Já nevím, ale mě v poslední době připadají nabídky pojišťoven natolik nepřehledné, že si myslím, že je to až úmysl. Uvažoval jsem o Directu, Česká mi nabídla dvonásobný bonus, takže to vychází šul nul. Doplňkové služby jsou fajn, ale co z toho. Asi zůstanu u stávající pojišťovny, protože s havárkou mám slevu i na povku a absolvovat celý proces s dokladováním techničáku a přistavení vozidla se mi fakt nechce. Takže díky za přehled, ale pro mě se asi nic nezmění.
Ta nepřehlednost je ale účel! Obdobně jako u telefonních operátorů. Kdybyste si moh hodit do tabulky zcela srovnatelná kriteria, vyplulo by na povrch /stejně jako u bank/, kdo vás chce okrást jen málo a kdo jen hodně. Kde jsou ty doby 144,-- za auto ... Vezmeme-li v úvahu nárust ceny auta oproti r. 1989 a předhánění se pojišťoven v udolávání zákazníků, nebude to asi tak ztrátový obchod, jak se nám pojišťovny v souvislosti s nutností zdražovat snažily namlouvat.
Pojišťění neslouží na rozdíl od dob před r. 1989 k ochraně motoristů, ale k vytváření zisků, což si bohužel dost odporuje.
Pokud je někdo pojištěn u pojišťovny profláklé svou neochotou plnit, nemá smůlu pojištěný, ale bohužel poškozená protistrana, které bohužel nemohla výběr pojišťovny nijak ovlivnit.
Jak se posuzují nehody na parkovištích u obchodních center? Jedná se o veřejnou komunikaci nebo soukromý pozemek? Podle toho se pak posuzuje zavinění. Předpokládám, že tam platí přednost zprava (na některých je to sice ještě zdůrazněno textovými upozerněními) - pokud není na každé odbočce dopravní značka ujišťující o hlavní silnici a přednosti v jízdě - ale kdo jede rovně, jede jak prezident s absolutní předností v jízdě. Nedávání znamení o změně směru jízdy při odbočování nebo při jízdě po hlavní, která ale odbočuje, je dnes také módou. A ukájení se mobilem při jízdě ... raději pomlčet - zákony jsou jen cár papíru bez nutnosti některými nejrovnějšími z nejrovnějších je dodržovat.
Drahý jmenovče. Plete si pojmy s průjmy. Zde se hovoří o povinném ručení. Přistavovat vozidlo skutečně nemusíte. Předložit technický průkaz je jistě únavné.
Zato Vám dělá evidentně problém čtení: "protože s havárkou mám slevu i na povku". Nebo myslíte, že si dotyčný nehá havárko u jedné pojišťovny a s POV půjde k druhé?
Cituji "Tato „virtuální“ pojišťovna, která v ČR prodává své pojištění pouze prostřednictvím telefon´zvolila pro svoji podzimní kampaň taktiku kopírování sazeb ostatních pojišťoven s tím, že od základní sazby bez akčních slev zlevní o 20%. Není tedy nejlevnější na trhu, jak se mohou klienti na první pohled domnívat."
A doplňuji - NENÍ PRAVDA! Direct nabízí jak akci s -20% tak nabízí normální vypočítávané ceny povinného i havarijního pojištění! Proto považuji za zásadní vadu článků o pojištění, že v tabulkách tato pojišťovna chybí. Mě např. nabídli výpočtem nižší cenu než bych získal tou -20% akcí.
Obávám se že při uzavírání povinného mručení je mi uplně jedno, s jakým komfortem bude pojišťovna zařizovat likvidaci pojistky někoho koho poškodím. Proto jdu jen po tom nejlevnějším a nic jiného mně nezajímá.
To je taky jedině správné. Jak říkám, přeju Vám, abyste se potkal s někým, kdo je pojištěn u takové nejlevnější pojišťovny, nebo ještě lépe s nepojištěným Ukrajincem, který po nehodě zdrhne.
Kurva jezevče, vy nevíte, kam se naklonit. Jednou jdete za nejlevnější cenou, jindy jste bohatě placen, tak nevím, proč takto škudlíte? A co kdybyste taky těm pojišťovákům dal něco vydělat? Když vám nedají zákazníci pořádně vydělat, tak to jsou socky. Když tady lidi kňučí nad vysokými cenami u čehokoliv jiného, tak to jsou neschopové pořádně si vydělat, podníkatel musí tvořit zisk a mzda je odměna za práci a tady byste najednou škudlil?!
Nevyhovuji vaší šabloně o vidění světa?
Nikoli poprvé, žeano.
Samozřejmě že lidi kteří kňučí nad vysokými cenami u čehokoliv, tak to jsou neschopové pořádně si vydělat - což platí i na pojišťováky. U produktu kde mohu výběrem pojišťovatele ovlivnit kvalitu služeb které jsou poskytovány mně, nešetřím a vybírám si - u produktu který mně nutí abych odevzdal nějaké peníze do černé díry, neb svým výběrem poskytnu komfort někomu jinému, mně zajímá jenom cena. Takže svojí havarijní pojistku si vybírám pečlivě - pojistku na cizí škodu aby mně stála co nejmíň. Některé pojišťovny už to pochopily a nabízejí kombinované produkty - jiné to nepochopily a snaží se k povinnému mručení nesmyslně dobastlit cosi co by ospravedlnilo vyšší cenu. Je to pitomost. Jediné co mi může pojišťovna nabídnout u povinného mručení kromě ceny - je sleva na propojištění s havarijním, kterou v součtu dosáhnu na vyšší bonifikaci a nižší cenu. Jinak šus šlus.
Mimochodem lidi který maji prachy je maji obvykle proto že je NEUTRÁCEJI (zbytečně).
Vy opravdu Jezevče nevíte co: Když okrádají banky nebo máte na auto předražený náhradní díl (tedy se to týká bezprostředně vás) = jsou dotyční zloději. pokud ovšem někdo okrádá druhé a vás se to netýká, je to v nejlepším pořádku, že ti hloupí se nechají takto okrádat a podnikatel přece musí tvořit zisk. Jednou tam, podruhé tam.
Lidi mají prachy ne proto že by je neutráceli zbytečně, ale proto, že více peněz dostávají. Když prodavačka s 10ti tisícovým platem zaplatí nájem, jídlo, energie, ošacení, zdravotní péči, vzdělání svých dětí ve výši dejme tomu 9 tisíc a zloděj s padesátitisícovým platem utratí zrovna ty samé peníze, tak jemu zbyde podstatně víc. Znám jednu bankovní úřednici, která si ve městě hraje na dámu, chodí nasmraděná a asi i draze oblíkaná, a pak ji potkám v Lidlu nebov Kauflandu na úplně druhém konci města, než bydlí. A to opakovaně. Asi taky neutrácí zbytečně ...
No napadá mě, jestli to není tím, že na webu directu tyto sazby nejsou. Když jsem jim volal a chtěl je poslat mailem, nechtěli a řekli mi, že ty sazby stanovují zcela individuálně na základě různých kritérií a že proto nelze stanovit obecnou cenu. Po přelouskání asi 10 minutového rozhovoru z operátora vypadla cena o facku menší, než mám u kooperativy, jenže u ní mám i živel. Takže si myslím, že ta věta úplně mimo není. Na webu má direct plno reklamy, ale oficiální sazby žádné. Myslím si, že zde není "indvidiuálnost" na místě a spíše tím něco zakrývají anebo to je styl jejich kampaně.
Ten rozdíl 5000 vychází ne jen za povinné ale za obě pojištění, i za havarijní. A podotýkám že cenu jako v Kooperativě bych měl +- stejnou i u jiných pojišťoven..
K této pojišťovně bych jen uvedl, sazby nemá podle kubatury ale podle výkonu, což pro majitele starších dieselů může být velice zajímavé - já oproti Kooperativě s 8 lety bez poj. události platím polovinu.
dneska do me nabourala zenska nedodrzela vzdalenost ja zadne zkusenosti s temato vecma chtel bych se zeptat jak to funguje rikala ze to nahlasi k ni na pojistovnu ze zpusobila nehodu skoda neni velka je to jen zadni naraznik ale co musim vsechno udelat aby mi to proplatily nebo tak