Ono jde o to že se našli vykuci, kteří převáděli prostředky z KK - daný převod se tvářil jako platba u obchodníka za což inkasovali 1% z daného převodu. Tyto prostředky převedli právě na COOL kartu z které prostředky vybrali a ihned vložili na zpět na KK a akci opakovali znova. Já krok banky docela chápu. Při zřízení nečekali (jejich blbost) že někdo něco takového dělat bude.
Přesně na toto jsem reagoval v mém prvním příspěvku. Banka trestuhodně zanedbala produkt. Nijak ho neotestovali, neprověřovali. Na místě product manažerů mají sice lidi, kteří možná mají formální vzdělání, ale o bankovních produktech z hlediska zákazníků nic neví.
Umí jen malovat grafy, dělat tabulky v excelu a vytvářet prognózy a marketingové plány, měřit návštěvnost stránek na Facebooku, ale to je asi tak vše.
Chybí lidi, kteří jen kouknou na produkt a řeknou - tohle nedává smysl, protože to budou lidi používat tak a tak. Přitom jen zde na fóru by takových lidí našli spousty.