Vlákno názorů k článku Rozbil se kalkulátor, máte smůlu? od All-in-one - Čtěte a plačte! - předpokládám, že všechny úspěchy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 9. 2002 23:16

    All-in-one (neregistrovaný)

    Čtěte a plačte! - předpokládám, že všechny úspěchy a ocenění věnovali tydýtové, co tomu nerozumí :-))

    2002

    FINANČNÍ PRODUKT ROKU 2001

    Paegas Signum Temporis 2001 - eBanka oceněna za nejprogresivnější bankovní služby.
    Tisková zpráva
    Diplom

    ZAVINÁČ 2001

    Výroční cena Akademie českého Internetu za rok 2001 v kategorii NEJLEPŠÍ INTERNETOVÁ SLUŽBA.
    Oficiální tisková zpráva
    Diplom



    --------------------------------------------------------------------------------

    2000

    FINANČNÍ PRODUKT ROKU 2000
    Paegas Signum Temporis 2000 - eBanka oceněna za nejprogresivnější bankovní služby.

    SLUŽBA ROKU 2000
    Veletrh Prague Internet World 2000 - Expandia Banka oceněna za produkt W@P banking.

    CZECH TOP 100
    100 obdivovaných firem České republiky za rok 2000 - Expandia Banka se stala druhou nejobdivovanější bankou v ČR, v kategorii Peněžnictví a pojišťovnictví obsadila čtvrté místo.


    www.ebanka.cz
    --------------------------------------------------------------------------------

  • 2. 9. 2002 5:49

    Finanční poradce (neregistrovaný)

    Tak teď vážně nevím, co si mám o Vás myslet. Tyto příspěvky jste psal za plného vědomí? Sleduji, že ve Vaší slepé oddanosti ke všemu kolem ČP a rovněž slepé nenávisti ke všemu kolem ČS se pomalu dostáváte blíž a blíž k areálu v Bohnicích. Workoholismus je další nebezpečná móda nového období. Zkuste sebereflexi.

  • 2. 9. 2002 9:16

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Nechci byt tak tvrdy jako Financni poradce, ale dle mne jste opravdu mimo. Co jsem si vsiml (a ze si docela vsimam, protoze se me to tyka), tak eBanka je kritizovana za svuj humpolacky postoj ke klientum, nikoliv za kvalitu internetoveho bankovnictvi. Naopak - i nejvetsi kritici uznavaji, ze ho ma v CR nejpropracovanejsi. Kdyz jsme s lidmi diskutovali, k jake bance od EB odejit, prakticky pokazde zaznelo: sice internetbanking banky XY je oproti EB dost nic moc, ale presto k ni pujdu (kvuli lepsim cenam, lepsimu pristupu ke klientovi apod.).
    Takze zaver - rozhodne se nevylucuje super internetbanking, avsak mizerny pristup ke klientovi.
    Pokud by eBanka dostala diplom za nejlepsi sluzby zakaznikum, nejvstricnejsi personal apod., pak bych asi sklapnul a myslel bych si, ze hafo tech pripadu, o kterych vim, kdy s klienty neuveritelne vy*ebali, byla asi vyjimka a holt jsem mel smulu, ze jsem videl tolik ignorace a nezajmu zrovna ja.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).