To jejich "vysoce kvalitní internetové bankovnictví" je pěkná sračka. Nejen že chvíli trvá než se někam doklikáte, ale hlavně to zobrazuje zbytečné informace, ty nezbytné ale chybí. Když zadáváte třeba převod prostřednictvím šablony, tak to potvrzujete naslepo, protože to neukazuje ani číslo cílového účtu.
Takže ten zbytek se možná utřese, ale to internetový bankovnictví je fakt velký zklamání, z českých bank, který jsem používal, je nejhorší (maximálně může soutěžit s ČSOB).
Jsem na stránce šablon. Na celou stránku je jen můj název šablony a provést, změnit odstranit. Jinak nic.
Dám naslepo provést. Zobrazí se další poloprázdný formulář, kde je zase jen můj název šablony a kde se zadává číslo účtu příjemce a částka převodu. Teprve až všechno vyplním, tak na další stránce se mi zobrazí číslo účtu příjemce.
Mně to připadá, že ty webový formuláře psal debil. Ať se podívají třeba do inetovýho bankovnictví RB, jak to má vypadat. Když vybírám šablonu, chci aspoň částečně vidět, co v ní je, a ne až úplně na konci.
Koukáte na přehled šablon, ne na detail šablony, kde tyhle věci jsou. Klepněte na název šablony a tam všechny potřebné informace uvidíte. A dole pak máte mj. tlačítko "Provést".
no zase tak uplne jina kategorie to neni ... co maji lepsi je pouze zasilani sifrovanych autorizacnich SMS na mobil i pri prihlasovani a to je vlastne vsechno .... tedy jen vyssi zabezpeceni ... a samozrejme vyssi poplatky
Tak ti nevim jak hrozne to internetove bankovnictvi je, ale u CSOB je slusne. Mel jsem tu cest mit svuj ucet u GE Bank a tam bylo internetove bankovnictvi opravdu lahudka. Nebylo snad dne, kdy bych nemusel pocitac prosit, aby me pustil do meho uctu.
Tak to můžu potvrdit, ib24 u ČSOB je docela dobré a bylo to taky to jediné, co mě u nich dlouho drželo. Nebyl problém se přihlásit odkudkoliv, autorizace přes SMS na mobil mi taky vyhovovala. Vždycky jsem litoval kolegy s účty u KB a ČS, když se dobývali na svém vlastním počítači ke svým penězům... :-)