Máte pravdu homebankink od poštovní spořitelny je super navíc od nového roku bude o hodně levnější díky programům který si bude moc majitel účtu zvolit. POštovní spořitelna je prostě skvělá , ale chci zkusitr účet u spořky s inteernet bankinkem myslíte že bych se měl na to vykašlat a zůstat u staré dobré poštovky
Nový internet banking ČS se mi, co se týká nabízených funkcí, velmi líbí. Akorát se mi zdá, že odezvy serveru jsou dost dlouhé. Těžko říct, jestli je to tím, že probíhá příliš mnoho transakcí, nebo problém je na straně databáze/serveru/připojení. Myslel jsem si, že v době okolo 18 hodiny by to už mělo šlapat celkem rychle. Včera tomu tak nebylo.
Se službou Servis 24 jsem plně spokojen a jelikož mám nejen sporožiro, ale také postžiro - musím konstatovat, že šíře a kvalita nabídek se nedá srovnat a je to ve prospěch České spořitelny, která za poslední dva roky udělala velmi mnoho pro klienty, zatím co Poštovní spořitelna byla dobrá před 5 až 6 lety. netvrdím, že ČS je bez chyb, ale množství problémů je také dáno množstvím klientů, které má.
S argumentací poslední věty nesouhlasím, protože si myslím, že čím více klientů, tím by měl být systém kvalitnější (více klientů -> více peněz -> více lepších investic). Na druhé straně, problémy, které uvádějí stěžovatelé v článku se mi jeví jako drobné hovadinky, jenom aby si postěžovali. To už jsem u ČS zažil horší věci, ale v globálu mohu vyjádřit spokojenost.
Uvidíš od nového roku nabídne Posštovní spořitelna nový sazebník ve kterém budou tak zvané tarifní balíčky třeba za 70,- Kč budeš mít bez omezení homebankink,gsm bankink phonebankink,klient servis výpisy a ještě maxkartu takže PS dá taky ČS pěkně nafrak Navíc jejich maxkarta je výborná a je skoro zadarmo a řekněte mi která banka má tolik obchodních míst jako poštovní spořitelná. ČS nechci kvůli jejím specifickým symbolům.
No tak mám dojem, že právě toto dává ČS už nyní za 10,- Kč za měsíc :-). No a bez specifických symbolů se také obejdeš, pokud si zřídí účet běžný a ne sporožirový. Ale pokud jsi zvyklý na svoji banku, tak není důvod přecházet jinam.
Jinak musím souhlasit s ostatními: Možná se Servis24 nejsem spokojený na 100%, ale na 99% ano. Mám ještě nějaké peníze v IPB (tedy ČSOB), ale postupně všechno převedu k ČS. Od té doby co je koupila Erste se opravdu zlepšují!
No tak jestli je to na věky, to asi ne. Ale oni předchůdce služby Servis24 už nabízejí delší dobu a za nezměněné poplatky. Takže si nemyslím, že by tohle byl jenom nějaký marketingový trik k získání zákazníků. Služba je výhodná i pro ně, protože se zákazník obslouží sám a šetří jim to pracovní sílu. No a pokud by nám to "nasolili" za 70 korun za měsíc, tak bychom byli na stejné úrovni jako klienti Poštovní spořitelny (a ne hůře).
Navíc množství poboček, bankomatů, akceptace jejich platebních karet by (v mém případě) pořád mluvila pro ČS.
Ale je možné, že Ty máš možná jiné nároky a Poštovní spořitelna je v jiných službách na vyšší úrovni. Rád bych byl, abys třeba uvedl příklad.
Tenhle server čtu proto, abych se dozvěděl něco nového a dokázal srovnávat. Nechci tu začínat žádnou další "válku" jako ČS vs. eBanka, ČS vs. KB, KB vs. ČSOB atp. :-)
Co se týce poboček obchodních míst Poštovní spořitelna je má 3400(všechny pošty
v ČR a pobočky) postžiro není jako sporožiro vazaný na jednu pobočku Jejich Maxkarta
ja kombinací čipové karty a karty cirrus maestro každá zvlášť limit na každý poště
můžěš vrlmi rychle vybírat a ukládat. Já vím že PS nemá třeba internebankink má ale homebankink
který je sice dražší ale jde s ním snad úplně všechno i třeba blokoace účtu karty šeků . Gsm bankink
je taky velmi propracovaný od nového roku budou mít nový program elektron za 70,- Kč v tom budeš mít
Homebankink,GSM bankink phone bankink přes bezplatnou linku klient servis přes bezplatnou linku
Takže těch 70,- Kč není zase tak moc . můžeš taky mít účet jen tak bez žádnýho programu
internetbankink u ČS stojí 10,- Kč/měsíc homebankink PS 18,- Kč/měsíc resp bude od nového stát ale umí toho mnohem Víc
Mě osobně by se líbila ŽB protože má velmi kvalitní internetbankink kterrý PS chybí samoobslužné zoný
které nemá PS ani ČS ale síť bankomátu a samoobslužných zon je velmi mála jen
Velká okresní města což je mě nahouby.Némám nic proti ČS ale to hlavně miláček důchodců ŽB je pro mě nepužitelná
ebanka zase drahá tak je pro mě PS jediné přijatelné východisko. Co se týče ŽB můj osobní názor je ten že ty ceny
co mají stejně dlouho neudrží protože jsou až nezkutečně nízké chce jen nabrat klienty a tradá s cenama nahoru
jako to třeba udělala e-banka.
Internet bankink bude na jaře ale bude stejný jako u ČSOB takže budeš moc provádět jen pasivní operace operace aktivní jako je třeba příkaz k úhradě ten půjde provádět u poštovní spořitelny provádět stejně jako u ČSOB pouze s čtečkou čipových karet kterou kdyzž nemáš musíš koupit sám a stojí asi 1500,- a navíc musíš nosit všude sebou což je nesmysl takže jejich internetbankink bude stále takový přenosný homebankink. To je jedina Výhoda ČS že se můžeš přihlásit z kterého koliv PC.
Jiná věc je bezpečnost protože přihlašovaní na základě jména a hesla které se němění nepovažuji zrovna za moc bezpečné. Jo mimochodem ten homebankink poštovní spořitelny toho umí mnohem víc než internetbankink ČS. Jedíná výhoda ČS je že se můžou dispozice zadávat i přes operátora což Poštovní spořitelně stále chybí. Já ale považují hned po Ebance Poštovní spořitelnu za nejlepší banku kterou jsem vyzkoušel u ČS jsem byl před dvěma roky ale po roce jsem účet zrušil protože ty služby byly příšerny
Úroveň dřívějšího online 24 nebyla opravdu nic moc. Potíže s připojením byly úplně běžné a úroveň pracovníků hotline k popukání. Naprosto souhlasím s autorem článku. Navíc jsem nemohl pochopit, proč u služby, která má (online24) už v názvu, že ji lze využívat 24 hodin denně nelze stáhnout výpis od 22 do 6 hodiny. Tedy celou třetinu dne!
Pochyby o úrovni nové služby - servis 24 - jsem začal mít už v samém počátku. Přišel dopis, že si mám zavolat na jejich linku a dohodnout si převedení služby a novou smlouvu. Budiž, zavolal jsem. Poprvé neúspěšně - neměl jsem po ruce autentizační kalkulátor a bez čísla kalkulátoru to udělat nelze. Zavolal jsem tedy podruhé, tentokrát s kalkulátorem. Operátorka mi sdělila, že volám zbytečně a že se prý mám přihlásit starými údaji a po přihlášení si je sám změnit... Snažil jsem se tedy pilně (celý večer) přihlásit. Samozřejmě marně. Zavolal jsem tedy potřetí. Tentokrát číslo kalkulátoru chtěli, a o minulé informaci mi byli schopni jen sdělit, že to tak opravdu nelze a že je jim to líto, že mi poskytli špatnou informaci. Operátorka se mě zeptala, zda chci smlouvu vyřídit korespondenčně, nebo osobně na pobočce. Uvítal jsem možnost korespondenčního vyřízení a vše jí nadiktoval. Pak jsem požádal ještě jednou o totéž pro můj běžný účet (ten první bylo sporožiro). Tak to bohužel nepůjde, běžné účty jen na pobočce, korespondenčně to ČS neumí... S vědomím, že budu muset tak jako tak na pobočku, požádal jsem operátorku o změnu u prvního účtu - když tam jdu, vyřídím si obojí najednou na pobočce. To ovšem také nelze, zadaná operace se již nemůže stornovat či změnit. Prima začátek.
Rovněž mi nikdo nedokázal vysvětlit, co mám dělat s dříve nezbytným autentizačním kalkulátorem. Prý jej můžu používat dále, je to pro mou bezpečnost. Znamená to, že operace bez kalkulátoru bezpečné nejsou?!? Před několika málo měsíci jsem si kalkulátor za tisíc korun od ČS koupil s tím, že je to věc nezbytná pro využívání služby. Dnes mi říkají, že ho ode mne zpátky neodkoupí, je přece můj. Tak dík, milá Česká spořitelno.
Jo kdo chce psa bít, tak si hůl vždycky najde. Poslední dobou mi to silně připomíná konkurenční boj. Některé příběhy, zaručené postupy, špatné zkušenosti s ČS jsou velkým omylem a podfukem. Když si chcete něco vymyslet, tak se nejdříve poraďte s někým z ČS. Takto se jen blamujete. Trochu to chápu, služba Servis 24 -- internetbanking od ČS je opravdu špička a mnoha lidem od konkurence to vadí. Najděte si ve svém stěžování něco jiného. Třeba Českou poštu, tam se shodneme.
Vše, co jsem napsal je pravda. Nemusí se vám to líbit, ale je to tak. A nikdo jiný, než ČS za to nemůže. Takže, máte-li tam na to nějaký vliv, udělejte si tam nejprve pořádek.
Jestli existuje k vašim výpadům vůči mně nějaký jiný důvod, než to, že jste v ČS zaměstnán, zajímal by mě. V čem podle vás spočívá ona údajná blamáž??? Zjistěte si, jaká je skutečná úroveň mnou kritizovaných služeb. A pak něco pište.
Opravdu bych byl raději, kdybych o službách, za které platím ne zase tak málo peněz, mohl napsat něco lepšího. Jsou-li v ČS zaměstnáváni lidé s vaším přístupem k zákazníkům, už se ale ničemu ani moc nedivím.
Tak vliv tam nemám. Pouze peníze. Zatím jsem vždy dostal to, co jsem potřeboval. Mám účty ve více bankách, tudíž mohu srovnávat. Nevím z čeho pramení Vaše dedukce o mém zaměstnaneckém poměru? Vážený kliente ČS, od roku 1990 jsem tzv. na volné noze a to nehodlám měnit. Přesto Vám dám radu. Pokud máte nějaký problém, tak se ho snažte nejdříve vyřešit sám. Pokud se Vám to nepovede, tak se obraťte na známé, příbuzné, přátele. Když nepomůže ani to, tak si pobrečte na internetu. Ale neočekávejte, že to za Vás někdo vyřeší. Možná, že jsem byl na Vás trochu ostřejší. To pramení z toho, že osobně znám několik lidí, kteří, dejme tomu, byli "odejiti" z ČS a nyní se ji snaží pomlouvat hlavně na internetu.
Já vám dám taky radu. Nenapadejte a neosočujte druhé jen proto, že se vám podobné problémy vyhnuly. Můj příspěvek byl, na rozdíl od toho vašeho, zcela k věci, tj. k tématu diskuze. Klidně si založte fanklub České spořitelny, ale chovejte se slušně.
Mimochodem, opravdu nevím, jak mi podle vaší rady moji příbuzní a známí pomohou s neschopností pracovníků banky.
Ale pomohou Vám. Třeba tím, že Vám vysvětlí jak máte postupovat, než si půjdete "naběhnout" do banky. Původně jsem Vám chtěl poradit změnu banky, ale to by vyšlo na stejno. Česká spořitelna nepatří k mým oblíbeným finančním institucím. Ovšem jejich internetbanking Servis24 je na slušné úrovni. Pokud s tím umíte dělat, tak to nemá chybu. Pokud Vám ovšem nevadí bílý podklad a modrá písmena. Červená by byla určitě lepší. Což si takhle stěžovat?
Některé stížnosti, aniž si to uvědomujete, vypovídají i něco o stěžovateli. O jeho vlastnostech, schopnostech, náladách a pocitech. Teď nemyslím ty profesionální stěžovatelé všeho a všech. Doufám, že k nim nepatříte.
Máte pravdu. Příště, než půjdu do banky, oběhnu příbuzné a poptám se. Určitě tím získám řadu nepostradatelných informací.
Pane, já jsem si od banky koupil službu, kterou nabízela a se kterou jsem nebyl spokojen. Nesháněl jsem meloucháře na stavbu garáže. To račte rozlišovat. Se zakoupenou službou jsem udělal zkušenost, o kterou jsem se podělil v diskuzi k článku jiného klienta, který měl zkušenost podobnou. A pak přijdete vy a začnete mi radit, že mám být raději zticha, protože si stejně všechno vymýšlím. To tedy zírám. Nakonec připustíte, že to tak snad i bylo, ale stejně jsem nějakej divnej, když jsem se předem nezeptal babičky, jak se jí líbí Česká spořitelna.
Nevím, co by mohlo mít s mými vlastnostmi a schopnostmi společného to, že jsem se nemohl díky zahlcenému serveru mnohokrát opakovaně připojit na "Servis 24"? Co to má společného s tím, že jejich operátoři na technické podpoře této služby nejsou schopni klientovi poradit? Co to má společného s tím, že operátorka poskytne klientovi špatnou informaci? Společného to má snad něco jen s mými náladami a pocity, které se po takových zkušenostech dostaví.
Klidně si žijte svým životem člověka, kterému všichni ubližují a kterému všechno dělají naschvál. Ty příbuzné a známé jsem uváděl proto, že by Vám třeba poradili, že je třeba číst pokyny a nápovědu. Pak byste se dozvěděl k čemu je Vám kalkulátor i u nového systému. Jak je to s připojováním účtů apod. Jenže Vám už asi není pomoci.
Sluzba Servis24 je podstatne lepsi a rachlejsi nez byvaly Internet banking. Autentikacni system zalozeny jenom na vstupnich udajich je samozrejme bezpecny, jak to jde. Ovsem s tim kalkulatorem je daleko bezpecnejsi. Pri aktivaci nove sluzby jsem si dal do smlouvy, ze limit nove sluzby bude bez kalkulatoru stazen na nulu, takze nelze bez neho provest jakoukoli transakci. Moje zabezpeceni je tedy v tomto pripade zcela stoprocentni a kalkulator je tedy nezbytny jako drive. S pozdravem...
Lze nějak mně -- laikovi -- vysvětlit, jak se liší míra bezpečnosti mezi operacemi bezpečnými a ještě bezpečnějšími?
Když jsem si před půl rokem sjednával internetbanking, nikdo mě neinformoval, že za několik měsíců zakoupený kalkulátor nebudu potřebovat. Zakoupil jsem si ho proto, že byl nezbytný pro využívání této služby. Spořitelna najednou udělá čáry máry fuk a kalkulátor si můžu strčit za klobouk a využívat ho k ještě větší bezpečnosti již tak bezpečných operací. Jsem prostě nadšen.
Bezpečnost nikdy není absolutní. I počítač, který není připojen k žádné síti, může shořet, může na něho spadnou letadlo, může ty údaje vykrást člověk z venčí. Čili vždy, kdy se zvažuje bezpečnost něčeho, tak je to relativní veličina porovnávaná se škodami, které případně mohou vzniknout, a s náklady, které na příslušné zabezpečení je třeba vynaložit. U operací například přečtení Vašeho zůstatku Vám způsobí pravděpodobně menší škodu než když někdo přímo z Vašeho účtu převede netriviální částku pryč. U zabezpečení počítačové komunikace může využití jednorázových hesel zvýšit bezpečnost operací, protože operaci nepůjde například zopakovat.
Tak to teda mohu podepsat u mne to probíhalo zcela stejně akorát mi jeątě pomotali sporoľíro a BU do sebe takľe jsem se nakonec nemohl přihl_ásit ani do jednoho účtu. a řeąení? na pobočce naąli jediné vąe zruąit a udělat nové smlouvy na sporoľiro i BU, samozřejmě spoplatněné. Dlouhé odezvy má jejich servr snad odjakstěľiva. pouľíval jsem u BU Home bank.od začátku a fakt to bylo utrpení jen pro otrlé fandy. V podstatě pouľívám CS u BU jiľ 12 let ale myslím, ľe se to moc nezlepąilo. Dokonce hned po revoluci na nově otevřeném ústředí v Rytířské V Praze to i fungovalo velice dobře. Nyní uvaľuji o Komerční bance, zejména u firemního BU právě kvůli internet bank. Máte někdo zkuąenosti? Milan
Klasika, uz po mych zkusenostech s ombudsmankou.
Zase zadna odpoved.
PROC vyzaduji telefonni cislo (email) ???!!!
Prece nemam povinnost ho vlastnit.
Jako volitelnou sluzbu zakaznikovi bych to bral jako plus, ale CS to vyzaduje a to mi vadi.
To, ze kolegu kontaktoval bez vyzadani telefonni banker je fakt.
To je to takovy problem s tim telefonem? Vase cislo lze zjistit tisici zpusoby a disponuje jim tisic lidi. Tak proc bych ho treba nedal podle mne zcela duveryhodne instituci jako je CS? A ze mi obcas zavolaji bych bral jako svym zpusobem starost o klienta. Jejich nabidky jsou prevazne zajimave a i kdyby ne, staci to proste polozit. V cem je problem? Navic se predpoklada, ze v 21 stoleti je vlastnictvi telefonu a mailu zcela prirozene, takze pripominka viz. vyse o povinnosti jej mit je zcela hloupa a irelevantni. Ano, mit dnes telefon a mail je socialne a spolecensky povinne. Ja to tak beru a divim se, ze se nad tim nekdo ma vubec cas pozastavovat?
Že vám do toho vstupuji. Já bych řekl, že to není problém, ale že jim do toho prostě nic není. Podmiňovat zřízení služby touto informací je prostě divné. Není pravda, že vaše telefonní číslo lze zjistit tisíci způsoby. Znám lidi, kteří pevnou linku nemají a jejich mobil zná jen ten, komu ho dají. Nehledě na to, že opravdu není ani "sociálně" ani jakkoliv jinak povinné telefon či dokonce mail vlastnit. A i kdyby bylo, ještě to neznamená, že je povinné hlásit někomu kontaktní údaje. To si pletete dobu. Vám to možná divné není, ale jsou lidé, kterým to divné je. Myslete si o nich co chcete, oni si jistě o vás také pomyslí své.
Jaké bylo moje příjemné překvapení, když jsem zjistil, že mohu na Servis 24 měnit souhlasy s inkasem, ktere jsem podal před mnoha lety osobně na přepážce. Jaké však bylo nepříjemné překvapení, když jsem uviděl, že vsechny původně zadané a potvrzené limity (maxima možných inkas) na tyto souhlasy s inkasem byly změněny na 999.999.999,99 Kč. Na nutnost opravy mne nikdo neupozornil a samozřejmě mi byly strženy poplatky za změnu souhlasu s inkasem, když jsem musel limity vrátit na ty původní, bankou potvrzené. Doufám, že se někdo z inkasujících společností, například školní jídelna, nezblázní a nevyčistí svým odběratelům sporožirové účty. Reakce ombudsmana a následně "technického oddělění" byla naprosto směšná a svědčila o naprostém nepochopení problému.
Pokud banka udělala chybu a ztratila původně zadané limity inkas, máte samozřejmě právo to reklamovat a požadovat (bezplatnou) nápravu. Pokud reklamační oddělení toto nevyřídilo k Vaší spokojenosti a ani ombudsman nezareagoval tak, jak by se očekávalo, žalujte je. Možná by tohle Mešec mohl prověřit a zvážit zase nějaké to udělení grešlí.