Svůj Servis24 jsem rozchodil asi tak za 30 sekund (během prvního přihlášení). Nemusel jsem nikam chodit - stačilo pouze následovat instrukce z dopisu, který mi přišel společně s říjnovým výpisem účtu.
Před tímto jsem měl službu Sporotel.
Musím říct, že Servis24 mi připadá jako moc šikovná věc (jak v Internetu, tak telefonicky). Jsem naprosto spokojený!
PS: Pokud to, že si nestěžuju, vypadá jako reklama, tak dopředu říkám, že u ČS mám jenom účet a nepracuji pro ni.
Takže ještě jednou:
jste na cestách v cizině, máte starý internetbanking, ale ten přestane fungovat, protože nový systém vyžaduje jiné kódy (je otázkou je, proč?; jsem systémář a neexistuje důvod, proč by nový systém nemohl chodit na staré platné klíče, překlíčování stojí peníze). Takže nemůžete používat svoje peníze, protože ČS Vám posílá nové kódy poštou (takový styk je Vám na cestách platný jako mrtvému zimník).
Když by už musely být nové kódy, pak stačilo umístit je někam, kam máte přístup se starými kódy a zpřístupnit / zakódovat je jen pomocí Vaší kalkulačky, takže byste je mohl číst jenom Vy. Jednoduché, neomezující zákazníky, bez nákladů na poštovné a Vašeho chození na poštu...
A další hrubou manažerskou chybou je nefungující zákaznické infoslužby v době přestavby celého systému.
Jestli Vám toto nestačí, je mi líto, žiji v cizině a zvykl jsem si na jiné služby a na inteligentnější přístup k zákazníkovi - i když i tady jsou hlupáci.
Měl jsem původní Servis24 přes telefon a HB. Na telefonní zavolání mi přiřadili HB k osobnímu účtu. Přihlášení na internetbanking Servis24 jsem provedl během jedné minuty. První přihlášení požadovalo číslo smlouvy, potom klientské číslo. Následovalo zadat heslo a pak už jen ostatní dle výběru. Od Vás to požadovalo něco jiného?