Každý člověk má svůj názor ovlivněný stylem svého dosavadního života, a proto se nabídka hry nesetká u všech s pochopením.
Od příštího roku má být na ZŠ a SŠ zavedena finanční gramotnost-tedy porozumět základní funkci peněz a naučit se je ovládat co nejvíce ve svůj prospěch. Na ZŠ mám volitelný předmět Základy finančního vzdělávání a začínáme hrou Cashflow 101 jako motivací změnit své finanční myšlení.Každopádně řada deváťáků má koncepnější názory na finance než řada diskutujících k podobným článkům. Rozhodně vidí možnost změnit svůj život. Jak-to už bude na jejich dalším vzdělávání a postojích.
poznámka - zapisování toku peněz je naopak přínosem-ukazuje i význam matematiky pro život.
Bohužel i takoví sprosťáci žijí mezi ními. Když něčemu nerozumíš Ty, tak to neznamená,že je to špatné a nevyhovující jiným. Užívej si svého vzteku a nadávek třeba až do smrti..
Ha, ha, ha. Díky za pobavení. Ale raději to zkus s tím svým výstupem v cirkuse. A nespamuj fóra, jo. Stejně jsi zapomněl uvést kontakt na sebe, kdyby si někdo chtěl ten tvůj zázrak zakoupit. Od tebe pochopitelně.
Bohužel můj příspěvek,nečteš jen trapně žvaníš. Hru používáme při vzdělávání a prodává se v knihkupectvích,takže co bych měl nabízet?
Zajímá mne finanční gramotnost na Z%S a mezi dospělými,kteří mají zájem se změnit. Ty mezi ně zřejmě nepatříš,tak nemám důvod už více na toto reagovat.