Myslím, že pan Ing. si zaslouží uznání za opravdu objektivní - a s ohledem na to, co se mu stalo - téměř nezávislou analýzu. Neodsuzoval bych však důchodce za to, že jsou, koneckonců to jednou - jestli nebudeme utárpeni systémem - budeme všichni. Já nerozumím jedné věci, proč všichni ještě u spořitelny jste? Délka fronty je totiž přímo úměrná zájmu o klienta, stejně tak i délka otvírací doby. Ta spořitelna Vám přece jasně dává najevo, že o Vás nestojí. Určitě mě tu zase napadnou, ale já mám dobrou zkušenost s eBankou. Podívejte se do archivu článků, kde se hodnotí přímé bankovnictví. A jestli nevěříte, zavolejte si na klientskou linku zdarma (0800 124 200) a řekněte, že se Vám rozbil elektronický klíč, kolik Vás to bude stát, jak to bude dlouho trvat. Nebojte se obejít si banky, nebo si srovnat na internetu, určitě najdete banku, která Vám bude vyhovovat daleko víc a bude si Vás jako klientů vážit (nebo se tak bude alespoň tvářit). Hodně odvahy, rozhodnosti a šťastnou volbu všem nespokojeným se spořitelnou.
Kam kouknu, tam najdu Vaše rady. No, úžasné. Jen mi není jasné, za co jste placen. Za propagaci České pojišťovny a nebo za vrhání špíny na jiné banky. Hlavně na Českou spořitelnu. Ta Vám v minulosti asi nedala úvěr a nebo Vám přišla na nějakou lumpárnu? Máte samozřejmě právo na svůj názor, ten Vám nikdo nebere. Jenže Vy nejen kecáte, ale také radíte. To už je horší, co když Vás někdo poslechne a naletí? Už vidím ty davy důchodců, jak ruší veškeré aktivity v místní ČS a vše přehlašují do, poněkud vzdálené, eBanky a nebo ČP. A nejen důchodci, ale i další. Vám museli na školeních zatemnit mozek, že jste nepochopil, pro jakou kumpanii pracujete. V naší oblasti se někteří pojišťováci (Vaši kolegové) od ČP musí schovávat. Jednoho od lynčování zachránili vojáci. A myslím si, že jen tak brzy nevylezou. Tohle Vás může potkat také, máte přece rizikové povolání.
Není mi moc jasné proč napadáte Vy mě. Se spořitelnou jsem krom jiného vyhrál soudní spor(zpronevěra mimořádné splátky úvěru). Její bankomat mě okradl o 10 000, které jsem dostal zpět po 14 ti měsících. Spočítejte si zlámané grešle na měšci nebo i reakce jinde. Nepodsouvejte mi přemlouvání důchodců k přímému bankovnictví, nic takového jsem nenapsal. Jedním dechem mi přiznáváte právo na názor a druhým mi ho upíráte. Nevím, jaká je Vaše oblast, ale typoval bych Zakarpatskou Ukrajinu, jenže tam byste se s ČP zatím nesetkal. Věřím, že žiju ve státě, kde si lidé problémy nevyřizují zmlácením druhého, ale třeba to není tentýž stát, kde žijete Vy. Co píšete o lynči a schovávání je jen a jen směšné - pokud ne - konkrétně. Spořitelnu nemám rád a jak jsem několikrát napsal, mám proto své důvody. Jestli tu má někdo zatemněný mozek - abych přistoupil na Vaši inteligentní formu komunikace - tak jste to leda Vy. Je asi pro Vás naprosto nepochopitelné, že co používám a zároveň pro to pracuji, propaguji zcela zdarma, jen z toho důvodu, že si myslím a vím, že je to velmi dobré. Jestli nemá eBanka přímé bankovnictví nejlepší nebo jedno z nejlepších, tak konkrétně v čem. Přečtěte si na mešci srovnání bank v přímém bankovnictví - máte pocit, že není objektivní?
No a nebyl bych to já, abych si nepřisadil. Poslední akce eBanky a ČP Partner - Studentský finanční program - přímé bankovnictví, platební karta zdarma, okamžitá úvěrová linka, ISIC karta zdarma, sleva na nákup mobilů sítě T-Mobile, kombinace Osobního a Firemního účtu. Založení zdarma na místě, které si klient určí, doručení karet tamtéž. Cena za vedení účtu Kč 19,--/měsíc. Předpokládám, že mi odpovíte, jak je to špatné.
Já mám na spořitelnu negativní názor a netajím se jím, ale uvědomujete si, že vy napadáte všechno co souvisí s ČP, ale bez konkrétního udání důvodu. Svůj názor mohu kdykoliv podložit a jak jste na tom Vy? Mimochodem nereagujete na článek, ale na to, že jsem si dovolil reagovat - to vypadá skoro jako fobie :-)))
Člověče, Vy jste se ale rozzuřil. Dobře tedy. Měšec je jen jeden server, který se zabývá hodnocením finančních institucí. Takových je více. Může být tendenční a neobjektivní. Záleží totiž na tom, kdo má čas a chuť si stěžovat. Máte pravdu, Českou pojišťovnu nemám rád a mám k tomu své důvody. V současné době s ní vedu dva spory a jeden půjde k soudu. V minulosti jsem jeden vyhrál a jeden vzdal. EBanku nehodnotím, neboť její aktivity jdou mimo mě. Ovšem to je moje věc, a nehodlám se s tím chlubit, nebo se svěřovat. Patrně jste mě nepochopil. Nemám nic proti tomu, že zveřejníte špatnou zkušenost s nějakou institucí. Pokud je pravdivá, tak proč ne. Je to jistě ponaučením pro další čtenáře. Co ale nesnáším, je Vaše forma propagace jedné pojišťovny a jedné banky. Pokud byste uvedl nějaký pojistný produkt a ten porovnal s dalšími pojišťovnami, tak to beru. Ale takto, to působí silně amatérsky, až trapně. Doufám (téměř jsem si jist), že si své příspěvky ukládáte. Až se k nim za čas vrátíte, tak se také zasmějete. Ale jen tak dál, alespoň je nějaká zábava.
Víte, nechápu, kde berete jistotu, že znám pouze jeden produkt jedné finanční skupiny. To si vážně myslíte, že bych se uživil, pokud bych neměl přehled o ostatních? Ano, nevím vše do každičkého detailu, ale to podstatné si myslím, že znám. Vždyť srovnávat se dá nejen na měšci, ale i na penězích, financích apod. Dalším zdrojem jsou pro mě klienti, jestliže mi řekne, že má lepší pojištění nebo účet, fond, často si ofotím pojistné podmínky, nebo zabrousím na web té které pojišťovny a porovnávám. Možná proto některé věci doporučuji.
Jinak, příspěvky si neukládám, ale pokud slouží k Vašemu obveselení, nic proti tomu. Vy nemáte rád ČP a můžete k tomu mít důvod, protože vše je jen o lidech a i v té super nej pojišťovně se můžete srazit s blbcem. Doufám, že naše rozdílné názory nemusí nutně vést k vzájemnému napadání. Mám rád konkrétní argumenty a o těch s Vámi budu diskutovat rád.
Obavam se, ze se mylite. Zatimco CS svym klientum el. klic proda, EB jim ho pronajima (za tusim 89 mesicne). Takze je logicke, ze EB ma povinnost se o podelany klic postarat - patri totiz EB. Asi jako kdyz se neco podela na vasem aute (jiz po zaruce) a na aute z pujcovny. To vase si musite opravit na vlastni naklady.
Navic hodnotim tento krok (novy klic zdarma) kladne, i kdyz je to na 99% pouze diky zmedializovani a jinak by ten clovek nic nedostal. Ale vami vychvalovana eBanka je na tom podstatne hur.
Mne samotnemu priznala, ze mi dali na infolince zavadejici informace, ale o nahrade skody ani slovo a odkazali me na Vseobecne podminky (kde jsou kecy o tom, ze ceny se ridi dle ceniku, kde bylo uplne neco jineho, nez tvrdila infolinka). Jednou jsem byl na pobocce a nejaky clovek se tam rozciloval, protoze dostal spatne informace a taky ho to stalo nemalo penez. Bankerka rekla neco ve stylu "To mate smulu, to vam asi kolegyne zapomnela rict, ze se za to plati jeste to, to a to" a ten clovek taky utrel hubu. Rozhodne nemam dojem, ze by si eBanka (dnes, nikoliv pred rokem nebo dvema) vazila zakaznika vic nez jine banky, naopak, ted jsem u ZB a musim rict, ze pristup ke klientovi je tam o dost jiny (coz bych necekal, zvlast kdyz si uvedomim, ze u ZB je takove kvantum bohatych firem, ktere maji zustatky radove jine nez ja a tudiz pro ne rozhodne nejsem VIP).