Neúspěšný a zhrzený finanční poradce se opět ozval. Opět ho nejvíc na světě trápí provize prodejců pojistek.Já nejsem ani neúspěný ani zhrzený a nejsem ani jsem nikdy nebyl finanční poradce :D. To že si agent vydělá mi nevadí, vadí mi, že vnutí lidem pro ně naprosto nevhodné a nevýhodné produkty jen aby si vydělal.
A každý normální obchodník prodává zákazníkům zboží, na kterém více vydělá.Na to není nic špatného, pokud zákazník ví, co kupuje a je schopen si udělat alespoň rámcovou představu o užitku, který bude ze zboží mít. To u pojištění bohužel většinou není (jen málo klientů přesně rozumí tomu, co podepisuje).
V pojišťovnictví se dá podle tabulky P. Chrze natřískat peněz jako želez, je tedy s podivem, proč se pojišťováním neživí alespoň půlka národa.Podvody se dá taky vydělat spousta peněz a naštěstí se tímto způsobem polovina národa neživí.
To, že si klient neudělá představu, co od pojistky čeká, to je jeho blbost a chyba. Proč si je schopen udělat představu, co čeká od čokolády, ovoce, zmrzliny, auta, počítače a o pojistce představu nemá?A právě proto si prodejce čokolády říká prodavač (nehraje si na to, že v jeho nejlepším zájmu je to, aby si klient vybral čokoládu která nejlépe uspokojí jeho chuťové buňky, ale jen férově prodává) a prodejce pojistek pojišťovací poradce - tedy zde je přiznáváno, že se předpokládá, že klient nebude přesně rozumět produktu, který si sjednává a poradce by mu měl vybrat ten, který je pro něj nejvhodnější. Bohužel se chová hůř než ten prodavač čokolády, ten se mu aspoň nesnaží vnutit něco, pro co do obchodu vůbec nepřišel (nebo ho ulovit na ulici nebo po telefonu).
Nemohu s vámi, než nesouhlasit. Dětem jsme sjednali pojištění do 18 let. To již před lety. Prodavačka pojištění nám při uzavírání smlouvy sdělila, že v prvním roce se hradí poplatek, který se nazývá rizikové pojistné u pojištění s jednorázovou platbou. Nám to znělo logicky. Jednorázová platba, jenorázově uhrazené rizikové pojistné. Ve smlouvě, kterou jsme obdrželi následně, jsme se o rizikovém pojistném nedozvěděli ani slovo. To, že to není nic jednorázového, jsme tudíž zjistili až po dvou letech, když nám přišel roční výpis, resp. rekapitulace stavu kapitálové hodnoty. Pak jsem nějaký čas měl nervy vést korespondenci s pojišťovnou, jednalo se o ČSOB Pojišťovnu a. s. Autorka odpovědí na mé dotazy byla arogantní a jednostranně zaměřená pracovnice, která mě odkazovala na jakési vnitřní předpisy pojišťovny, na mé námitky, že ve všeobecných ani speciálních podmínkách pojištění o tomto není ani zmínka, argumentovala naprosto nesmyslvě v obecných rovinách. Naštěstí už děti vyrostly, takže toto pojištění už nemají. A, podotýkám, nikde, opakuji nikde, jsem se o tom, na základě čeho a jakého smluvního ujednání je nám tato částka z kapitalizované hodnoty pojištění odečítána, nedozvěděl. A, jen tak bokem, i ta prodavačka pojištění byl překvapena, když jsme s ní již nechtěli v další době spolupracovat. Údajně o ničem takovém nic neví, pojišťovna jim při školení o daném produktu uvedla jiné údaje. Tak. A teď mi řekněte, kdo je větší lhář.
Já sama jsem pojišťovací zprostředkovatel, a bohužel Vám musím říct, že někteří moji kolegové i konkurenti jsou lháří. Oni znají velice dobře své pojistné produkty – tedy měli by. Mezi tím co již přes rok cestuji mezi klienty jsem viděla různé věci a někdy vám musím upřímně říct, že mi nad nimi zůstává rozum stát. někdy nechápu co všechno jsou schopni klienti podepsat „pojišťovkovi“ a pak když se jim zpracuje kompletní analýza tak mají ruce v dlaních co to vlastně platí. Možná právě kůli své povaze, nikdy nebudu mít závratné výše z provizí, ale pro mě je světe div se na první straně klient.
Spokojený klient, dobře postavená smlouva = pro mě jisté peníze, další klienti, kteří se na doporučení ozvou a někdy i nový známý. Radím všem klientům, ptejte se nebojte se a když si nejste jistí tak si prostě nechte udělat více návrhů na konkrétní pojištění od více pojišťoven.
Jana
Aby se mohl s firmou IFP club spolupracovat musíte si založit u ČPP pojišťovny Evropskou Jistotu na 30let (2000,-/měsíčně) a na účet IFP poslat 24000,- s tím, že po 1 roce budou ty 2000,-/měsíčně platit na Váš účet, aby měli jistotu, že jim neutečete poté co si doma zjistíte jak je to super a oni nemuseli vracet provize
Ano proto je lepší vzít si jen milion, všechny mnoholet budované rezervy nacpat do koupě nemovitosti a na účtě zůstane 0.
Pak přijde problém (ztráta zaměstnání, nečekaný výdaj atd.), bude potřeba 100 tisíc a kde je vezmeme??
Ano, půjčíme si v bance za 15% :-D
Jako sorry, ale utopit všechny prachy jen proto, že se nechci o trochu víc zadlužit, to je solidní kravina.
Mě by zajímalo, kolik vás si spočítalo, o kolik se v průměru zvedne splátka hypotéky, když klient navýší částku o 100 tisíc.
Na 5% HÚ na 30 let je to 550 kaček měsíčně v průměru.
Jak dlouho musí člověk spořit, aby z 550 kaček poskládal 100 litrů??
Že by 15 let??
A to je důvod, proč lidi, když si koupí nemovitost a utopí všechny prachy jen do nemovitosti, kupují vybavení bytu dalších 10 let, místo aby jen navýšili částku o (v uvozovkách) pár drobných navíc a měli komplet zařízené bydlení hned a teď.
A co se týká investic, je to věc, která pomáhá umlátit úroky a třeba i splatit hypotéku dřív než je v původním plánu.
Prachy prostě dělají prachy, tak to bylo, je a bude.
Jen český člověk si bude pořád myslet, že je sám sobě nejlepší poradce a bude mít hypotéku na 20 let, natřískaný rozpočet, ze kterého nikdy nic neušetří, až to splatí, bude mu 50 a to už si pak řekne, že je na spoření stejně pozdě.. :-D
A to je rozdíl mezi Čechem a Němcem, Francouzem, Angličanem atd.. :-D
No prostě LOL jak hrom.. :o)
To bych jako klient musela být úplně hloupá, kdybych si každé 3 roky nechala rušit pojistku....... Finanční gramotnost lidí je dobrá, na to aby takhle někdo naletěl. Moje zkušenost je, že vše je o lidech, většinou ne o firmě. Je na klientovi, jak se rozhodne a jestli poradci uvěří anebo naletí. Co se týká výše provizí_ zdá se mi to trapné, copak prodavačka Vám řekne za kolik Vás obsloužila?lékař za kolik Vás ošetřil? tak proč poradce má říci kolik si vydělal za X hodin práce? Nejsem pojišťovák, ale musim se jich zastat. Neházet do jednoho pytle …
Zkušenost s ifp
V nouzi o práci (i věk) jsem se nechala naverbovat - verbování nespočívá ve vysvětlování toho ,že se v podstatě jedná o tu a tu pojistku s tím a tím výsledkem,
už vůbec ne ,že ve vyžším věku pro Vás nemá žádnou výhodu,to si násleně musíte
pro případ nemoci apod sami upravit a vyhledat.Verbování je vlastně zdúrazńování
toho,že za pouhých 2000,-Kč a 1000,- za školení budeteli makat máte zajištěno,že
vlastně Vaše další platby uhradí ti dalčí za Vámi které seženete (matky na MD,důchodci,lidé bez práce apod.),čili lidé téměř bez příjmů nebo minimum-tito
lidé bez řádného poučení do čeho jdou uzavírají s fondem IFP spolupráci a současně pojistku - pojistka jde zrušit,ale nikoli spolupráce s IFP ta Vás přijde
na 2x 24000 za 2 roky - v podstatě jim podepisujete směnku,kterou Vám nevydají
tedy její kopii a pokud jste v méně ostražití a v časovém presu tak Vás mají,
Jedno nezaplacení 2000 Kč za měsíc Vás přijde na 3000 Kč za měsíc (1000,- je
jejich navýšení za to že zaplatí pijistné za Vás,)
MOc pěkné vydělávání. Zdravím ||IFP1
Mám firmu v této branži, je skutečně svinstvo na pojištěnce. 80% pojištěných nikdy neví co mají pojištěno. Nekvalifikovaní bouchači a velká část ostatních si vymýšlejí s vidinou neodpovídají a neúměrně vysoké provize. Navíc se přiživuje mnoho další rádoby mezičlánkových zprostředkovatelů.
mě osobně nevadí,že mě poradce pojistí do 75-ti let,protože pokud budu mít pojistku do 60-ti let a makat budu muset do 68-mi,tak by mě zajímalo,kolik bych měsíčně musela platit,aby mě někdo pojistil v tak vysokém věku?Raději budu platit tuto částku,která za 45 let bude směšná,než nehorázný balík.Pokud poradce udělá svou práci dobře a bude se o naše finance dobře starat,tak ať si má provizi jakou chce.