Někde jsem četl vyjádření nějaké tiskové mluvčí, že poplatky jsou u nás nastaveny do míry, jakou jsou ochotni klienti akceptovat. Nevím, jak ostatních, ale mne se nikdo nikde na spokojenost s poplatky neptal, a ani je nemám možnost nijak ovlivnit, protože si je banka každý měsíc automaticky zinkasuje.Právě sis sám odpověděl. Akceptovat ≠ je s tímto poplatkem spokojen, ale je ochoten ho zaplatit. A tím, že ho platíš, jsi ho akceptoval.
Mimochodem mBank už má embosku? Donedávna jí nemělaAno, od začátku roku má embosku. A že jí donedávna neměla? No a? Důležité je snad to, co je nyní. Za to co bylo nebo bude si nic nekoupím :D
A pojištění na VISA kartu nemá ani dnes.No jak se to vezme. Jednak má něco, za co si ostatní banky nechávají platit (pojištění proti ztrátě), zdarma - "Majitel odpovídá za transakce provedené pomocí ztracené karty do chvíle nahlášení ztráty karty mBank do částky ve výši 4.500,- Kč. " a pak tu má možnost on-line nastavování různých limitů. Co se toho týče tak nemá aktuálně na trhu konkurenci.
Pomoc státu není žádné levičáctví, ale normální služba, kterou si občaní platí ve formě daní.A to je přesně ono - nakonec to lidé stejně zaplatí ve formě daní. A to nejen ti, kteří tuto službu chtějí a využijí, ale i ti, kteří o ni nemají zájem. Samozřejmě zaplatí o mnoho víc, o to, co spotřebuje sám systém, ať legálním způsobem (na platy úředníků) nebo nelegálním (to, co jim zůstane za nehty).
Postžiro zadarmo je hezké, ale také to není úplně košer banka, když jede přes ČSOB.Jen pro upřesnění - Poštovní spořitelna nejede přes ČSOB, Poštovní spořitelna je součástí ČSOB, je to jen marketingový název pro část služeb ČSOB. Nějak nechápu v čem je problém? Nízká důvěra v ČSOB nebo kde je zakopaný pes?
Jediná skutečně fungující metoda jak přimět banku něco změnit je opravdu hlasování nohama.Přesně tak. Myslím, že na vstupu mBank vydělali všichni i ti, kteří si u ní účet nikdy nezřídí. Poštovní spořitelna také se svým produktem