Teoretická část zahrnuje výuku zaměřenou na získání a prohloubení znalostí v oblastech:
1.teorie pokročilého a racionálního řízení a zásad bezpečné a defenzivní jízdy
2.uplatnění vnitrostátních a mezinárodních právních předpisů vztahujících se k silniční dopravě
3.bezpečnosti provozu a ekologického provozu vozidla
4.poskytování služeb a logistiky
5.organizace dopravního trhu
6.sociálně – právní prostředí v silniční dopravě
7.zdravotní rizika a jejich předcházení v silniční dopravě
8.prevence a řešení mimořádných událostí v provozu na pozemních komunikacích
Náplň školení ponechávám bez komentáře, obrázek o tomto způsobu zvyšování kvalifikace a řidičských schopností si udělá každý sám…
„teorie pokročilého a racionálního řízení a zásad bezpečné a defenzivní jízdy“ – moc hezké, ale pro vypatlance se stěží dokončenou základní školou je to říkáno zbytečně složitě. Stačilo by jim jednoduše vysvětlit, že když vjedou se 36 tunami za zády šedesátkou na výjezd z dálnice, tak se prostě a jednoduše převrátí…
pokud spojujes profesionalni ridice se zakladnim vzdelanim, pak promin, ale tvoje uvaha je hodna zakomplexovaneho dusevniho mrzaka... ja jsem s kamionem jezdil a to se strednim vzdelanim... ber to jako nazor nikoli hospodsky, nybrz nazor cloveka s kvalifikaci ucitele autoskoly...
btw: pokud bych chtel rozebrat logiku, dle ktere si spojil profesionalni ridice s nevzdelanci s ukoncenou zakladni skolou, je mi jasne, ze si k tomu prisel tak, ze abys mohl delat sofera nakladaku, nepotrebujes krom autoskoly a vyse uvedenych udaju zadne vzdelani. proto jsou pro primitivy jako ty, vsichni profesionalni soferi pouze lidi se zakladnim vzdelanim. ja tvrdim, ze k tomu, abys mohl ridit osobni auto, zrovna tak mimo autoskolu nepotrebujes zadne jine vzdelani. co z toho vyplyva? ze dle tve logiky, pokud oznacujes profi ridice za vypatlance, jsi vypatlanec naprosto stejny, ne-li vetsi. tak ze kamo, priste vaz slova, ted si se sam zabil svoji vlastni ubohou logikou, nechci videt, co bude priste....
Vlastní chybou jsem prošvihl školení, takže mi profesák propadl. Nový stojí cca 40 000. Jak to řeším? Jezdím autobusem jen tak pro radost, ne za úplatu, což mohu. Teoreticky mohu jet i kamiónem, ale tady se už hůř prokazuje, že náklad vezu jen tak, protože mě to baví :) Naštěstí je to koníček, ale živit se tím znamená téměř kulku do hlavy. A to nerozvádím další nešvary v nákladní dopravě, jako 120denní splatnost faktur apod.