Vlákno názorů k článku Povinné ručení pro cyklisty a chodce? Viníky nehod chrání iluze anonymity od Hu - Ono taky záleží na využité pojišťovně. Já pojistku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2018 11:40

    Hu

    Ono taky záleží na využité pojišťovně. Já pojistku na blbost, domácnost apod použil už několikrát (konkrétně Koop a Allianz) a i přesto , že jejich služby jsou dražší, tak se mi to oplatilo. Prostě jsem zavolal, že se stala škoda, oni zkontrolovali, že jsem na tuto škodu pojištěn, případně si vyžádali nějaké další podklady souvsející se škodou a pak už jen přišlo vyrozumění + případně peníze. Nesnažili se najít, kde by mě oškubali. Ale ono to je už na základě obchodních podmínek. Když si čtete podmínky u výše zmíněných pojišťoven, tak tam pojišťují/vyj­menovávají věci, které by mě snad ani nikdy nenapadli. Když jsem pročítal obchodní podmínky "levnějších", tak to byl spíš seznam výluk na co se pojištění nevztahuje... A na text " Co se týče chodců a cyklistů, tak je třeba vychovávat slušné lidi, ne strašit je finančními postihy a vymáhat nenásilí násilím." Co mi bude platné , že jsem slušný, když dítěti vyklouzla koloběžka na cizí zaparkovaný vůz, udělala rýhu ve dveřích a oprava/lakování stálo 15tis . Bez pojistky by to s naším rodinným rozpočtem slušně zamávala a to nejsme sociálně nejslabší... A to nepočítám čas, který bych strávil řešením s postiženým, což na svá bedra taky vzala pojišťovna.

  • 13. 8. 2018 14:36

    brk (neregistrovaný)

    Já tady vidím velký problém v absencí bezprovizních produktů. V těch smlouvách/vše­obecných obchodních podmínkách se "ani prase nevyzná". Smlouva má několik stran s fontem vhodným na tisk taháků do školy a celé je to psané takovým "právním slohem", který je pro normálního člověka těžko srozumitelný. Všichni ti pojišťovací poradci se pak snaží prodat to, z čeho mají od pojišťovny nejlepší vývar.

    Za posledních 20 let jsem měl dvě pojistné události, pokud se dobře pamatuji. V obou případech Česká pojišťovna. Jednou zlomená končetina a dostal jsem necelé 4 tisíce. Totální výsměch. Pojistka zjevně k ničemu.

    Ve druhém případě mi někdo mírně odřel auto na operativní leasing. Nepatrný škrábanec, jaké na svém autě ani moc neřeším, ale tohle nebylo moje, tak jsem řešil. Zavolal jsem na pojišťovnu co se mi stalo. Pojišťovna se v krátké době ozvala zpět, že to můžu dát do servisu, zaplatila necelých 14 tisíc bez DPH za přestříkání blatníku a okolních dílů do ztracena. Žádné zbytečné obstrukce.

    Vyloženě mi chybí nějaká firma s dobrou reputací, která by se na mé smlouvy podívala, řekla co je OK, co je třeba změnit/převést jinam a za své služby si nechala zaplatit přímo. Ne skrytě v provizi. Kolega to řeší s Partners, ale já z nich zrovna nejlepší pocit nemám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).