Už jen ty podmínky, které mají 175 normostran, jsou pro každého rozumného člověka dostatečným důvodem, proč od této banky odejít. To "porovnání ceníků" je taky lahůdka.
Snížení kurzové přirážky vypadá docela hezky, to by ale nesměli zároveň (už bez informování) zvýšit kurzový spread.
Tahle rakouská kampelička to vzala dost z ostra, jako by byla na českém trhu jedinou bankou. Naštěstí není.
Pod RB to od 1.4. můžu zrušit- sice zůstávají 2% ale bonus počítají v CZ jen za internetové platby. Tak když zaplatíte v CZ několik tisíc u benzinky, tak ani koruna zpět . . . dnešní e-mail "2 % z plateb kartou na Mall.cz, z plateb na internetu a v zahraničí ve formě Věrnostních prémií. Odměny tedy nebudou poskytovány za platby v domácích kamenných obchodech"
Když sem eKonto před třemi časem rušil, tak zamykání, tak nastavování limitů bylo do druhého dne, byl tam mastný poplatek a snad dokonce podléhalo schválení, takže mít 0 limit a dočasně ho zvyšovat ani omylem nenahradí zamykání. Nebo se už jdou limity měnit okamžitě a zdarma?
To je ale pomerne dulezity bezpecnostni princip... stejne tak jako to, ze SMS prez SIM Toolkit byly kryptovane a navic se daly otevrit jen pres PIN, takze kdyby nahodou nejaky jouda nasel nezamknuty telefon tak se k nim nedostal, resp. mohl si je poslat ale bylo to k nicemu.. ted z toho budou obycejne SMS jako u kdejake jine banky.
Skvělé bezpečnostní zabezpečení, které chránilo účet i proti zneužití karty bezkontaktním placením či skenováním v bankomatu. Mně se stále nechce věřit, že takový krok zpět byla RB schopná v dnešní době udělat a klienty tak ochudit o bezkonkurenčně nejlepší karetní ochranu. Proč??? Rozum se vzpírá uvěřit odůvodnění, že tuto funkci nikdo nevyužíval. To snad svědčí pouze o neschopnosti marketingového oddělení. Vážně uvažuji o přechod k jiné bance jen z tohoto důvodu. Znáte někdo jinou banku s možností zamykání karet?
To, že koupili privátní klientelu Citi a i přes původní sliby okamžitě zkrouhli podmínky ze 2 na 1% zpět, bych ještě rozchodil.
Používám e-konto aktivně, příchozí platby nad 30k, ve třech měnách, s embosovanou a elektronickou platební kartou, zhruba 5-10 odchozích plateb, výběr z bankomatu 1-2.
Při založení bylo vše zdarma, dokonce mi dávali 20 Kč měsíčně zpět a chlubili se s tím v každé reklamě. Nyní platím 50 Kč za vedení, 8 Kč za odchozí platbu a 39 Kč za výběr. Nabídli mi, ať přejdu pod nové e-konto, ale po sečtení služeb za vedení dvou karet a 3 měn jsem zjistil, že zaplatím ještě více než nyní.
Je to zvláštní, jak si RB váží věrných zákazníků (účet, kreditka, hypotéka, stavební spoření a druhý pilíř). Druhý pilíř prodali ČP, stavebko vyloučili z e-bankovnictví, kreditku znevýhodní a účet brutálně zdraží. Účet degraduji na základ bez ničeho zdarma, aby si mohli strhávat hypotéku, tedy alespoň po dobu fixace, pak uvidíme. Zbytek přesunu tak, abych se vrátil na původní podmínky - Airbank účet + spořící, a kreditku, kde jsou 2%, těch je víc.
Nezlobte se ale hotovost je poslední svoboda co nám zůstala a banka která ruší pokladny jak mi dnes bylo řečeno protože vaše peníze ji obtěžují, tak sory RB končíme u Vás. Jsou jiné banky které ještě fungují normálně jako banky a ne jako virtuální bezhotovostní operátor.