Vlákno názorů k článku Rozbil se kalkulátor, máte smůlu? od Vaclav - Teda clovece vy na to ale jdete zhurta...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 9. 2002 16:00

    Vaclav (neregistrovaný)

    Teda clovece vy na to ale jdete zhurta a tak najednou. Mozna bych vam mel pripomenout o jaky se jedna financni ustav, zeptat se vas, kde to zijete a zakoncit tim, ze situace ve Sporitelne je neresitelna.
    Takto jste totiz nedavno reagoval na mnou podobne navrhovana reseni, kdyz jsme se zde vyjadrovali k pripadu Postovni banky. Ale, jak hlasa nadpis, minim "no upsets"a tak k veci.
    Libi se mi vase poukazani na konkurenci a nabadani mene spokojenych zakazniku k tomu, aby si opravdu dali tu praci a zacali se po konkurenci porozhlizet. Na druhou stranu si uvedomuji, ze toto muze byt pro mnohe nepohodlne zhlediska mnozstvi a lokalit pobocek ruznych financnich ustavu, zejmena pak pro starsi obcany a o internetu v jejich pripade vubec nemluvim. Myslim, ze zakaznici by si meli nejdrive pisemne ztezovat, zverejnovat sve zazitky a podnety (net, mistni tisk atd.), vhodne doplnene pripominkou zvazujici uzavreni uctu, coz bych volil jako az posledni variantu. Jinak samozrejme podporuji zakon trhu.
    Pokud jde o vase propagovani eBanky, to je uz doslova kampan (v dobrem slova smyslu), vytrvala a houzevnata, ktera prameni z vasi zjevne stoprocentni spokojenosti, o kterou by jste se zrejme uprimne rad podelil s ostatnimi. Vite, (budu osobni) me to vase nadseni pripomina trochu moji vlastni "kampan", kdy zcela spokejen nad jednim produktem financni instituce ING, jsem pomohl rade lidi k tomu, cituji reklamni slogan, ze "zacali setrit, jako nikdy pred tim". Tim chci jen rici, ze vas za vasi reklamni kampan nijak neodsuzuji a zcela vam rozumim.

  • 1. 9. 2002 22:36

    All-in-one (neregistrovaný)

    Dík, tak to jste jeden z mála, kdo mi tu nenadává, ale jak říkám, na názor má právo každý a na doporučení rovněž. Já mohu všechna tvrzení opravdu doložit.

    Jak vidno z předchozího příspěvku informovanost mezi lidmi je vážně nízká. Ona je krásná cena Kč 2 za položku, ale jeden kanál za - tuším 35 a druhý přes modem dokonce za 200 - s tím může přijít opravdu jen spořitelna. eBanka všechny kanály za 45/měs + 19/měs za každou aktivovanou měnu - to je 64,-. Zabezpečení el. klíčem (kalkulačka), nebo mobil. klíčem, či intern. klíčem. Já jsem fakt jen spokojenej. Dneska jsem dokonce jednal s významným prodejcem mobilů a pro ten nový Studentský finanční program už mám teď oproti standardní slevě 10 % jen na síť T-Mobile, slevu i na Eurotel a to obé 14 % a není vyloučena další. Mám z toho radost. Překvapilo mě i co se skrývá za výhody za kartou ISIC - to je opravdu široká paleta slev, škoda, že to za mých studií nebylo!

    Myslím, že ikdyby si stěžovalo množství klientů, stejně by to nepomohlo. "Banka", která dlouhodobě nechává zákazníky čekat ve frontách a maximálně jim udělá elektronický pořadník obsluhy, si svých klientů neváží. Škoda, že nezveřejní vývoj průměrného věku klienta za posledních 10 let a vývoj počtu klientů.

  • 1. 9. 2002 22:59

    All-in-one (neregistrovaný)

    Teď jsem trošku pobrouzdal a tohle je celkem zajímavé - o možnosti kontroly: Další držení akcií ČS se stává rizikovým. Vyšší nabídka v dalších odkupech sice není vyloučena, výrazně lepší cenu však očekávat nelze. Erste zatím vyslovila příslib, že místo akcií ČS uvede na pražský trh akcie své vlastní. To by jistě vrátilo veřejnou kontrolu (trhu) i nad Českou spořitelnu, ale případné uskutečnění tohoto záměru nějakou chvíli potrvá, může to být i několik let.

    Včera se na burze akcie ČS prodávaly právě za 375 korun.

    Publikováno: 8. května 2002 Autor: - jef -http://www.hospodarstvi.cz/ebanky/


    Tohle je také zajímavé:
    Přehled bank poskytující přímé bankovnictví

    Banka Homebanking Phonebanking GSMbanking SMSbanking
    Komerční banka Ano Ano Neuvádí Neuvádí
    ČSOB Ano Ano Ano Neuvádí
    Živnostenská banka Ano Ano Ne Ano - jen zůstatky
    GE Capital Bank Ano Ano Ano Ano
    Česká spořitelna Ano Ano Ne Ano
    eBanka (Expandia) Ano Ano Ano Ano
    Citibank Ano Ano Ne Ne
    Union banka Ano Ano Ano Ano
    BNP-Dresden Bank Ano Více informací se nepodařilo zjistit
    IPB (divize ČSOB) Ano Ano Ano Ano
    První městská banka Ano Více informací se nepodařilo zjistit
    BA/CA-Nonstop Bank Banka poskytuje přímé bankovnictví, ale neuvádí jeho typy

    a ještě něco:
    bankovnictví

    Pod vlivem masivní reklamní kampaně eBanky, ale také řady dalších komerčních bank, bychom mohli nabýt dojmu, že přímé bankovnictví je v naší zemi naprosto běžnou, zcela normální službou, poskytovanou na vysoké úrovni.

    Když k tomu přidáme reklamní kampaň operátorů mobilních telefonů, mohlo by se zdát, že pobočky českých bank zejí prázdnotou, zato optické kabely a paraboly se prohýbají pod náporem přenášených dat. Jak ale ukázala studie Světa hospodářství, internetové bankovnictví vůbec není tak rozšířené, jak to vypadá z plakátů a televizních obrazovek.

    V České republice dle naší studie poskytuje služby přímého bankovnictví dvanáct bank. V České republice je celkem 52 ,,aktivních" bank, takže alespoň jednu formu přímého bankovnictví u nás poskytuje 23 procenta z nich. Nevypadá to zle, když uvážíme, že internet je u nás teprve v plenkách. Podrobnější srovnání však budeme moci poskytnout později, až získáme údaje také ze západoevropských států. Zatím víme pár čísel o Slovensku.

    Tam poskytuje internetové bankovnictví celkem 14 bank, což činí 47 % z celkového počtu licencovaných ústavů, tedy relativně více než dvojnásobek ve srovnání s Českou republikou. V relaci k počtu obyvatel už je to čtyřnásobek. Z těchto údajů tak můžeme vyčíst nejen relativní, ale dokonce i absolutní převahu.

    Stejně jako u nás je za průkopníka elektronického bankovnictví označována eBanka (dříve Expandia), kerá jako první a dlouhou dobu jediná poskytovala skutečně internetové bankovnictví (spojení přes počítač nabízely i jiné banky, ale v kvalitě a ceně to byly služby nesrovnatelné). Na Slovensku tuto roli plní Tatra banka.

    Získání informací o stavu účtu, zadávání jednorázových i trvalých platebních příkazů po internetu nebo telefonu dnes již poskytuje řada bank u nás i na Slovensku. Jednoznačně banky razí trend tyto služby zvýhodňovat proti klasickému klientskému styku ,,přez přepážku". Poplatky za služby prostřednictvím informačních technologií se snižují, v zaváděcích kampaních bývají nezřídka po určitou dobu zdarma.

    -http://www.hospodarstvi.cz

  • 2. 9. 2002 12:07

    Jiří Kopečný (neregistrovaný)

    Je něco jiného být spokojeným klientem a poukázat na svou spokojenost a je něco jiného být zaměstnancem (byť externím) finanční skupiny, jejiž služby vychvaluji. Sorry, ale příspěvky All-in-one nemají žádnou hodnotu, protože to nejsou názory nezávislého klienta, klienta, který by byl s danou finanční skupinou spojen pouze tím, že používá její služby.

  • 3. 9. 2002 12:29

    Baka (neregistrovaný)

    Též mám pocit, že pan All-in-one by si měl radši založit svůj portál a tam se vesele vypisovat....koho to zajímá???!!! Není spokojený klient je to prostě jeden z externistů který dělá všechny produkty a večer zvoní na zvonky jak vzteklej.....ta psychologie v jeho slohovkách...to se skutečně poznají hodiny ztrávené na seminářách asertivity!!!!!!

  • 3. 9. 2002 20:47

    All-in-one (neregistrovaný)

    Musím Vás zklamat - nikdy jsem neabsolvoval ani minutu asertivního nebo psychologického tréninku nebo školení. Jestli Vás prudí čtení mých příspěvků, tak je nečtěte, jak uvidíte nick, tak jen prostě jděte dál. Jenže Vy budete jistě zvědav, takže to nevydržíte a kouknete se. Vždyť je to prospěšné, mužete si zanadávat (na mě) a tím přispívám vlastně ke klidu ve Vašem osobním životě. Mějte se!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).