Vlákno názorů k článku Povinné ručení jako soukromý hlídač od polish - Ahoj, bude vedet jak rychle jezdite, jestli porusujete maximalku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2007 11:07

    polish (neregistrovaný)
    Ahoj,

    bude vedet jak rychle jezdite, jestli porusujete maximalku na dalnici, kdyz to spoji s mapovym softem, tak jestli porusujete rychlost vsude, pak Vam ten bonus proste neda. Da se obecne rici :"kdyz nedodrzuje jedno narizeni (rychlost), pak pravdepodobne nebude dodrzovat i jine".
    Polish
  • 26. 10. 2007 12:36

    anonymní
    Patrně jste se podílel na vývoji toho systému, takže víte, že kromě kromě nasčítaných kilometrů se do centrály odesílají i další údaje, že ;-)?
  • 27. 10. 2007 21:50

    Pavel (neregistrovaný)
    Diskutujete tady o necem, co tu mozna bude, ale spise ne. Je to nesmirne drahy system a nesmirne slozity. Navic plne duplexni komunikace se satelitem je take draha. Pocitejme tak 250 tisic korun na rok na jeden automobil. Kdo to bude platit co? Pojistovna? Nemyslim. Navic je treba upravit automobil, musi se instalovat plastovy kryt snimace, a to uz vubec nemluvim o autorskych pravech na ten soft, o legislativni uprave a tak dale...pocitejmez naklady na tuto kompletni akci cca 50 tisic na auto. A to uz vubec nebude platit nikdo. A pak je tu i ta nezanedbatelna psyche ze ztraty sooukromi. Totalita podobne veci, citlive politicke tema, to uz nebude delat nikdo. Nesmite prosim zapominat, ze ten slavny film Nepritel statu byl jenom film. Fikce, kterou zrovna v USA by bylo dost problematicke dotahnout. A coz teprve u nas. Kdepak, chce to jiny system...
  • 28. 10. 2007 18:53

    Smirovani (neregistrovaný)
    No ten idi0t jste u to ho bohužel vy. Žádná plně duplexní komunikace se satelitem není třeba, satelit se stejně používá jen pro GPS měření pozice a z nej i diferenciální měření rychlosti na základě změn polohy v čase. Uložení dat tolik nezabere a je zcela v možnostech dnešní techniky a přenesení do centrály není problém ať již skrze brány a nebo pomocí např. GSM (mobilní síť pro telefony), navíc lze data dostatečně dobře zkomprimovat a ušetřit tak na objemu.
    Stejně tak další váš blábol ohledně nákladů je ve vztahu k mapovému software. Proč by ho mělo každé auto, vyhodnocení a srovnání může proběhnout buď v centrále a nebo až posléze v pojišťovně, která na zakoupení jedné firemní licence určitě á peněz dost a dost.
    Vyvstává tedy opět jen ta kritická otázka shromažďování detailního dat o pohybu vozidel a to na vyšší úrovni, než je již dnes technicky realizovatelné sledování majitelů mobilů u nichž by se také vyhodnocením výskytu daného telefonu/SIM karty na jednotlivých BTS stanicích (případně i započtení korekčního zpoždění na šíření signálu) dalo (resp. dá se již dnes) realizovat sledování pohybu přístroje (a tím i jeho uživatele) řádově na desítky metrů (v hustě pokrytých oblastech) či stovek metrů (mimo města).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).