Vlákno názorů k článku Reklama České spořitelny je zavádějící od David Herbst - Jsem klientem ČS a rozhodně mě už nebavilo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2001 12:09

    David Herbst (neregistrovaný)

    Jsem klientem ČS a rozhodně mě už nebavilo trávit čas ve frontách na místní pobočce jen kvůli trvalému příkazu nebo úhradě složenek. Krabice, které ČS zavedla jako alternativu ke frontám mi také nebyly sympatické. Rozhodl jsem se pro Internet banking. Co vám budu povídat. Pracovníci pobočky se tvářili, že o podobné věci slyší poprvé. Když jsem si vyčekal smlouvu a veškeré další dokumenty (za nmou se pochopitelně tvořila dlouhá fronta, která se v nejbižší hodině neměla pohnout) byl jsem na konec taktně upozorněn, že kalkulátor, který je nezbytný, stojí 1300 a jestli s tím počítám. Počítal jsem (je dobře zjišťovat věci předem). Po 14 dnech jsem si byl kalkulátor vyzvednout, Opět se pracovníci pobočky tvářili jako Alenka v zemi za zrcadlem. Kalkulátor mi vydali bez nutnosti jakehokoli podpisu a pochopitelně také bez návodu (který je ale na Internetu). Doma jsem spokojeně otevřel stránky I-bankingu a jal se přihlašovat. Několikeré pokusy byly bezvýsledné, prostě něco bylo špatně. Volal jsem na ČS linku abych zjistil kde je chyba. K mému překvapení ani oni netušili, co je příčinou, že mě systém odmítá přihlásit. Dav dny jsem komunikoval s pracovníky Help linky ČS než jsem se konečně přihlásil. Nevím jestli bych tyto dva dny mohl svést na papouška nebo kapra. (jen pro chronické šťourali, chyba byla na straně ČS)

  • 11. 10. 2001 14:40

    Pavel Koza (neregistrovaný)

    :))) Amen. Muj pribuzny ma s CS uplne stejne zkusenosti. Ja mam eBanku - sice nemam kazdy tyden novy pribeh k pobaveni ostatnich, ale zato vsechno funguje:)))

  • 11. 10. 2001 17:13

    Ing.Stekl (neregistrovaný)

    Mam naprosto stejne zkusenosti. Sel jsem jednou do banky pro neco, videl jsem tam cedulku Internet banking a tak me napadlo, tohle si poridim. Je pravda, ze jsem sice o tom neco uz slysel, ale nic moc. Nejdrive, ze je to drahe, rikam nevadi,potom, ze je to slozite, rikam ze delam v IT patnact let, potom, ze to bude trvat skoro hodinu, rikam, ze mam cas...
    Trosicku me udivilo, ze poplatek za ten kalkulator nebylo mozno prevest z uctu, ale musel jsem si jej nechat vyplatit na pokladne a zase ho tam nechat vlozit, ale budiz.
    Kdyz mi za tyden prislo PIN a ID a heslo, cely nadseny jsem to tam narval a nic. Stokrat nic. Sachuju s proxy, vypinam a zapinam SSL, cookies a podobne pitomosti a nic. Telefon na jejich linku - nedosel fax (!) z pobocky do datacentra. Cekam tyden. Potom zase desitky pokusu a nic. Druhy, ponekud nasranejsi telefonat - a co se nedovim, stare rozvrzane jehlickove tiskarny mi vytiskly 0 jako O nebo naopak? Zkousim s nahle to jde...
    Ovsem bylo to vsechno cele stejne zbytecne, nebot na prehledu operaci a vypisu sluzeb jsou videt jen a pouze veci, ktere jsem zadal timto zpusobem. Takze moje drivejsi prikazy, prichozi platby a odchozi platby tam videt NEJSOU! Takze je to naprosto k nicemu. Kalulator je v supliku a ja zase chodim na pobocku. Tady jsou obcas docela hezky holky. Myslim ale, ze je to na takovejhle ustav ponekud malo....

  • 12. 10. 2001 11:52

    Martin Beneš (neregistrovaný)

    No, já si aktivaci Internet bankingu u ČS díky jejich "faxům" prodlooužil na bezmála měsíc !!! A to nepočítám, co jsem protrpěl na pobočce při zřizování, ikdyž po anabázi se zřízením GSM bankingu jsem to v podstatě mohl čekat - navíc jsem musel dotyčnou úřednici přesvědčit, že opravdu ČS dotyčnou službu poskytuje - neznalý věci bych odešel s pocitem, že taková služba u nich neexistuje. ČS se snaží dohonit dobu, ale činí tak navzdory kvalitě. A k tomu jejich vlastnímu Internet bankingu - byla to poslední kapka poháru mé trpělivost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).