Shodou okolností jsem ve stejné době také absolvoval přechod na Servis24 a probíhalo to trochu jinak. Kódy jsem obdržel šestý pracovní den, nikoliv do vlastních rukou, ale doporučeně(převzala je manželka). Zprovoznění byla záležitost na pár vteřin, což mne mile překvapilo, protože se starým IB jsem měl do května tohoto roku docela potíže s přihlašováním.
Co mne zarazilo, byla rychlost přechodu - začátkem řijna přijde oznámení o změně s tím, že od 3.11. to bude fungovat jinak a navíc bez přechodného období. Za tento přechod si banka asi zaslouží zlámanou grešli, ale za potíže s doručovací adresou těžko. Já bych podobnou zásilku také neposílal nikomu do zaměstnání.
* Zadat jinou adresu nez adresu trvaleho bydliste lze, sam jsem to tak udelal
* Poslat se to do zamestnani muze, proc by ne? Kdyz dotycny nebude v praci, pak se to uchova na poste, kam misto zamestnani prislusi
* Zasilani klicu postou vs pristup k nim pres kalkulator: Ono neskodi jednou za cas zmenit bezpecnostni kanal, kudy proudi hesla; zmenit heslo. Uznavam, ze je to vopruz.