... tento titulek je zcela na místě.
Byl jsem u eBanky (tenkrát se ještě jmenovala Expandia Banka) přes 10 let. Byl jsem unešen tím, že jsem vše mohl zařídit z domova, ale časem vše, co bylo zdarma bylo za peníze a po spojení s Raifkou jsem zatím pocítil ne větší nabídku poskytovaných služeb, ale vyšší a vyšší poplatky. Za firemní účet jsem platil bezmála 2K měsíčně a neměl jsem zdarma nic, i jen obyčejný výpis mi účtovali pomocí 2 !!! položek (a to nepočítám poplatek za vedení účtu). Zkrátka a dobře, sloučení a informace o změně internet bankingu a především letošní navýšení poplatků za zahr. platby na dvojnásobek, to byla poslední kapka. Nebudu zde opěvovat mBank, i když je to banka, kde se mi po letech místo červené položky poplatků za účet objevilo nemalé černé číslo. Přešel jsem k UniCredit bance a jsem zatím vcelku spokojený. Měsíčně platím pod 1K a konečně mám "paušál", který mi pokryje mé služby (alespoň částečně) a ne "paušál", kde všechny služby co používám, musím ještě zaplatit a to od příchozí/odchozí platby, za "vygenerování" výpisu, za poslání výpisy, výběr z bankomatu, za to, že mám platební kartu... zkrátka za cokoliv. České banky vydělávají miliardy ne za nakládání s penězi svých klientů, ale na poplatcích, o které své klienty oškubou.
Ceske banky vydelaji na nakladani s penezi klientu cca 2/3 prijmu, 1/3 prijmu jde z poplatku. Coz je pomer prakticky stejny jako u bank v zapadni Evrope.