Je to vychcanost, ještě přijít s takovou reklamou. To účtování po vteřinách by bylo zajímavé spíš u hovorů do 1 min a ne naopak. Když volám 10min a 15s, tak je mi už celkem jedno jestli zaplatím 52,50 nebo 51,25 Kč. Dřív jsem nepřemýšlel nad tím, jestli vytočit číslo nebo napsat SMS. Volání bylo rychlejší a pohodlnější a mnohdy jsem do 30s stačil vyřídit víc než třema zprávama. Teď se víc vyplatí psát zprávy a hovor si dopředu pořádně rozmyslet. Navíc 5Kč za to, že se dovolám do schránky, s kterou se bavit nepotřebuju, už je trochu moc. Hlavně, že konečně platím jen za to co skutečně provolám. Milý T-mobile, co takhle po první hodině účtovat po milisekundách? To by teprve bylo báječné řešení...
A co byste chtěli, mylíte si, že ty slevy co vám dáváme jsou zadarmo? To ne. Ty si musíte hezky zaplatit. Když se někdo z nás rozhodne, že vám dá půllitr Coly, nebo třeba klimatizaci za 40.000,- zdarma, nemůžete ještě chtít, abysme šli na brigádu, abychom na to měli. To si musíte zaplatit vy. Brečíte tady kvůli každé koruně navíc, ale víte vy vůbec, kolik mně ročně stojí provoz mojí domácnosti? Nakolik mi přijde dovolená, nebo šaty a šperky mé ženy? Za jednu večeři s přítelem Viktorem K. zaplatím víc, než vy za rok vyděláte. Nehledejte chybu v nás. Takhle dneska podniká kdekdo. Banky, pojišťovny, překupníci, prostě kdekdo. Když vás mrzí každá vydaná koruna navíc, najděte si taky nějaký bezpracný způsob vydělávání peněz. Pak se vám budou zdát naše ceny směšné. A povím vám tajemství. Za všechno může Husák a Štrougal.
S dobíjením kreditu je to též legrace. Využíval jsem bankomat ČSOB, abych dostal bonus 10%. Až jednou mi naskočilo "0% Děkujeme!". Zato teď dostaneme bonus, budeme-li dobíjet přes terminály SAZKY. Skvělé! Ale jen do července. Od července začnou dávat bonus třeba při dobití ve vybrané síti sexshopů.
Zajímavé na tom je, že mi od operátora chodí všeljaké "podstatné" vzkazy a upozornění - jako třeba že si můžu báječně zaflirtovat přes ClickFun, ale když chci zjistit ty méně podstané věci (třeba zrovna změny u dobíjení), abych denně slídil na stránkách Paegasu nebo Tmobilu nebo čeho vlastně.
Jedno mě ale hřeje na srdci: Mám teď stejného operátora jako Andre a Steffi!
Z Twistu SMS na GO Fan, protože mám zde dále stejné ceny tedy 30+30. Paegas v poslední době vůbec omrdává s lidma, technické problémy na dením pořádku, infolinka polovina neschopných blbců, nevyřídí nic, záznamovaá schránka chrastí jak by to přehrávali z pásku..... konec, na úkor kvality kvantita
Mám zkušenosti se všemi operátory,kteří jsou na našem trhu.V začátcích to byl Eurotel,který si vzhledem k tomu,že měl na trhu monopol účtoval nehorázné částky - za pořízení přístroje a aktivaci čísla - 118000,-k. a potom za každý,včetně příchozích hovorů.Komu se někdo chtěl mstít,tak mu zavolal 80-100x denně z budky /zdarma/ a příjemce hovoru potom nestačil valit oči na fakturu,která přišla s vyúčtováním. U Paegase s vámi jednali jako s debilem a chudým příbuzným,pokud jste měli nějaký problém.Vše chtěli písemně a když se vyskytla reklamace,třeba ohledně vyúčtování a vy jste zašli do Londýnské ulice,kde bývalo reklamační oddělení,tak jste zjistili,že pokud platíte včas a nějakou náhodou nemají peníze na účtě,/podotýkám platil jsem inkasem/,tak vás bez jakékoliv omluvy odstřihnou,vás pošlou do banky pro výpis a když zjistí,že jste v právu,tak se ani neomluví.No a chtít po nich peníze za ztracený čas,MIMOŘÁDNÝ VÝPIS - ten totiž musíte zaplatit a třeba ušlý zisk,který máte,no to je holý nesmysl.V tu chvíli nikdo k ničemu nebyl kompetentní.Zkoušel jsem i Oskara,ale tam mi vadí system vyúčtování při složení nejvyšší zálohy tzv.bez smlouvy.No a tak jsem se vrátil ke starému /nechci říkat dobrému/ Eurotelu,kde je to oproti Oskarovi dražší,nemají tak kvalitni a rychlou,přehlednou a jednoduchou informatiku jako Paegas,ale já doufám,že se z chyb poučili a budou se snažit zákazníkovi maximálně vycházet vstříc.