Názory k článku Rozbil se kalkulátor, máte smůlu?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2002 7:50

    Pavel Soukup (neregistrovaný)

    Pan Platovský to popsal celkem přesně. Mám podobnou zkušenost z pobočky v Pelhřimově. Ač jsem z Prahy, tak větší část roku pobývám na Vysočině. Poslední dobou se situace ještě zhoršila. Spořitelna upravila naprosto nepochopitelně pracovní dobu a otvírá až v 9 hodin a v poledne má hodinu zavřeno. To znamená, že se před vchodem vytvoří dost velká fronta lidí. To, co zaslechnu, by si ředitel asi za obrázek nedal. Jsou tam také důchodci, ale i podnikatelé a další klienti. V devět se otevřou dveře a nasupený dav se vrhne do budovy. Přitom dříve, když otvírali v 8 hodin, tak se to prý rozmělnilo a žádné fronty většinou nebyly. Ženy na přepážkách nás sice vítají s úsměvem, ale ten není moc upřímný. I když musím uznat, že jsou velice příjemné, odborně zdatné a slušné. Co jsem potřeboval vyřídit, tak se vždy obešlo bez problémů. Nedalo mi to abych se nezeptal na jejich názor. Jedna z nich (raději ji nebudu jmenovat, aby nepřišla o práci) mi sdělila, že klíč k řešení tohoto problému leží v Táboře a jmenuje se ředitel pan Kudrna. Možná, že pan Kudrna je u vedení z Prahy hodnocen, jako schopný vedoucí, ale psychologie vedení mu chybí. Něco jiného je pobočka v Táboře s něco jiného v Pelhřimově. Posuzuji to dle toho, že tuto pobočku v Pelhřimově navštěvuji již mnoho let. Ona paní dále prohlásila, že tak stupidní nařízení pracovní doby za celou existenci v bance nepamatuje. Přijde do práce a má 10 minut na to, aby se připravila na dav klientů. Za tuto dobu stačí pustit počítač, najet systém, připravit peníze a to je vše. Ještě prý by si měla přečíst pokyny od vedení z el. pošty, zda jsou nějaké změny apod. Pokud s nimi chce vedoucí něco důležitého projednat, tak je musí poprosit, aby přišli o hodinu dříve, aby to stihli do otevírací doby. Prý to již několikrát urgovali u ředitele v Táboře, snažili se to řešit přes odbory, ale bez výsledku. Když jsem si vyslechl její názor, tak musím smeknout klobouk. To aby někdo vydržel, tak musí mít železné nervy. Bankovní úřednice z Pelhřimovské spořitelny je asi mají. Ovšem jak ještě dlouho. Patří jim můj obdiv. P. Soukup.

  • 30. 8. 2002 16:26

    Tom (neregistrovaný)

    Vsadim se, ze ten Kudrna bude jeste povysen do Prahy a uz ted urcite bere tucne odmeny za to, ze usetril Sporitelne na personalu a na mzdach. Divim se, ze ani opakovane stiznosti a odbory s tim nic nezmeni. Mozna by si ten chytrak Kudrna mel jeden takovej tyden za prepazkou v Pelhrimove vyzkouset.

  • 30. 8. 2002 20:04

    Jitka (neregistrovaný)

    Tak ten pan Kudrna, ten by tam vydržel tak hodinu, víc ne. Jednak nezná vše, co musí znát běžná pracovnice na přepážce. A pak by mu selhaly nervy. Nemyslím si, že by měl znát všechno, ale pokud chce rozhodovat o tom, kdo, co a kdy má dělat, tak se bez těchto znalostí asi neobejde. Prácí ve spořce znám velice dobře, ač nejsem z Pelhřimova, tak jejich problémům rozumím. Stejné je to totiž i Jindřichově Hradci. Později jsem zjistila, že to patří pod vedení V Táboře. Čemu ale nerozumím je to, že každá pobočka má svého šéfa. Co dělá šéf v Pelhřimově? To se neumí zastat svých zaměstnanců, nebo se bojí o svůj flek a před ředitelem drží ústa? Dále nechápu postoj samotného ředitele pana Kudrnu, který místo toho, aby budoval schopný tým spolupracovníků, tak je pomalu likviduje. Většinou mívaly banky problémy s vedením v Praze. Mnozí pražští manažéři ani nevěděli, kde jsou všechny pobočky, jak to na nich vypadá a vše porovnávali s Prahou. To se postupem času a vlivem privatizace jednotlivých bank částečně změnilo. Jak je vidět, tak ne všechno a ne všude. Držím kolegyním z Pelhřimova palce a přeji jim, ať vydrží. Šéfové přicházejí a odcházejí a pěšáci zůstávají. Bez nich se žádná banka neobejde.

  • 2. 9. 2002 6:59

    J.R. (neregistrovaný)

    To, že spořitelna není to pravé ořechové pochopí snad každý, průměrně uvažující člověk. Já přestal využívat jejich " báječných " služeb v roce 1995. Například mi vadilo, že při výběru vyšších částek za mnou ve frontě stojí ušmudlaný cikán, který se zašel zeptat, jestli náhodou nemá ještě nějakou pětku na účtě. Ale chápu, že pro většinu babiček a dědečků je přechod do jiného peněžního ústavu zcela nemyslitelnou věcí. Ovšem, ústav preferující takovéto klienty musí zákonitě jít časem ke dnu.

  • 2. 9. 2002 12:28

    spokojený klient spořitelny (neregistrovaný)

    Pomlouvat někoho po sedmi letech je dost odvážné. Co když je ta spořitelna za tu dobu o kousek dál? Netvrdím, že je to nejlepší banka, ani že neexistují lepší, ale prostě mi vyhovuje. Jsem s ní spokojen. Co jsem kdy potřeboval, to jsem dostal. Úvěry, hypotéky, kontokorenty, homebanking apod. Vždy rychle a bez problémů. Personál je slušný a odborně zdatný. Na přepážce jsem byl naposled asi před půl rokem a to jen z důvodu předání kytičky bankéřce, která mě vyfasovala, měla svátek. Tak proč bych měl měnit?

  • 31. 8. 2002 13:12

    All-in-one (neregistrovaný)

    Myslím, že pan Ing. si zaslouží uznání za opravdu objektivní - a s ohledem na to, co se mu stalo - téměř nezávislou analýzu. Neodsuzoval bych však důchodce za to, že jsou, koneckonců to jednou - jestli nebudeme utárpeni systémem - budeme všichni. Já nerozumím jedné věci, proč všichni ještě u spořitelny jste? Délka fronty je totiž přímo úměrná zájmu o klienta, stejně tak i délka otvírací doby. Ta spořitelna Vám přece jasně dává najevo, že o Vás nestojí. Určitě mě tu zase napadnou, ale já mám dobrou zkušenost s eBankou. Podívejte se do archivu článků, kde se hodnotí přímé bankovnictví. A jestli nevěříte, zavolejte si na klientskou linku zdarma (0800 124 200) a řekněte, že se Vám rozbil elektronický klíč, kolik Vás to bude stát, jak to bude dlouho trvat. Nebojte se obejít si banky, nebo si srovnat na internetu, určitě najdete banku, která Vám bude vyhovovat daleko víc a bude si Vás jako klientů vážit (nebo se tak bude alespoň tvářit). Hodně odvahy, rozhodnosti a šťastnou volbu všem nespokojeným se spořitelnou.

  • 31. 8. 2002 15:36

    Koki (neregistrovaný)

    Kam kouknu, tam najdu Vaše rady. No, úžasné. Jen mi není jasné, za co jste placen. Za propagaci České pojišťovny a nebo za vrhání špíny na jiné banky. Hlavně na Českou spořitelnu. Ta Vám v minulosti asi nedala úvěr a nebo Vám přišla na nějakou lumpárnu? Máte samozřejmě právo na svůj názor, ten Vám nikdo nebere. Jenže Vy nejen kecáte, ale také radíte. To už je horší, co když Vás někdo poslechne a naletí? Už vidím ty davy důchodců, jak ruší veškeré aktivity v místní ČS a vše přehlašují do, poněkud vzdálené, eBanky a nebo ČP. A nejen důchodci, ale i další. Vám museli na školeních zatemnit mozek, že jste nepochopil, pro jakou kumpanii pracujete. V naší oblasti se někteří pojišťováci (Vaši kolegové) od ČP musí schovávat. Jednoho od lynčování zachránili vojáci. A myslím si, že jen tak brzy nevylezou. Tohle Vás může potkat také, máte přece rizikové povolání.

  • 31. 8. 2002 17:14

    All-in-one (neregistrovaný)

    Není mi moc jasné proč napadáte Vy mě. Se spořitelnou jsem krom jiného vyhrál soudní spor(zpronevěra mimořádné splátky úvěru). Její bankomat mě okradl o 10 000, které jsem dostal zpět po 14 ti měsících. Spočítejte si zlámané grešle na měšci nebo i reakce jinde. Nepodsouvejte mi přemlouvání důchodců k přímému bankovnictví, nic takového jsem nenapsal. Jedním dechem mi přiznáváte právo na názor a druhým mi ho upíráte. Nevím, jaká je Vaše oblast, ale typoval bych Zakarpatskou Ukrajinu, jenže tam byste se s ČP zatím nesetkal. Věřím, že žiju ve státě, kde si lidé problémy nevyřizují zmlácením druhého, ale třeba to není tentýž stát, kde žijete Vy. Co píšete o lynči a schovávání je jen a jen směšné - pokud ne - konkrétně. Spořitelnu nemám rád a jak jsem několikrát napsal, mám proto své důvody. Jestli tu má někdo zatemněný mozek - abych přistoupil na Vaši inteligentní formu komunikace - tak jste to leda Vy. Je asi pro Vás naprosto nepochopitelné, že co používám a zároveň pro to pracuji, propaguji zcela zdarma, jen z toho důvodu, že si myslím a vím, že je to velmi dobré. Jestli nemá eBanka přímé bankovnictví nejlepší nebo jedno z nejlepších, tak konkrétně v čem. Přečtěte si na mešci srovnání bank v přímém bankovnictví - máte pocit, že není objektivní?

    No a nebyl bych to já, abych si nepřisadil. Poslední akce eBanky a ČP Partner - Studentský finanční program - přímé bankovnictví, platební karta zdarma, okamžitá úvěrová linka, ISIC karta zdarma, sleva na nákup mobilů sítě T-Mobile, kombinace Osobního a Firemního účtu. Založení zdarma na místě, které si klient určí, doručení karet tamtéž. Cena za vedení účtu Kč 19,--/měsíc. Předpokládám, že mi odpovíte, jak je to špatné.

    Já mám na spořitelnu negativní názor a netajím se jím, ale uvědomujete si, že vy napadáte všechno co souvisí s ČP, ale bez konkrétního udání důvodu. Svůj názor mohu kdykoliv podložit a jak jste na tom Vy? Mimochodem nereagujete na článek, ale na to, že jsem si dovolil reagovat - to vypadá skoro jako fobie :-)))

  • 31. 8. 2002 18:47

    Koki (neregistrovaný)

    Člověče, Vy jste se ale rozzuřil. Dobře tedy. Měšec je jen jeden server, který se zabývá hodnocením finančních institucí. Takových je více. Může být tendenční a neobjektivní. Záleží totiž na tom, kdo má čas a chuť si stěžovat. Máte pravdu, Českou pojišťovnu nemám rád a mám k tomu své důvody. V současné době s ní vedu dva spory a jeden půjde k soudu. V minulosti jsem jeden vyhrál a jeden vzdal. EBanku nehodnotím, neboť její aktivity jdou mimo mě. Ovšem to je moje věc, a nehodlám se s tím chlubit, nebo se svěřovat. Patrně jste mě nepochopil. Nemám nic proti tomu, že zveřejníte špatnou zkušenost s nějakou institucí. Pokud je pravdivá, tak proč ne. Je to jistě ponaučením pro další čtenáře. Co ale nesnáším, je Vaše forma propagace jedné pojišťovny a jedné banky. Pokud byste uvedl nějaký pojistný produkt a ten porovnal s dalšími pojišťovnami, tak to beru. Ale takto, to působí silně amatérsky, až trapně. Doufám (téměř jsem si jist), že si své příspěvky ukládáte. Až se k nim za čas vrátíte, tak se také zasmějete. Ale jen tak dál, alespoň je nějaká zábava.

  • 31. 8. 2002 20:16

    All-in-one (neregistrovaný)

    Víte, nechápu, kde berete jistotu, že znám pouze jeden produkt jedné finanční skupiny. To si vážně myslíte, že bych se uživil, pokud bych neměl přehled o ostatních? Ano, nevím vše do každičkého detailu, ale to podstatné si myslím, že znám. Vždyť srovnávat se dá nejen na měšci, ale i na penězích, financích apod. Dalším zdrojem jsou pro mě klienti, jestliže mi řekne, že má lepší pojištění nebo účet, fond, často si ofotím pojistné podmínky, nebo zabrousím na web té které pojišťovny a porovnávám. Možná proto některé věci doporučuji.

    Jinak, příspěvky si neukládám, ale pokud slouží k Vašemu obveselení, nic proti tomu. Vy nemáte rád ČP a můžete k tomu mít důvod, protože vše je jen o lidech a i v té super nej pojišťovně se můžete srazit s blbcem. Doufám, že naše rozdílné názory nemusí nutně vést k vzájemnému napadání. Mám rád konkrétní argumenty a o těch s Vámi budu diskutovat rád.

  • 3. 9. 2002 12:19

    Baka (neregistrovaný)

    ...žasnu všude propagace E-banky od All-in-one....kdekoli se vyskytne sebemenší zmínka o ČS,a.s. už je tu All-in-one aby nám sdělil jeho analýzy a chvály na E-banku.....únavné!!

  • 2. 9. 2002 21:15

    Bonifác (neregistrovaný)

    S tím lynčováním jste to asi trochu přehnal, ne? Nebo můžete být konkrétnější?

  • 2. 9. 2002 9:10

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Obavam se, ze se mylite. Zatimco CS svym klientum el. klic proda, EB jim ho pronajima (za tusim 89 mesicne). Takze je logicke, ze EB ma povinnost se o podelany klic postarat - patri totiz EB. Asi jako kdyz se neco podela na vasem aute (jiz po zaruce) a na aute z pujcovny. To vase si musite opravit na vlastni naklady.

    Navic hodnotim tento krok (novy klic zdarma) kladne, i kdyz je to na 99% pouze diky zmedializovani a jinak by ten clovek nic nedostal. Ale vami vychvalovana eBanka je na tom podstatne hur.
    Mne samotnemu priznala, ze mi dali na infolince zavadejici informace, ale o nahrade skody ani slovo a odkazali me na Vseobecne podminky (kde jsou kecy o tom, ze ceny se ridi dle ceniku, kde bylo uplne neco jineho, nez tvrdila infolinka). Jednou jsem byl na pobocce a nejaky clovek se tam rozciloval, protoze dostal spatne informace a taky ho to stalo nemalo penez. Bankerka rekla neco ve stylu "To mate smulu, to vam asi kolegyne zapomnela rict, ze se za to plati jeste to, to a to" a ten clovek taky utrel hubu. Rozhodne nemam dojem, ze by si eBanka (dnes, nikoliv pred rokem nebo dvema) vazila zakaznika vic nez jine banky, naopak, ted jsem u ZB a musim rict, ze pristup ke klientovi je tam o dost jiny (coz bych necekal, zvlast kdyz si uvedomim, ze u ZB je takove kvantum bohatych firem, ktere maji zustatky radove jine nez ja a tudiz pro ne rozhodne nejsem VIP).

  • 1. 9. 2002 14:44

    spokojený klient spořitelny (neregistrovaný)

    Pane Platovský, tak to s tím kalkulátorem ještě chvilku vydrže. Během října bude Česká spořitelna měnit počítačový systém a s tím se změní i internetbanking. Už nebudete kalkulačku nutně potřebovat. V brzké době by se na jejich webových stránkách měla objevit demoverze. Podle informace z pobočky, bude možné na jednu smlouvu nahlasit další účty. Homebanking bude možné používat také přes internet a to za 35,- Kč/měsíčně. Přes modem je to za 200,- Kč/měsíčně, tak si myslím, že to bude snaha o přechod na internet. Položka bude za 2,- Kč. Myslím si, že v cenách nebudou mít konkurenci. Nyní jde o to, aby to šlapalo bez problémů.

  • 2. 9. 2002 9:39

    Pavel (neregistrovaný)

    Jen doplňuji, že internetbanking je dnes zdarma třeba u ČSOB a Živnobanky. A součástí balíčku s běžným účtem je např. u HVB a RB.
    Jsem tedy zvědav, jestli po cenové stránce bude doopravdy ČS výhodnější.

  • 1. 9. 2002 16:00

    Vaclav (neregistrovaný)

    Teda clovece vy na to ale jdete zhurta a tak najednou. Mozna bych vam mel pripomenout o jaky se jedna financni ustav, zeptat se vas, kde to zijete a zakoncit tim, ze situace ve Sporitelne je neresitelna.
    Takto jste totiz nedavno reagoval na mnou podobne navrhovana reseni, kdyz jsme se zde vyjadrovali k pripadu Postovni banky. Ale, jak hlasa nadpis, minim "no upsets"a tak k veci.
    Libi se mi vase poukazani na konkurenci a nabadani mene spokojenych zakazniku k tomu, aby si opravdu dali tu praci a zacali se po konkurenci porozhlizet. Na druhou stranu si uvedomuji, ze toto muze byt pro mnohe nepohodlne zhlediska mnozstvi a lokalit pobocek ruznych financnich ustavu, zejmena pak pro starsi obcany a o internetu v jejich pripade vubec nemluvim. Myslim, ze zakaznici by si meli nejdrive pisemne ztezovat, zverejnovat sve zazitky a podnety (net, mistni tisk atd.), vhodne doplnene pripominkou zvazujici uzavreni uctu, coz bych volil jako az posledni variantu. Jinak samozrejme podporuji zakon trhu.
    Pokud jde o vase propagovani eBanky, to je uz doslova kampan (v dobrem slova smyslu), vytrvala a houzevnata, ktera prameni z vasi zjevne stoprocentni spokojenosti, o kterou by jste se zrejme uprimne rad podelil s ostatnimi. Vite, (budu osobni) me to vase nadseni pripomina trochu moji vlastni "kampan", kdy zcela spokejen nad jednim produktem financni instituce ING, jsem pomohl rade lidi k tomu, cituji reklamni slogan, ze "zacali setrit, jako nikdy pred tim". Tim chci jen rici, ze vas za vasi reklamni kampan nijak neodsuzuji a zcela vam rozumim.

  • 1. 9. 2002 22:36

    All-in-one (neregistrovaný)

    Dík, tak to jste jeden z mála, kdo mi tu nenadává, ale jak říkám, na názor má právo každý a na doporučení rovněž. Já mohu všechna tvrzení opravdu doložit.

    Jak vidno z předchozího příspěvku informovanost mezi lidmi je vážně nízká. Ona je krásná cena Kč 2 za položku, ale jeden kanál za - tuším 35 a druhý přes modem dokonce za 200 - s tím může přijít opravdu jen spořitelna. eBanka všechny kanály za 45/měs + 19/měs za každou aktivovanou měnu - to je 64,-. Zabezpečení el. klíčem (kalkulačka), nebo mobil. klíčem, či intern. klíčem. Já jsem fakt jen spokojenej. Dneska jsem dokonce jednal s významným prodejcem mobilů a pro ten nový Studentský finanční program už mám teď oproti standardní slevě 10 % jen na síť T-Mobile, slevu i na Eurotel a to obé 14 % a není vyloučena další. Mám z toho radost. Překvapilo mě i co se skrývá za výhody za kartou ISIC - to je opravdu široká paleta slev, škoda, že to za mých studií nebylo!

    Myslím, že ikdyby si stěžovalo množství klientů, stejně by to nepomohlo. "Banka", která dlouhodobě nechává zákazníky čekat ve frontách a maximálně jim udělá elektronický pořadník obsluhy, si svých klientů neváží. Škoda, že nezveřejní vývoj průměrného věku klienta za posledních 10 let a vývoj počtu klientů.

  • 1. 9. 2002 22:59

    All-in-one (neregistrovaný)

    Teď jsem trošku pobrouzdal a tohle je celkem zajímavé - o možnosti kontroly: Další držení akcií ČS se stává rizikovým. Vyšší nabídka v dalších odkupech sice není vyloučena, výrazně lepší cenu však očekávat nelze. Erste zatím vyslovila příslib, že místo akcií ČS uvede na pražský trh akcie své vlastní. To by jistě vrátilo veřejnou kontrolu (trhu) i nad Českou spořitelnu, ale případné uskutečnění tohoto záměru nějakou chvíli potrvá, může to být i několik let.

    Včera se na burze akcie ČS prodávaly právě za 375 korun.

    Publikováno: 8. května 2002 Autor: - jef -http://www.hospodarstvi.cz/ebanky/


    Tohle je také zajímavé:
    Přehled bank poskytující přímé bankovnictví

    Banka Homebanking Phonebanking GSMbanking SMSbanking
    Komerční banka Ano Ano Neuvádí Neuvádí
    ČSOB Ano Ano Ano Neuvádí
    Živnostenská banka Ano Ano Ne Ano - jen zůstatky
    GE Capital Bank Ano Ano Ano Ano
    Česká spořitelna Ano Ano Ne Ano
    eBanka (Expandia) Ano Ano Ano Ano
    Citibank Ano Ano Ne Ne
    Union banka Ano Ano Ano Ano
    BNP-Dresden Bank Ano Více informací se nepodařilo zjistit
    IPB (divize ČSOB) Ano Ano Ano Ano
    První městská banka Ano Více informací se nepodařilo zjistit
    BA/CA-Nonstop Bank Banka poskytuje přímé bankovnictví, ale neuvádí jeho typy

    a ještě něco:
    bankovnictví

    Pod vlivem masivní reklamní kampaně eBanky, ale také řady dalších komerčních bank, bychom mohli nabýt dojmu, že přímé bankovnictví je v naší zemi naprosto běžnou, zcela normální službou, poskytovanou na vysoké úrovni.

    Když k tomu přidáme reklamní kampaň operátorů mobilních telefonů, mohlo by se zdát, že pobočky českých bank zejí prázdnotou, zato optické kabely a paraboly se prohýbají pod náporem přenášených dat. Jak ale ukázala studie Světa hospodářství, internetové bankovnictví vůbec není tak rozšířené, jak to vypadá z plakátů a televizních obrazovek.

    V České republice dle naší studie poskytuje služby přímého bankovnictví dvanáct bank. V České republice je celkem 52 ,,aktivních" bank, takže alespoň jednu formu přímého bankovnictví u nás poskytuje 23 procenta z nich. Nevypadá to zle, když uvážíme, že internet je u nás teprve v plenkách. Podrobnější srovnání však budeme moci poskytnout později, až získáme údaje také ze západoevropských států. Zatím víme pár čísel o Slovensku.

    Tam poskytuje internetové bankovnictví celkem 14 bank, což činí 47 % z celkového počtu licencovaných ústavů, tedy relativně více než dvojnásobek ve srovnání s Českou republikou. V relaci k počtu obyvatel už je to čtyřnásobek. Z těchto údajů tak můžeme vyčíst nejen relativní, ale dokonce i absolutní převahu.

    Stejně jako u nás je za průkopníka elektronického bankovnictví označována eBanka (dříve Expandia), kerá jako první a dlouhou dobu jediná poskytovala skutečně internetové bankovnictví (spojení přes počítač nabízely i jiné banky, ale v kvalitě a ceně to byly služby nesrovnatelné). Na Slovensku tuto roli plní Tatra banka.

    Získání informací o stavu účtu, zadávání jednorázových i trvalých platebních příkazů po internetu nebo telefonu dnes již poskytuje řada bank u nás i na Slovensku. Jednoznačně banky razí trend tyto služby zvýhodňovat proti klasickému klientskému styku ,,přez přepážku". Poplatky za služby prostřednictvím informačních technologií se snižují, v zaváděcích kampaních bývají nezřídka po určitou dobu zdarma.

    -http://www.hospodarstvi.cz

  • 2. 9. 2002 12:07

    Jiří Kopečný (neregistrovaný)

    Je něco jiného být spokojeným klientem a poukázat na svou spokojenost a je něco jiného být zaměstnancem (byť externím) finanční skupiny, jejiž služby vychvaluji. Sorry, ale příspěvky All-in-one nemají žádnou hodnotu, protože to nejsou názory nezávislého klienta, klienta, který by byl s danou finanční skupinou spojen pouze tím, že používá její služby.

  • 3. 9. 2002 12:29

    Baka (neregistrovaný)

    Též mám pocit, že pan All-in-one by si měl radši založit svůj portál a tam se vesele vypisovat....koho to zajímá???!!! Není spokojený klient je to prostě jeden z externistů který dělá všechny produkty a večer zvoní na zvonky jak vzteklej.....ta psychologie v jeho slohovkách...to se skutečně poznají hodiny ztrávené na seminářách asertivity!!!!!!

  • 3. 9. 2002 20:47

    All-in-one (neregistrovaný)

    Musím Vás zklamat - nikdy jsem neabsolvoval ani minutu asertivního nebo psychologického tréninku nebo školení. Jestli Vás prudí čtení mých příspěvků, tak je nečtěte, jak uvidíte nick, tak jen prostě jděte dál. Jenže Vy budete jistě zvědav, takže to nevydržíte a kouknete se. Vždyť je to prospěšné, mužete si zanadávat (na mě) a tím přispívám vlastně ke klidu ve Vašem osobním životě. Mějte se!

  • 1. 9. 2002 23:16

    All-in-one (neregistrovaný)

    Čtěte a plačte! - předpokládám, že všechny úspěchy a ocenění věnovali tydýtové, co tomu nerozumí :-))

    2002

    FINANČNÍ PRODUKT ROKU 2001

    Paegas Signum Temporis 2001 - eBanka oceněna za nejprogresivnější bankovní služby.
    Tisková zpráva
    Diplom

    ZAVINÁČ 2001

    Výroční cena Akademie českého Internetu za rok 2001 v kategorii NEJLEPŠÍ INTERNETOVÁ SLUŽBA.
    Oficiální tisková zpráva
    Diplom



    --------------------------------------------------------------------------------

    2000

    FINANČNÍ PRODUKT ROKU 2000
    Paegas Signum Temporis 2000 - eBanka oceněna za nejprogresivnější bankovní služby.

    SLUŽBA ROKU 2000
    Veletrh Prague Internet World 2000 - Expandia Banka oceněna za produkt W@P banking.

    CZECH TOP 100
    100 obdivovaných firem České republiky za rok 2000 - Expandia Banka se stala druhou nejobdivovanější bankou v ČR, v kategorii Peněžnictví a pojišťovnictví obsadila čtvrté místo.


    www.ebanka.cz
    --------------------------------------------------------------------------------

  • 2. 9. 2002 5:49

    Finanční poradce (neregistrovaný)

    Tak teď vážně nevím, co si mám o Vás myslet. Tyto příspěvky jste psal za plného vědomí? Sleduji, že ve Vaší slepé oddanosti ke všemu kolem ČP a rovněž slepé nenávisti ke všemu kolem ČS se pomalu dostáváte blíž a blíž k areálu v Bohnicích. Workoholismus je další nebezpečná móda nového období. Zkuste sebereflexi.

  • 2. 9. 2002 9:16

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Nechci byt tak tvrdy jako Financni poradce, ale dle mne jste opravdu mimo. Co jsem si vsiml (a ze si docela vsimam, protoze se me to tyka), tak eBanka je kritizovana za svuj humpolacky postoj ke klientum, nikoliv za kvalitu internetoveho bankovnictvi. Naopak - i nejvetsi kritici uznavaji, ze ho ma v CR nejpropracovanejsi. Kdyz jsme s lidmi diskutovali, k jake bance od EB odejit, prakticky pokazde zaznelo: sice internetbanking banky XY je oproti EB dost nic moc, ale presto k ni pujdu (kvuli lepsim cenam, lepsimu pristupu ke klientovi apod.).
    Takze zaver - rozhodne se nevylucuje super internetbanking, avsak mizerny pristup ke klientovi.
    Pokud by eBanka dostala diplom za nejlepsi sluzby zakaznikum, nejvstricnejsi personal apod., pak bych asi sklapnul a myslel bych si, ze hafo tech pripadu, o kterych vim, kdy s klienty neuveritelne vy*ebali, byla asi vyjimka a holt jsem mel smulu, ze jsem videl tolik ignorace a nezajmu zrovna ja.

  • 2. 9. 2002 21:22

    Bonifác (neregistrovaný)

    Jsem klientem České spořitelny. Připouštím velký pokrok v jejích službách během posledních let, je tu ale i dost věcí, které se mi nelíbí.

    Především fronty. Ikdyž mám internetové bankovnictví, není to tak, jak jsem si myslel, že už do banky nevkročím. Takže panáčku hezky do fronty a čekat, otvíráme až v devět a ze všech těch okýnek okolo je v provozu necelá polovina. Proč jdu do banky, když mám internet banking? Třeba proto, že tento skvělý systém neumožňuje upravovat či rušit trvalé příkazy zadané neinternetovou cestou. Ale kdo vám to při zřizování internetbankingu řekne, že? A koho by napadlo se naopak na takovou samozřejmost zeptat. Jenže ono to prostě nejde, neslučují se jim databáze, či co.

    Ono to má i jiné mouchy. Zkuste si například stáhnout výpis provedených operací po 22 hodině. Nelze, jen do 22 a pak až od šesti ráno. Celých osm hodin, tedy třetinu dne to prý zpracovávají. Asi ručně.

    Zdaleka ne pokaždé se vám také vůbec povede přihlásit se. Zvláště, ovládáte-li touto cestou více účtů. Pečlivě naučená větička technické pomoci na hotline "Vymažte cache." nepomáhá. Někdy se přihlásíte, někdy ne. Třeba dvacetkrát ne. Zkuste to za hodinu nebo zítra, radím vám já, zkušený uživatel internetbankingu ČS.

    A také se nedivte, když vám systém ukáže jiný zůstatek na účtu, než jaký tam je. Stalo se mi to už dvakrát. Vstoupil jsem do účtu, zjistil zůstatek, pak jsem se odhlásil a šel se podívat na druhý účet. Z toho jsem se opět odhlásil a když se mi podařilo vrátit se do účtu prvního, ukázal se mi zůstatek jiný, než předtím, nebyla tam započtená poslední připsaná platba. Proč tam ještě před čtvrthodinou byla, to nevím. Asi si na chvíli někam odskočila. Valil jsem na to oči, ale přesto jsem zadal příkazy podle původního zůstatku. Druhý den se ukázalo, že první informace byla správná.

    Zavedení internetbankingu byl důvod, proč jsem zůstal u ČS. Zdálo se mi to za daných podmínek vyhovující. Konkrétní zkušenost se službou mě ale opět potvrdila, že ČS prostě víc, než vkladní knížky nezvládá. Jenže kam se vrtnout, že?

  • 17. 9. 2002 15:15

    bubajlo (neregistrovaný)

    Jak tak koukam, jsem asi jediny kdo se vzdy do toho "hrozneho" IB CS prihlasi napoprve :) Jsem se sporkou spokojen, ale je fakt, ze ji uz pouzivam jen kvuli nejvetsi bankomatove siti a par trvalym prikazum, ktere se mi nechce menit. Jako druhou banku jsem zvolil tolik vychvalovanou eBanku a jsem take spokojen. Ale take miva obcas udrzbu systemu a prihlaseni je nemozne... ostatne - mozna se se sporitelna pouze neobtezuje na strankach upozornit, ze je server docasne nedostupny... nevim, hlavu si s tim nelamu. Kdyz pominu vyhody a nevyhody CS A eB a zamerim se jen na rychlost zauctovani plateb, byl to hlavni duvod, proc jsem zvolil eB. Az 30-ti denni rozdil je opravdu moc. Kdyby byla CS v tomto rychlejsi, druhy ucet bych vubec nepotreboval.

  • 2. 9. 2002 22:34

    All-in-one (neregistrovaný)

    Právě jsem byl hospitalizován. Diagnostikovali mi spokojenost s eBankou, což se neslučuje s tím pro ni dělat. A pak jsem ještě zcela mimo a se mnou všechny hodnocení. A pak taky lžu, protože, každý klient, který se dostaví na klientské centrum si tam vystojí frontu, pak jsou na něj strašně nepříjemní a dostane sem tam i pěstí. Věřím, že Vás tato zprávička uspokojila. Nicméně ve čtvrtek mě pustí a to už mám domluvenou prezentaci Studenstského finančního programu ve 3. a 4. ročníku jedné střední školy (v rámci výuky), na každou třídu jednu hodinu v počítačové učebně. Budu moci provést přednášku o přímém bankovnictví a dokonce budu tak odporně hnusný, že vychválím eBanku a na místě založím tak 40 účtů. Doufám, že jsem Vás pohoršil, kolik to jen šlo! Jo a kdo si ho nezaloží, tak má o stupeň horší známku - to už mám domluveno :-))) A to je jen jedna škola, určitě se dostanu i tam, kde studují Vaše děti(máte-li nějaké) a udělám jim účet. Víte jak to poznáte? V levém spodním rohu smlouvy bude napsáno All-in-one.

  • 3. 9. 2002 6:17

    Jana V (neregistrovaný)

    S tou školou to nemyslíte vážně, že ne? Vašemu příspěvku jsem dobře nerozuměla, tak jsem si je musela přečíst všechny. Zjistila jsem, že jste pojišťovákem a že bojujete za zlepšení image České pojišťovny. Včera byl o pojištění zajímavý článek na této adrese, doporučuji k pročtení hlavně diskuzi: http://fincentrum.idnes.cz/fi_osobni.asp?r=fi_osobni&c=A020830_092801_fi_osobni_mir&t=A020830_092801_fi_osobni_mir&r2=fi_osobni Pokud Vám to nepůjde tak dejte http://fincentrum.idnes.cz a podívejte se na článek: Když pojišťovny klamou tělem. Jana

  • 3. 9. 2002 12:36

    Baka (neregistrovaný)

    Ne Jani,to je prostě jeden mnoho externistů,který si myslí, že to všechny zajímá jeho výpis sjednaných schůzek, workholistický sklony a "vtipně podané" příspěvky. Smiř se s tím, že existují lidé, kteří si pro provizi prošoupou cvičky po Delvitách a školách. Pevné nervy Jani!! Též se tím pročítám a moc moc se bavim a nejen já /viz.výše/

  • 3. 9. 2002 22:27

    Kabanos (neregistrovaný)

    Kolik byste si asi dokázal(a) vydělat vy, kdyby vás odměňovali za výkon? Možná, že byste umřel(a) hlady. To se to sedí v kancliku, surfuje v pracovní době a kecá. Zkuste si někdy práci za provizi, jestli se toho nebojíte a pak napište. Možná, že se pak pobavíme my.

  • 3. 9. 2002 20:59

    All-in-one (neregistrovaný)

    Dík, hned se na to kouknu. K té škole - jasně, že všechno nemyslím vážně. Pravdou je, že jsem žádal ředitele školy, zda by bylo možné studenty poinformovat třeba letáčkem apod., načež mi ten pán řekl, že letáčky jsou nanic, jestli bych jim nechtěl udělat přednášku v počitačové učebně o přímém bankovnictví a v závěru jim ten účet nabídnout. Takže to vlastně vymyslela škola a já s povděkem přijal. Samozřejmě nikdo nebude nikoho do ničeho nutit, protože akce pod nátlakem typu Zepter nebo podobně sice přinesou okamžitý efekt, ale zřídkakdy dlouhodobou spokojenost. Docela se na to těším, protože jsem 2 roky externě učil na střední škole. Navíc mám v benefitech k založení účtu i mobily za nejnižší cenu v ČR. Dnes se mi dokonce jedna škola ozvala sama, jsem tím zájmem opravdu překvapen.

  • 3. 9. 2002 22:10

    Bonifác (neregistrovaný)

    Především asi čekáte, že se vám nějaká ta škola ozve po přečtení tohoto příspěvku, že? Příliš průhledné, pane kolego...

  • 4. 9. 2002 23:21

    All-in-one (neregistrovaný)

    Tak to jste vedle jak ta jedle. Dnes opravdu není jednoduché dostat se ke klientovi alespoň tak, aby si poslechl, co mu chcete říct. V těch školách jsem narazil na vstřícnost a zájem, samotného mě to příjemně překvapilo, skoro se mi tomu nechtělo věřit. Nebudu však křepčit předčasně. Když si vzpomenu na svá studentská léta, dovedou být studenti pěkně šťouraví, teď už to budu mít jen ve svých rukou. Po příštím čtvrtku napíšu, jak jsem dopadl.

  • 6. 9. 2002 21:26

    Bonifác (neregistrovaný)

    Ale no tak... :-) Vždyť přece víte už teď, co nám příští čtvrtek napíšete. Opravdu je to příliš průhledné.

  • 4. 9. 2002 5:35

    Finanční poradce (neregistrovaný)

    Původně jsem si myslel, že s tou školou si jen děláte legraci. Prostě provokačka. Jenže Vy to snad myslíte vážně? Člověče, uvědomujete si co jste za člověka? Vždyť je to hyenizmus nejvyššího kalibru. Jaká příjmová skupina jsou ty děti? Kdo to bude za ně platit? V některých zemích je tento způsob reklamy a propagace zakázán a dokonce považován za trestný čin. Proč tomu tak není u nás? U nás je možné všechno. Začíná to u dealerů drog, přes propagaci kouření, dětskou prostituci a pornografii a nyní ještě nabídka peněz (různé studentské kontokorentní účty) přes mobily, nebo počítače. Proč to asi banky dělají? Jak zjišťujete bonitu těch dětí? Silně uvažuji o tom, že podám trestní oznámení na vaši instituci.

  • 3. 9. 2002 22:16

    All-in-one (neregistrovaný)

    Tak jsem se podíval a musím říct, že mi to trošku připomíná bulvár. Předně se tam srovnává důchodové a kapitálové životní pojištění, což je trošku odlišné. K zhodnocení musím říct, že - jak se píše v diskusi - je opravdu vyšší. Problémem je spíše kontrola tohoto výnosu (údaje jsou k dispozici pozdě). Při úrokových mírách na termínovaných vkladech 1,5 % p. a. bude i kapitálové pojištění přes všechny odlišnosti a nedostatky výhodnější. Co klient neví je, že se zhodnocuje pouze rezerva pojištění, která není rovna zaplacenému pojistnému. Zejména v prvních letech pojištění je velmi nízká nebo dokonce záporná (to je z důvodu rizikového pojistného). Takže nelze počítat tolik jsem vložil a tolik vypadne v průběhu pojištění. Nemyslím si, že by nějaká pojišťovna úmyslnně "klamala tělem" je to spíš otázkou komunikace, aby se klient dovedl přesně vyslovit co chce a dále, aby si nenechával vypracovávat nabídky na přepážce, ale od obchodníka - to platí pro všechny pojišťovny. Obchodníci jsou specialisté, kdežto na přepážce musí znát vše a tudíž ne absolutně do hloubky. Trend je takový, že kapitálové životní pojištění je nahrazováno spíše investičním životním pojištěním, zvláště v zahraničí. Toto pojištění Vám umožňuje on-line (u solidních pojišťoven) kontrolu zhodnocení a dává Vám i poměrně slušnou investiční svobodu, ta je však spojena i s odpovědností za vlastní rozhodování. MF jsem dříve docela dost četl, ale odborné články bývají někdy značně tendenční. Asi před 6ti lety mě jeden článek vytočil tak, že jsem do redakce zavolal, s hrůzou jsem zjistil, že odborná znalost problému onoho redaktora byla velmi útžkovitá. Teď spíše čtu Euro - docela zajímavé odborné články z peněžnictví.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).