Vlákno názorů k článku Raiffeisenbank: lekce, jak (ne)komunikovat s klienty od jezevec - banka přece nikoho nepodvedla, jen dává veřejnosti najevo,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2015 15:07

    jezevec (neregistrovaný)

    banka přece nikoho nepodvedla, jen dává veřejnosti najevo, že momentálně má zájem o rozšíření portfolia o chamtivé pitomce.
    podobně jako tzv nigerijské dopisy nejsou psané špatnou češtinou proto, že gangsteři by neuměli sehnat kvalitní překlad - nigerijské dopisy jsou psané špatnou češtinou proto, aby odfiltrovali lidi s mozkem, a reagovali na to jen snáze manipulovatelní pitomci.
    kdo tedy v nabídce RF odhalil základní sabiny v aritmetice a logice - není to nabídka pro vás, banka o chytré klienty nestojí. ale proč je kvůli tomu tolik povyku?
    to je snad její právo.

  • 25. 6. 2015 17:26

    Pavell+ (neregistrovaný)

    To je velice jednoduché. RF bank se snaží lidi obrat v rámci zákoných postupů. Je dobře, že zde na to postižení upozorňují.V mém případě třeba zakoupila moje stavební spoření. Od té doby se všemožně snažila ušetřit a nezaplatit mi částku cca 15000 Kč. Vzniklé situace jsem probíral za jejich peníze na zákaznické lince celkem cca 15 hodin. Nutno podotknou,že nakonec zaplatili všechno a správně.
    Bohužel i já tak musím konstatovat, že se na klienta snaží vyzrát a tuto banku nechci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).