Zhruba jednou týdně jsem se zeptal PG jak vypadá situace.
Pokaždé zhrubá stejná odpověď: "situaci spolu s bankou intenzivně řešíme", "dáme Vám vědět", atd...
Dokonce mi jednou nabídli zdarma výměnu SIM-ky na bankovní a pak zase, po odstranění problémů zpět na N/B.
Až když mi 16.11. přišla SMS od banky:"Z duvodu uprav systemu primeho bankovnictvi bude v nedeli 18.11. Mobil Banka mimo provoz. Dekujeme Vam za pochopeni. GE Capital Bank", jsem začal doufat, že je po problému.
A taky, že je, 20.11. přišla další SMS, tentokrát od PG,:"Paegas 1/1:Paegas a GE Capital Bank: Vazeny zakazniku, sluzba GSM banking je jiz plne funkcni. Jako nasi omluvu prijmete prosim kredit 2x250,-Kc."
Tomu říkám celkem chlapský přístup k situaci, když už se něco takového vyskytne. Nemělo by, ale co, takto jsem si z celé věci vzal ponaučení: "Už nikdy nepůjdu do něčeho nového s takovou horlivostí, vždycky počkám tak alespoň půl roku, než se vychytají všechny mouchy."