Z článku vyplývá, že se pan ředitel jako obvykle někde zašíval a pracovníci, které řídí, jsou si toho vědomí a tak buď neumí a nebo se flákají. Majitel RB by měl vyhodit všechny, ředitelem počínaje a poslední neochotnou úřednicí konče.
Souhlasím s Rejpalem , jak se chová vedení, tak se chová podřízený - já říkám "jaký šéf, takový kšeft" . Vždy mě naštve nevhodné chování při jednání, jak na úřadech nebo v bance a strašně se divím, že takového pracovníka nepropustí - nevyhodí, když si neváží dobrého bydla.
To, že někdo hned nezvedne mobil v pracovní době, přestože má pozici styčného důstojníka pro média, neznamená, že se fláká nebo se bojí novináře. Může být na poradě, nemocný, mít dovolenou, být u lékaře... Všichni jsme lidé z masa a kostí.
A u téměř všech finančních institucí je zcela přirozené, že s médii komunikuje konkrétní člověk, resp. tým lidí. To má svůj důvod: musí být dohledatelné, co, kdo, kdy a jak za zastupovanou společnost oficiálně řekl.
Toto se neděje jen v RSTS, je to běžné téměř kdekoli.
To ale svedci o neschopnosti jeho oddeleni. Pokud marketingovy reditel neni v praci, ma byt PR manager nebo agentura k dispozici. Obzvlast po vsech vystupech, co Raifka mela - cerne ovce, apod.