Dobry den,
zatim se svymi stavajicimi pojistkami u Pillow zustavam a nad zalozenim novych se jeste zamyslim. Otevreni pojistovny se mi moc nelibi, nahrne se tam podvodnicky smejd ktery bude ujidat ze spolecneho pojistneho a dosavadni pekna vratka (tusim ze 20%) se asi snizi. Par prikladu lidskeho odpadu se kterym nikdy nechci byt v jedne pojistovne:
- ten pan co si pojistil trosky bytu v Chanove nebo kde a pak si je chtel za penize ostatnich pojistitelu opravit
- taxikari, rozeny podvodnici ktery jedou pojistovaci podvody na autech uplne masove
- uzvaneny vychytraly IT obchodnik od nas z prace ktery zasadne veskere opravy na dome nechava platit na pojistovnu na "zivelne katastrofy" a jeste se tim chlubi u obeda
- financni poradci z Partners kteri si uzavrou nekolik urazovek na sebe a pak simuluji bolesti zad po padu z kola (jednoho znam osobne, chlubil se tim v hospode)
No a tahle pakaz ted prijde i k nam do Klubove/Pillow pojistovny, jsem z toho smutny.
Asi tak, zrovna tento případ skutečně hodně zaváněl plnohodnotným podvodem naopak ze strany pojišťovny (a pokud nešlo o podvod, tak to bylo naprosté diletantství zcela bez diskuse), snažit se to otočit na základě toho, že dotyčný pán byl asi také velmi "zajímavý" je čistě strkání hlavy do písku před skutečností...
Jinak sice do jisté míry chápu představu, že když se pojišťovna zaměří na jedince "filtrované" s malým rizikem nějakých "fíglů", tak že to může být výhoda a bude stačit nižší pojistné. Ono je to ale nakonec dvousečné, kdy se jednak omezuje množina klientů, ale navíc to může přerůst do stavu, kdy se začnou posuzovat plnění velmi paranoidně zcela všeobecně a nakonec na to nejvíc doplatí právě ti s představami jako má autor prvního příspěvku v tomto vlákně...