Hlavní argument proti ready made je obrovské reputační riziko! Většina prodaných ready-made slouží jako články do karuselových podvodů nebo pro jinou trestnou činnost (v posledních letech např. budoucí dlužníci záložen - viz kauza MSD). Tu slušnou menšinu normálních podnikatelů poblbnutých reklamou, jak to budou mít levné a navíc s "prestižní adresou v Praze" upřimně lituju. Nikdy si nekoupí čistou firmu, vždy si každý pisálek s dírou do p... bude moc jednoduše přes úvodního jednatele vytvořit vazbu na nějakého grázla (sice nesmyslnou, ale už má proč špinit ...), sídlo na provařené adrese je bude dávat dohromady se stovkami podvodníků (opět nic moc v očích veřejnosti) a věci znalí si je už pár sekund po rozkliknutí rejstříku zařadí mezi lůzry, kteří si neumí založit firmu normálně nebo rovnou jako podvodníky ...
No a na na závěr? Pokud si představíme typického potenciálního uživatele ready made (cizinec, co potřebuje nemovitostní SPV), tak v českých podmínkách dopadne takto: fraudinprague.com :-((