Tady někdo hájí jiný bankovní ústav :o))
Možná zdraží, možná ne. V Polsku to za 7 let neudělala.
Hypotéky mají řešené výborně, jen oni mají úroky z rozdílu mezi úvěrem a vlastními finančními prostředky. Člověk tak nemusí všechny peníze použít k financování úvěru a přesto se to tak počítá.
Vzhledem k tomu, že hypotéka je bez poplatku a neplatí se ani za vedení účtu, dá se ušetřit poměrně dost peněz už v prvním roce, a když si pak vzpomenou a zdraží, tak se prostě jen sbalíte a jdete do jiné banky. Což je snadné, když nemají fixační doby.
Jo a naivita se píše bez j, což mě u úřednice překvapuje
Ono pokud děláte pro CSOB tak jste na tuhle taktiku zvyklá, ale mBank to dělá jinak. 7 let v Polsku a pořád bez poplatků za účty atd. To vám v CSOB asi hlava nebere a v CITI jen v ČR, protože v jiných zemích to maj taky levně nebo zdarma
Ale je taky poctivé říct, že ani v Polsku mBank nepatří mezi lídry trhu a ustálila se na pozici „jiné“ banky pro poměrně úzkou skupinu klientů. A není důvod se domnívat, že z nás to bude jiné. Odhaduji, že jejich klientské portfolio se u nás ustálí maximálně na úrovni mezi 150 – 200 tisíci klienty.
Co ale vidím jako přínos, který už se ovšem nenápadně v některých bankách začíná projevovat, je zvýšení tlaku na přechod od poplatků přímých, které dráždí lidi nejvíce, k poplatkům a provizím nepřímým a méně frekventovaným. V důsledku to sice nebude mít na klienty jiný důsledek než ten, že nebudou platit přímo za vedení účtů a za transakce, ale zase to zaplatí v cenách jiných služeb, ovšem co oči nevidí, to srdce nebolí.
Myslíš, že když máš 2 miliony klientů tak patříš mezi okrajový banky :o) mBank patří mezi deset největších internetových bank na světě! A podívej se na postavení BRE, jejíž je mBank retaiilovou divizí nebo na Commerzbank do jejíž skupiny mBank patří a pak tady piš ty nesmysly.
Klídek, Danečku. Važ slova.
BRE Bank není totéž, co mBank. A současně mBank v Polsku není to, co mBank v ČR. Navíc u nás se zatím nechystají k ničemu jinému, než je právě poskytování bankovních služeb přes internet. A to je hodně limitující co do cílové skupiny potenciálních klientů.
Samotná mBank deklaruje svůj cíl do roku 2012 – 160tis. klientů v ČR.
Jinak BRE Bank je bankou celkem s 1,6 milionu klientů (z čehož teda většina tj. asi 1,3mil. je klienty mB.) na trhu s více než 30-ti miliony potenciálních klientů. To lze řádově srovnat s tržním podílem Raifky+eB. v ČR. Zajímavý podíl to ano, ale žádný lídr. Takových bank je do tuctu třináct na každém trhu a mají jedinou možnost, pokud se chtějí rozvíjet – nabízet něco, co je výrazně odliší. A to je přesně to, co mBank dělá. Ale toť taky vše. V Polsku je to posazeno na jiném základě a velkou váhu tam mají v BRE Bank investiční služby, ale to je zase poněkud jiná liga bankovních služeb.
Takže než si příště dovolíš někoho urážet, hleď, aby se tím neodhalila tvoje vlastní neznalost.