy má jejich servr snad odjakstěľiva. pouľíval jsem u BU Home bank.od začátku a fakt to bylo utrpení jen pro otrlé fandy. V podstatě pouľívám CS u BU jiľ 12 let ale myslím, ľe se to moc nezlepąilo. Dokonce hned po revoluci na nově otevřeném ústředí v Rytířské V Praze to i fungovalo velice dobře. Nyní uvaľuji o Komerční bance, zejména u firemního BU právě kvůli internet bank. Máte někdo zkuąenosti? Milan