Když přestal jít starý internetbanking, snažil jsem se spojit s na webu inzerovaným klientským centrem, které mělo poradit v případě problémů. Odpověď cituji:
"Klientské centrum mimo provoz do neděle 10.listopadu."
Tedy právě v době, kdy jej bylo nejvíc potřeba.
Kdo nám vyřazeným uživatelům zaplatí ztráty, vzniklé nemožností odeslat velké částky nebo i jenom kontrolovat konto, tady obvykle záleží na dnech, a nelze čekat na pošťáky, až možná donesou kódy. Domluvil jsem si dodání kódů do zahraničí - za 14 dní nepřišly, ačkoli normálně jde pošta maximálně týden.
Další otázka: Proč ČS nepoužívá pro obyčejné info o činnosti a vývoji v ČS, které tiskne a posílá poštou, e-mail jako klientem volitelnou komunikační opci. Zejména klienti internetbankingu by to patrně přivítali. Takto vše ČS posílá poštou - pomalu, draze a ne spolehlivěji, než e-mailem.
Summa sumárum neschopnost, bezohlednost managementu ČS. Je systém pro zákazníka nebo zákazník obětí systému.
Mám samozřejmě víc účtů, v ČR ale jen u ČS po špatné zkušenosti s ČSOB.
Samozřejmě ale s účty pracuji ekonomicky, a tak, když se má provést platba v Kč, používám konto u ČS a neplatím ze zahraničí s převodními poplatky atd. Vadí Vám moje ekonomické chování?
Vaše invektiva je navíc nesmyslná, často potřebujete vědět jen, zda dorazila určitá částka na určité konto - a to se nedozvíte jinak, než intenretbankingem svého konta. A ten nefunguje. Čest práci ČS.
Spátné zkušenosti s ČSOB to u mě je to spíš neopak ČS byla moje noční můra pak jsem přešel k ČSOB a je to všechno v pohodě je to skvělá banka nejlepší poměr poplatky/služby dost dobra je taky ŽB ale pobočku ŽB mám 30 KM daleko proto je pro mě ČSOB nejlepší a nejpřijatelnější banka co znám ČS se může jít zahrabat ta je tak akorát pro důchodce už jenom to že je každý účet odlíšen specifickými symboly je pěkně na nic.
No ta ČSOB taky není výhra, měl jsem tam dost účtů, všechny jsem je postupně zrušil. Za poslední dobu rapidní nárůst cen, zhoršení servisu na přepážce, často nefunkční homebanking. Několikrát jsem reklamoval nefungující homebanking, nikdy jsem se nedočkal rozumnýho vysvětlení ani odpovídajícího snížení paušálu. Ty kreténi nejsou dodnes schopni na elementární výpadek upozornit mailem, radši nechají zákazníky, aby se za den třeba 10x zkusili připojit.
To ŽB je jako z jiný planety, nestojí skoro nic a ani jednou jsem se nesetkal s žádným výpadkem inetovýho bankingu.
A ČS? To že má bejt podle toho posledního hodnocení nejlepší banka? Ha, ha, už dlouho jsem se tak nenasmál.
Pokud vím, ČS upozorňovala všechny klienty na převod staré služby IB na novou Servis 24 Internetbanking asi měsíc dopředu. Je pouze Vaší chybou, že jste se převáděl tak pozdě! Jen pro zajímavost stará služba se rušila 3.11.2002 a nová byla spuštěna 4.11.2002. V tom případě nechápu, proč jste neprovedl změnu služby (tak jako většina) do tohoto data!!!