Víte jak se pozná chorobný optimista? Že bude této instituci věřit. Já bych věřit chtěl, ale mockrát jsem se přesvědčil, že jsme tak vynalézavý národ v obcházení všech možných předpisů, že si nejsem jistý nějakou účinností, ale třeba se mýlím. Trošku mi zavání, že o námitkách rozhoduje sám arbitr. To přece není normální! Sankce, kterými může banku postihnout jsou rovněž směšné. Rozhodně se však nudit nebude. Nicméně pokud se na klienta nebude pohlížet jako na osobu, která hovoří pravdu a lže teprve v případě, že se jí to prokáže, pak se asi moc nezmění. Banky vůči svým klientům často uplatňují spíše presumci viny. Jinak přeju hodně štěstí a ať to k něčemu je, státních úředníků, kteří jsou zcela zbyteční a jen nám tahají peníze z kapes už máme celkem dost....
No co, je to zadarmo, tak za pokus to stojí vždy. Možnost obrátit se na soud tím vyloučena snad není. Prostě to berme jako loterii, kde dostaneme zadarmo los. Existuje zde sice malá možnost výhry, ale když nevyhraju, tak se vlastně nic nestane.
Hodně by ale pomohlo, kdyby někde na www byl popis těchto případů. Arbitr by mohl (se souhlasem poškozeného) zveřejňovat určité údaje.
Uvědomělý klient by si potom těžko vybral banku, která by měla velký počet sporů (i kdyby vyhrávala).