Autor se už zapomněl zmínit o tom, že Allianz Vám odečte těch 15% za internet každým rokem, což znamená, že všichni současní klienti platí o těch 15% více zbytečně! Na rozdíl třeba právě od Triglavu, který také poskytuje další slevu 10% za uzavření po netu, ale jen na první rok, což již autor nezmínil. Dále ovšem Allianz neuznává při uzavření po netu Bonusy a zmíněné přeplatky tak vrací až se značným zpožděním, nehledě k tomu, že tímto způsobem neuzavřete s touto slevou smlouvu na dobu určitou. Taktéž ČPP poskytuje na netu 7% za uzavření, ale zde je třeba zdůraznit, že ČPP je již součástí Kooperativy. Pokud budete uzavírat smlouvu po netu u Triglavu, nelze tak učinit přímo na jejich stránkách, ale prostřednictvím poj.agentur, slevu uplatníte i při uzavření na jeden rok a dokonce event. s možností splátek s navýšením 3%.
A o to v článku jde autorovi především. Z přibývajících faktorů na cenu PR je jasné, že již nastala doba, kdy je třeba uzavírat smlouvy jen na jeden rok, pokud možno kalendářní pro výhody dárků, které jsou poskytovány vždy v prosinci. Tím pak zbytečně nepřeplácíte, tak jako ti chudáci u Allianzu a v klidu si vyberete. Další podrobnosti uvedu, tak jako každoročně ve svém článku ke konci roku. Mnoho zdaru.
Slevy za to, co je napsáno na RZ, dárečky, slevy na jiném pojištění a základem všeho je kubatura. To je teda analýza rizikovosti jako bič. Představte si, že se paní učitelka zeptá při hodině fyziky, jak velkou škodu způsobí automobil, jedoucí 100 km rychlostí při nárazu do dalšího automobilu. A žáček jí odpoví, že to záleží na kubatuře motoru, sídle firmy, která auto vlastní a věku řidiče.
Učitelka, která by se zeptala na takovou demagogii, by neměla učit. Správná otázka totiž zní, jaké je riziko, že řidič určitého věku, jezdící vozidlem s určitou kubaturou po pozemních komunikacích s určitým stupněm provozu způsobí dopravní nehodu s určitou výší škody. :-)
Kritériem by neměla být kubatura, ale když už tak výkon motoru.
Za auto s Wankelovým motorem o objemu 1300ccm o výkonu 260HP je teď pojistka úplně jinde než za obyčejného nafťáčka bez turba o objemu 1900ccm a výkonu 60HP.
TAKOVÝ SYSTÉM VÝPOČTU JE DO NEBE VOLAJÍCÍ HLOUPOST!!!