Cením jejich tah na zvyšování úroku aspoň u spořicího účtu. Ale ty digitální chvály - snad nejhorší (a nejpomalejší) IB mezi mnoha bankami. Na námitku, že nefunguje e-mailová notifikace změn na účtu, pouze sdělí, že se důvody šetří, už asi měsíc (bez výsledku). Přesto netvrdím, že je důvod ke stížnostem, přiměly mne k tomu ty technologické chvály, zatímco se domnívám, že by měli začít u bezchybného standardního chodu e-banky.
Skvělé! A kdo zaplatí, když si gauner naplní tašku a z prodejny, kde nebudou prodavači a pokladny, odejde bez placení? Nějak jsem se nedozvěděl technologické řešení zadržení takového gaunera. Už jste se nad tím zamýšleli nebo plánujete, že do doby, kdy by něco takového, jako autor v článku popisuje, začne fungovat, že se z lidu zlodějského stane lid poctivců?
Správná poznámka, autor článku je dlouhodobý příznivec této banky, ještě z dob Cetelem. Ale neříkám, že je její "agent", jeho kvalifikované postřehy jsou hodné pozornosti. Zde se ovšem pomíjí ledacos ne-ideálního. K mé technické kritice shora mohu přidat, že ani 7. 1. není dostupný výpis z účtu za prosinec. Ale je též pravda, co zde i jinde bylo napásáno - nikdo nás nenutí být klientem.