Vlákno názorů k článku Prudké zdražení Citibank od Míša - ta vaše mbank až vás polapí,tak vám taky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2008 20:55

    Míša (neregistrovaný)

    ta vaše mbank až vás polapí,tak vám taky zdraží, nevím co řešíte ve svý najivitě

    30. 4. 2010 12:18 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
  • 11. 3. 2008 21:21

    Dorfl (neregistrovaný)

    Tady někdo hájí jiný bankovní ústav :o))

    Možná zdraží, možná ne. V Polsku to za 7 let neudělala.

    Hypotéky mají řešené výborně, jen oni mají úroky z rozdílu mezi úvěrem a vlastními finančními prostředky. Člověk tak nemusí všechny peníze použít k financování úvěru a přesto se to tak počítá.

    Vzhledem k tomu, že hypotéka je bez poplatku a neplatí se ani za vedení účtu, dá se ušetřit poměrně dost peněz už v prvním roce, a když si pak vzpomenou a zdraží, tak se prostě jen sbalíte a jdete do jiné banky. Což je snadné, když nemají fixační doby.



    Jo a naivita se píše bez j, což mě u úřednice překvapuje

    30. 4. 2010 12:19 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
  • 11. 3. 2008 21:26

    Dan (neregistrovaný)

    Ono pokud děláte pro CSOB tak jste na tuhle taktiku zvyklá, ale mBank to dělá jinak. 7 let v Polsku a pořád bez poplatků za účty atd. To vám v CSOB asi hlava nebere a v CITI jen v ČR, protože v jiných zemích to maj taky levně nebo zdarma

    30. 4. 2010 12:19 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
  • 12. 3. 2008 9:54

    Mex (neregistrovaný)

    Ale je taky poctivé říct, že ani v Polsku mBank nepatří mezi lídry trhu a ustálila se na pozici „jiné“ banky pro poměrně úzkou skupinu klientů. A není důvod se domnívat, že z nás to bude jiné. Odhaduji, že jejich klientské portfolio se u nás ustálí maximálně na úrovni mezi 150 – 200 tisíci klienty.

    Co ale vidím jako přínos, který už se ovšem nenápadně v některých bankách začíná projevovat, je zvýšení tlaku na přechod od poplatků přímých, které dráždí lidi nejvíce, k poplatkům a provizím nepřímým a méně frekventovaným. V důsledku to sice nebude mít na klienty jiný důsledek než ten, že nebudou platit přímo za vedení účtů a za transakce, ale zase to zaplatí v cenách jiných služeb, ovšem co oči nevidí, to srdce nebolí.

    30. 4. 2010 12:19 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
  • 12. 3. 2008 10:48

    Dan (neregistrovaný)

    Myslíš, že když máš 2 miliony klientů tak patříš mezi okrajový banky :o) mBank patří mezi deset největších internetových bank na světě! A podívej se na postavení BRE, jejíž je mBank retaiilovou divizí nebo na Commerzbank do jejíž skupiny mBank patří a pak tady piš ty nesmysly.

    30. 4. 2010 12:11 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
  • 12. 3. 2008 14:47

    Mex (neregistrovaný)

    Klídek, Danečku. Važ slova.



    BRE Bank není totéž, co mBank. A současně mBank v Polsku není to, co mBank v ČR. Navíc u nás se zatím nechystají k ničemu jinému, než je právě poskytování bankovních služeb přes internet. A to je hodně limitující co do cílové skupiny potenciálních klientů.

    Samotná mBank deklaruje svůj cíl do roku 2012 – 160tis. klientů v ČR.



    Jinak BRE Bank je bankou celkem s 1,6 milionu klientů (z čehož teda většina tj. asi 1,3mil. je klienty mB.) na trhu s více než 30-ti miliony potenciálních klientů. To lze řádově srovnat s tržním podílem Raifky+eB. v ČR. Zajímavý podíl to ano, ale žádný lídr. Takových bank je do tuctu třináct na každém trhu a mají jedinou možnost, pokud se chtějí rozvíjet  – nabízet něco, co je výrazně odliší. A to je přesně to, co mBank dělá. Ale toť taky vše. V Polsku je to posazeno na jiném základě a velkou váhu tam mají v BRE Bank investiční služby, ale to je zase poněkud jiná liga bankovních služeb.



    Takže než si příště dovolíš někoho urážet, hleď, aby se tím neodhalila tvoje vlastní neznalost.

    30. 4. 2010 12:19 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).