Ano, mají před přesměrováním hlášku, u Vodafone třeba v případě, že si ji v samoobsluze aktivujete. Každý důchodce má o tomhle spoustu informací a rád si to přes internet aktivuje...
Telefonování je o tom, že potřebuji někomu něco sdělit (nezávisle na jeho operátorovi)a ne o tom, že budu volat jen do své sítě. Pokud jste u svého operátora přistoupili na toto omezení tak si v tom teď polebeďte. Nejlepší je, když se touto blbostí nemusíte zabývat a můžete naplno používat telefon k tomu, k čemu je určen, tzn. k nemezené komunikaci. Kalkulace s tím do které sítě budu volat a do které ne je omezující a divím se tomu kdo si tuto službu pořídí.
No ono jde spíš o to, jestli to mám v rámci volných minut tzn. zdarma nebo ne. A to už je docela rozdíl... mám totiž ze zákona právo vědět, kolik za službu zaplatím.
Docela zajímavé by bylo, kdyby tak fungovaly třeba restaurace. To by se Vám už tak nelíbilo, že?
Tak smlouva na dobu určitou byla uzavřena na dobu určitou! Kdo by to byl řekl? A snad by s případnou změnou smlouvy musely souhlasit OBĚ smluvní strany? Takové neštěstí!
Neni o čem psát, nebo má redaktor dovolenou?
:-) vy to samozřejmě víte, ostatně vy víte úplně všechno (podle vašich rakcí, jak je tu vidím). Divil byste se ale, kolik lidí si myslí opak. A jestli jste dočetl až k reakci Vodafone, tak ani oni tím nejsou zrovna dvakrát nadšeni a snaží se to změnit na ČTÚ.
Telekomunikace jsou regulovaných prostředím. Např. když Telecom převedl bez zákazníky na dražší tarify (údajně) dle rozhodnutí ČTÚ (které je stejně nejednoznačné - ale to nechci řešit), tak to v pořádku je? Kde ten souhlas a vůbec rovnost smlouvních stran v tomto případě je?
Chtěla bych se zeptat, jak postupovat u přenositelnosti čísla v případě, že mám smlouvu na dobu určitou s dvouměsíční výpovední lhůtou a číselný kod má platnost 10 dnů.Díky