Opravdu profesionálně udělaný systém počítá s tím, že se zákazník může splést, a neposílá nikam důvěrná data, dokud si neověří, že adresa byla zadaná správně. Dělá se tak, že po zadání adresy se okamžitě na tuto adresu pošle informační e-mail, a dokud zákazní nepotvrdí příjem tohoto e-mailu, nic se na zadanou adresu neposílá.
No, nevim, to se mi zda prilis komplikovane a casove narocne, pokud by to melo byt pri kazde transakci zadavano znovu. Spis bych rekl, ze tu adresu by si tam uzivatel mel zadat defaultne pouze pri prvnim nastaveni systemu, kdy by to ostatne mohl potvrdit podobnym zpusobem jaky jste uvedl (a pri kazde zmene adresy taktez, coz by predpokladam nebylo prilis casto).
Kazdopadne ja tu pochvalu spis chapu, ze to nebylo o tom systemu, ale o rychlosti a zpusobu te omluvy, coz se mi taky libilo. Ono spousta systemu ma spousta chyb, nevychytate vsechno, ale kdyz je dobry pristup, tak se to da spis tolerovat.
Komplikované to možná je, ale ono to asi jinak nejde. Setkal jsem se i se systémem, který po vyplnění e-mailové adresy mi poslal mail s kódem a teprve po jeho zadání do fromuláře jsem mohl potvrdit transakci. A to platilo pro každou jednotlivou transakci. A vzhledem k tomu, že to byla ochrana mých peněz, nijak mi to nevadilo.
Aha, tak banka věří, že se to nebude opakovat. A co kdyby pro to něco udělala? To že věří si vykládám, tak, že slečna z banky věří že se jí 1) takový dotaz již neobjeví ve schránce a 2) odpovědní manažeři také věří, a chodí se za zlepšení situace modlit...
Nevím za co se banka vůbec omlouvá!! Chybu udělal klient!! Pokud nejsem schopen napsat správně několik znaků, tak by mi potom nemělo vadit, když se o mé pitomosti dozví cizí člověk. Protože sám S24 používám, vím, že před konečným odesláním mám možnost si veškeré údaje znovu odkontrolovat.