Je zajimave jak ma Paegas (ale nejenom on) spatne vyskoleny personal. At uz na infolince nebo primo v prodejnach. Mne se totiz prodavacka (Praha 7) ptala na banku u ktere mam ucet a upozornila mne na to, ze s nekterymi bankami mohou nastat potize resp. nekolikadenni zpozdeni. Vzhledem k tomu, ze mam ucet u eBanky tak o zadnych problemech nevedela a skutecne ani zadne nenastaly.
Vazeny zakazniku,
ponevadz neni uvedena situace s bankovni aplikaci Paegas GSM banking u
GE Capital Bank jeste k Vasi i nasi spokojenosti vyresena, je nasim
zakaznikum v ramci vstricneho reseni nabidnuta az do odvolani pripadna
zmena SIM karty "navigator/banking" zpet na "banking" zdarma.
GE Capital Bank si je vsak vedoma uvedeneho technickeho problemu a
spolecne s nasi spolecnosti i nadale usilovne pracuje na jeho
odstraneni, coz by mohlo byt otazkou nekolika dnu.
S pozdravem a pranim hezkeho odpoledne
Petr Ivanik
RadioMobil a.s., Oddeleni pece o zakazniky
e-mail : infomaster@radiomobil.cz
Infolinka Paegas : 4603, +420 (603) 603603
Zhruba jednou týdně jsem se zeptal PG jak vypadá situace.
Pokaždé zhrubá stejná odpověď: "situaci spolu s bankou intenzivně řešíme", "dáme Vám vědět", atd...
Dokonce mi jednou nabídli zdarma výměnu SIM-ky na bankovní a pak zase, po odstranění problémů zpět na N/B.
Až když mi 16.11. přišla SMS od banky:"Z duvodu uprav systemu primeho bankovnictvi bude v nedeli 18.11. Mobil Banka mimo provoz. Dekujeme Vam za pochopeni. GE Capital Bank", jsem začal doufat, že je po problému.
A taky, že je, 20.11. přišla další SMS, tentokrát od PG,:"Paegas 1/1:Paegas a GE Capital Bank: Vazeny zakazniku, sluzba GSM banking je jiz plne funkcni. Jako nasi omluvu prijmete prosim kredit 2x250,-Kc."
Tomu říkám celkem chlapský přístup k situaci, když už se něco takového vyskytne. Nemělo by, ale co, takto jsem si z celé věci vzal ponaučení: "Už nikdy nepůjdu do něčeho nového s takovou horlivostí, vždycky počkám tak alespoň půl roku, než se vychytají všechny mouchy."