A Česká spořitelna může následovat. Možná jde jen o to, kdo se první pokusí vyzkoušet, jakou drahotu klienti snesou. ČS taky přišla s nějakým supr kontem, nutila stávající klienty na přechod na toto supr konto a pak se ukázalo, jak je to oproti stávajícím produktům drahé. Nevím, jestli si někdo zakládá na tom, že je právě u Citibank, ale já mám tento ústav zařazen naopak jako sockový - v každém obchodním centru donedávna nabízeli u skládacího stolíku kreditní kartu bez nutnosti mít u nich účet.
Konkurence, až na výjimky, je u nás o tom, komu se podaří prodat výrobek, službu dráže. A jelikož zisky bank musí meziročně strmě stoupat, banky musí z klientů peníze nějakým způsobem dostat. A právě u spořitelny jsem se nechal v minulosti nachytat na něco zdarma, aby to pak zpoplatnili či zdražili (včetně případného zrušení). Jejich strategii jsem dávno prokoukl a dávno u nich nejsem. Jsou ještě ústavy, kde stačí, když kape, nemusí téci proudem.
Zdražení účtu z 99,-- na 299,-- pokud tam není nad půl melounu, je pěkná sviňárna!
Mohu se zeptat, chytrý uživateli přející si zůstat v anonymitě, co jsou to "šušně"?
V solidních pramenech jsem tento výraz neobjevil, co jsem vypozoroval v hantýrce dětí a puberťáků, jedná se o holuby a nudle z nosu a sajrajt z uší. Takže příště se nepleťte do diskuze dospělých, když nevíte, o čem se tu dikutuje a jděte na nějaký puberťácký web. Nebo bych vás typoval na *** či jezevce ...
23. 9. 2009 0:01 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Ochrana osobnosti
Á, pan (vlastně soudruh) D. tady všem opět tyká. Tak čest vašim chytrým příspěvkům, tykali soudruzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nenechte se splést. Skutečný Pan D. už jen sleduje dění. Výše uvedené psal jen nějaký trouba, co si ani ne schopen vymyslet vlastní originální internetový nick.