Hlavní navigace

Názory k článku Pozor na novou SIM-ku!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2001 6:44

    berushka (neregistrovaný)

    Je zajimave jak ma Paegas (ale nejenom on) spatne vyskoleny personal. At uz na infolince nebo primo v prodejnach. Mne se totiz prodavacka (Praha 7) ptala na banku u ktere mam ucet a upozornila mne na to, ze s nekterymi bankami mohou nastat potize resp. nekolikadenni zpozdeni. Vzhledem k tomu, ze mam ucet u eBanky tak o zadnych problemech nevedela a skutecne ani zadne nenastaly.

  • 7. 11. 2001 10:48

    Petr Zámečník (neregistrovaný)

    Vazeny zakazniku,
    ponevadz neni uvedena situace s bankovni aplikaci Paegas GSM banking u
    GE Capital Bank jeste k Vasi i nasi spokojenosti vyresena, je nasim
    zakaznikum v ramci vstricneho reseni nabidnuta az do odvolani pripadna
    zmena SIM karty "navigator/banking" zpet na "banking" zdarma.
    GE Capital Bank si je vsak vedoma uvedeneho technickeho problemu a
    spolecne s nasi spolecnosti i nadale usilovne pracuje na jeho
    odstraneni, coz by mohlo byt otazkou nekolika dnu.



    S pozdravem a pranim hezkeho odpoledne
    Petr Ivanik
    RadioMobil a.s., Oddeleni pece o zakazniky
    e-mail : infomaster@radiomobil.cz
    Infolinka Paegas : 4603, +420 (603) 603603

  • 7. 11. 2001 15:25

    Ptc (neregistrovaný)

    Taky s nima mam podobne zkusenosti. 2 mesice jsem s nima resil problem s Clickem a oni me porad presvecovali, ze chyba je na me strane i kdyz to byl nesmysl. Na oddeleni pece o zakaznici jsou samy budizknicemove.

  • 12. 11. 2001 13:06

    Jarry (neregistrovaný)

    Opět mne tento článek přesvědčil, že přechod z Eurotelu na Paegas byla chyba. Ještě, že používám eBanku, u ní žádně problémy nejsou.

  • 21. 11. 2001 11:39

    autor (neregistrovaný)

    Zhruba jednou týdně jsem se zeptal PG jak vypadá situace.
    Pokaždé zhrubá stejná odpověď: "situaci spolu s bankou intenzivně řešíme", "dáme Vám vědět", atd...
    Dokonce mi jednou nabídli zdarma výměnu SIM-ky na bankovní a pak zase, po odstranění problémů zpět na N/B.
    Až když mi 16.11. přišla SMS od banky:"Z duvodu uprav systemu primeho bankovnictvi bude v nedeli 18.11. Mobil Banka mimo provoz. Dekujeme Vam za pochopeni. GE Capital Bank", jsem začal doufat, že je po problému.
    A taky, že je, 20.11. přišla další SMS, tentokrát od PG,:"Paegas 1/1:Paegas a GE Capital Bank: Vazeny zakazniku, sluzba GSM banking je jiz plne funkcni. Jako nasi omluvu prijmete prosim kredit 2x250,-Kc."
    Tomu říkám celkem chlapský přístup k situaci, když už se něco takového vyskytne. Nemělo by, ale co, takto jsem si z celé věci vzal ponaučení: "Už nikdy nepůjdu do něčeho nového s takovou horlivostí, vždycky počkám tak alespoň půl roku, než se vychytají všechny mouchy."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).