Se službou Servis 24 jsem plně spokojen a jelikož mám nejen sporožiro, ale také postžiro - musím konstatovat, že šíře a kvalita nabídek se nedá srovnat a je to ve prospěch České spořitelny, která za poslední dva roky udělala velmi mnoho pro klienty, zatím co Poštovní spořitelna byla dobrá před 5 až 6 lety. netvrdím, že ČS je bez chyb, ale množství problémů je také dáno množstvím klientů, které má.
S argumentací poslední věty nesouhlasím, protože si myslím, že čím více klientů, tím by měl být systém kvalitnější (více klientů -> více peněz -> více lepších investic). Na druhé straně, problémy, které uvádějí stěžovatelé v článku se mi jeví jako drobné hovadinky, jenom aby si postěžovali. To už jsem u ČS zažil horší věci, ale v globálu mohu vyjádřit spokojenost.
Uvidíš od nového roku nabídne Posštovní spořitelna nový sazebník ve kterém budou tak zvané tarifní balíčky třeba za 70,- Kč budeš mít bez omezení homebankink,gsm bankink phonebankink,klient servis výpisy a ještě maxkartu takže PS dá taky ČS pěkně nafrak Navíc jejich maxkarta je výborná a je skoro zadarmo a řekněte mi která banka má tolik obchodních míst jako poštovní spořitelná. ČS nechci kvůli jejím specifickým symbolům.
No tak mám dojem, že právě toto dává ČS už nyní za 10,- Kč za měsíc :-). No a bez specifických symbolů se také obejdeš, pokud si zřídí účet běžný a ne sporožirový. Ale pokud jsi zvyklý na svoji banku, tak není důvod přecházet jinam.
Jinak musím souhlasit s ostatními: Možná se Servis24 nejsem spokojený na 100%, ale na 99% ano. Mám ještě nějaké peníze v IPB (tedy ČSOB), ale postupně všechno převedu k ČS. Od té doby co je koupila Erste se opravdu zlepšují!
No tak jestli je to na věky, to asi ne. Ale oni předchůdce služby Servis24 už nabízejí delší dobu a za nezměněné poplatky. Takže si nemyslím, že by tohle byl jenom nějaký marketingový trik k získání zákazníků. Služba je výhodná i pro ně, protože se zákazník obslouží sám a šetří jim to pracovní sílu. No a pokud by nám to "nasolili" za 70 korun za měsíc, tak bychom byli na stejné úrovni jako klienti Poštovní spořitelny (a ne hůře).
Navíc množství poboček, bankomatů, akceptace jejich platebních karet by (v mém případě) pořád mluvila pro ČS.
Ale je možné, že Ty máš možná jiné nároky a Poštovní spořitelna je v jiných službách na vyšší úrovni. Rád bych byl, abys třeba uvedl příklad.
Tenhle server čtu proto, abych se dozvěděl něco nového a dokázal srovnávat. Nechci tu začínat žádnou další "válku" jako ČS vs. eBanka, ČS vs. KB, KB vs. ČSOB atp. :-)
Co se týce poboček obchodních míst Poštovní spořitelna je má 3400(všechny pošty
v ČR a pobočky) postžiro není jako sporožiro vazaný na jednu pobočku Jejich Maxkarta
ja kombinací čipové karty a karty cirrus maestro každá zvlášť limit na každý poště
můžěš vrlmi rychle vybírat a ukládat. Já vím že PS nemá třeba internebankink má ale homebankink
který je sice dražší ale jde s ním snad úplně všechno i třeba blokoace účtu karty šeků . Gsm bankink
je taky velmi propracovaný od nového roku budou mít nový program elektron za 70,- Kč v tom budeš mít
Homebankink,GSM bankink phone bankink přes bezplatnou linku klient servis přes bezplatnou linku
Takže těch 70,- Kč není zase tak moc . můžeš taky mít účet jen tak bez žádnýho programu
internetbankink u ČS stojí 10,- Kč/měsíc homebankink PS 18,- Kč/měsíc resp bude od nového stát ale umí toho mnohem Víc
Mě osobně by se líbila ŽB protože má velmi kvalitní internetbankink kterrý PS chybí samoobslužné zoný
které nemá PS ani ČS ale síť bankomátu a samoobslužných zon je velmi mála jen
Velká okresní města což je mě nahouby.Némám nic proti ČS ale to hlavně miláček důchodců ŽB je pro mě nepužitelná
ebanka zase drahá tak je pro mě PS jediné přijatelné východisko. Co se týče ŽB můj osobní názor je ten že ty ceny
co mají stejně dlouho neudrží protože jsou až nezkutečně nízké chce jen nabrat klienty a tradá s cenama nahoru
jako to třeba udělala e-banka.
Internet bankink bude na jaře ale bude stejný jako u ČSOB takže budeš moc provádět jen pasivní operace operace aktivní jako je třeba příkaz k úhradě ten půjde provádět u poštovní spořitelny provádět stejně jako u ČSOB pouze s čtečkou čipových karet kterou kdyzž nemáš musíš koupit sám a stojí asi 1500,- a navíc musíš nosit všude sebou což je nesmysl takže jejich internetbankink bude stále takový přenosný homebankink. To je jedina Výhoda ČS že se můžeš přihlásit z kterého koliv PC.
Jiná věc je bezpečnost protože přihlašovaní na základě jména a hesla které se němění nepovažuji zrovna za moc bezpečné. Jo mimochodem ten homebankink poštovní spořitelny toho umí mnohem víc než internetbankink ČS. Jedíná výhoda ČS je že se můžou dispozice zadávat i přes operátora což Poštovní spořitelně stále chybí. Já ale považují hned po Ebance Poštovní spořitelnu za nejlepší banku kterou jsem vyzkoušel u ČS jsem byl před dvěma roky ale po roce jsem účet zrušil protože ty služby byly příšerny