Pokud se zamyslíme nad tím, co říká pan Filip Zeman cituji: "Když to shrneme, tak klient dostane unikátní možnost z jednoho místa, z George, mít přehled o všech svých finančních produktech a dostane nad těmito všemi produkty poradenství.", tak se domnívám, že jde o něco jiného. Ne klient, ale finanční ústav, zde Česká spořitelna dostane "unikátní možnost" podívat se Vám na všechny účty i u jiných bank a jejich hotovosti, ev. hypotéky, aby Vám v zápětí nabídla svůj "výhodnější" produkt za "výhodnějších" podmínek. Tvrzení o tom, že poradci jsou schopni nabídnout Vám lepší a komplexnější řešení jsem si já, můj manžel i moji přátelé několikrát ověřili, že vzhledem k nedostatku zkušeností, nebo špatných odhadů, byly naše úsudky na vyšší odborné úrovni než některých odborných poradců spořitelny. Mnohdy jsme informovali my je, nikoliv oni nás.
Sice jsem si ve spořce nastavil pravidlo "neotravujte a budeme si rozumět" (a banka to respektuje, takže fňukání, že někomu něco vnucují neberu), ale když by mi náhodou iniciativně nabídli hypotéku s lepším úrokem, aniž bych musel papírovat, pak nechápu co na tom komu vadí.
Samozřejmě platí, že kdo nechce, může si z důvodu ochrany soukromí vést všechny účty odděleně.
BlaBla:
1) Oni by museli mit registraci u CNB a
2) musel jsi jim dat souhlas
Ad 1) je vec regulatora
Ad 2) je ciste Tvoje volba, co a komu povolis + 3. brzy zacne platit GDPR, tak u vsech takovychto sluzeb muzes odmitnout profilovani/modelovani a ony si muzou strcit jakakoliv data za klobouk ;)