Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi....
Já to dost dobře nechápu. Banky s miliardovým obratem a nejsou schopny pořádně prověřit jednotlivé produkty, než je zavedou na trh, toto není jediný případ.
Sám jsem patřil k "velmi aktivním uživatelům" :) a tak musím potvrdit dost velké "ladění za pochodu". Tenhle produkt byl při uvedení na trh jeden velký polotovar a toto není první změna podmínek.
Nejdříve bylo problém ho získat, na pobočkách o něm vůbec nic nevěděli, dokonce mi na jedné řekli, že nic takového nemají. Musel jsem velmi důrazně trvat na svém, až se pracovnice uvolila "zvednout zadek ze žídle" a jít se podívat do skříně, kde byl zabalený a nikdy neotevřený balíček těchto karet - evidentně jsem byl prvním zákazníkem, který něco takového chtěl. Na jiné pobočce mi zase odmítli udělat autorizaci a na další mi je odmítli objednat, že musím pouze přes Internet (dříve to šlo objednat i na pobočce, dnes už je situace jiná).
Zkrátka někdo vymyslel produkt, ale naprosto zanedbal proškolení a zejména kontrolu na pobočkách a - samozřejmě - nějaké kritické zhodnocení podmínek, zda kartu nepůjde využívat tak, aby to pro banku nebylo výhodné. Takže docházelo k hromadným výpovědím klientům, změnám podmínek a nyní přichází změna další. ČSOB už měla v minulosti podobný životní cyklus u PaySecu. Také na jeho zavedení dost "krvácela", aby nejdříve měnila podmínky a pak ho po několika letech zrušila. To fakt nejsou schopni najmout pořádné zaměstnance, kteří jim produkt otestují a kriticky zhodnotí? Myslím, že v diskusních fórech by jich našli dost :D.