Nicméně buďte připraveni i na to, že finanční arbitr nic nevyřeší, měsíce reagujete na dotazy, výzvy, ztrácíte čas právními kličkami.
Nakonec vám banka, konkrétně mBank zaplatí úvodní škodu (stráveným časem škoda násobně převýšila úvodní problém), vypoví účet, který jste měli téměř od jejich vstupu na trh a vše je "vyřešeno".
"Řízení se podle § 14 odst. 1 písm. b) zákona o finančním arbitrovi zastavuje."
Já mám za sebou sedm sporů, některé i o statisíce a nebýt finančního arbitra, měl bych smůlu. Takže díky za něj, je to neuvěřitelně silný nástroj.
Ano, banka má právo vypovědět účet, mně ho vypověděla Unicredit a Expobanka (dnes Maxbanka). Je to jejich právo, nikdo nestojí o prudiče, který po bance vyžaduje, aby plnila vlastní podmínky.
Moje spory:
Unicredit (3x), ČSOB, mBank, Hello, Expobank
29. 1. 2025, 05:26 editováno autorem komentáře
I já potvrzuji že arbitr funguje, v mém případě ombudsman pojišťoven. Do doby než se do toho vložil tak si se mnou pojišťovna vytírala (nevhodné slovo), poté obrátili o 100%.
Jen do této chvíle netuším, jestli to bylo tlakem ze strany ombudsmana nebo jsem "jen" přepadl u pojišťovny do jednoprocentního šuplíku těch, kteří podali důkaz že se nedají odbýt a tak můj podnět vyřešila....