Hlavní navigace

Názor k článku Pozor na novou SIM-ku! od autor - Zhruba jednou týdně jsem se zeptal PG jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2001 11:39

    autor (neregistrovaný)

    Zhruba jednou týdně jsem se zeptal PG jak vypadá situace.
    Pokaždé zhrubá stejná odpověď: "situaci spolu s bankou intenzivně řešíme", "dáme Vám vědět", atd...
    Dokonce mi jednou nabídli zdarma výměnu SIM-ky na bankovní a pak zase, po odstranění problémů zpět na N/B.
    Až když mi 16.11. přišla SMS od banky:"Z duvodu uprav systemu primeho bankovnictvi bude v nedeli 18.11. Mobil Banka mimo provoz. Dekujeme Vam za pochopeni. GE Capital Bank", jsem začal doufat, že je po problému.
    A taky, že je, 20.11. přišla další SMS, tentokrát od PG,:"Paegas 1/1:Paegas a GE Capital Bank: Vazeny zakazniku, sluzba GSM banking je jiz plne funkcni. Jako nasi omluvu prijmete prosim kredit 2x250,-Kc."
    Tomu říkám celkem chlapský přístup k situaci, když už se něco takového vyskytne. Nemělo by, ale co, takto jsem si z celé věci vzal ponaučení: "Už nikdy nepůjdu do něčeho nového s takovou horlivostí, vždycky počkám tak alespoň půl roku, než se vychytají všechny mouchy."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).