Uzavřel jsem smlouvu ještě u Hypo, teď přešla do Raiffeisen. S posledním vyúčtováním mi přišlo oznámení, že údaje nesouhlasí s Centrální evidencí obyvatelstva. Kontrolou výpisů jsem zjistil, že od r. 2004 je v křestním jméně dlouhé "i" namísto krátkého. Chtěl jsem nahlásit na infolince, že nastala chyba u nich, že mají podklady (smlouvy) k tomu aby opravě. Po dlouhém čekání na placeném čísle jsem se setkal s absolutní neochotou až arogancí. Byl jsem celkem v šoku, že takto vystupující operátorka tam vůbec může pracovat.
Hlavně ale nechápu, proč bych měl posílat kopie dokladů (stačí neověřené!!) k tomu, aby svoji chybu laskavě opravili.
Takže když to shrnu, po dlouhém čekání na placené infolince nejen že problém není vyřešen ale hlavně jsem narazil na absolutní nezájem takto něco řešit. Raiffeisen už nikdy více, na následnou smlouvu u nich kašlu.
Pepa.