Je úsměvné, jak jsou někteří klienti spokojeni s pojišťovnou jen proto, že platí nižší pojistné ale přitom ještě neřešili jediné plnění.
Nechci tvrdit, že zakladatel pojišťovny je od začátku zmetek. Ale určitě jezdí v pěkném firemním autě, má značkový oblek (jak jinak než na firmu) a jako PC a mobil má určitě ty lepší modely s jablíčkem. Ono se někde těch 55 melounů prošustrovat muselo že. A lepší zavřít krám se sekerou 55 mega než nasekat někde dluh třeba miliardu.
Pozoroval jsem tu pohádku od začátku a od začátku jsem tomu nevěřil. A dopadlo to jak to dopadnout muselo.
Je úsměvné, jak jsou někteří klienti spokojeni s pojišťovnou jen proto, že platí nižší pojistné ale přitom ještě neřešili jediné plnění.
Ale to je přece princip pojištění. Naprostá většina klientů jen platí, takže může ohodnotit cenu a komunikaci pojišťovny při sjednání, možná tak ještě nějaké výroční dopisy, možnost sledování své smlouvy na Internetu, v případě Klubové ještě vratky za neplnění. Jsem přesvědčen, že většina klientů Klubové vůbec netuší, že úvodní část likvidace pro ně dělá Axa a jsou pak (asi nemile) překvapeni. No a nějakou dobu trvá, než tato informace (o tom, že to dělá Axa a že to dělá tak nějak "po Axím") "probublá" k většině klientů. Pak je třeba zavřít krám, nebo z toho udělat normální pojišťovnu, ale už bez té gloriloly "děláme to jinak".