Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Poštovní spořitelna porušuje zákon, nedostatečně informuje klienty. Ti za to zaplatí od zbijeczka - Díky moc za článek. Před chvílí jsem se...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 3. 2. 2011 0:31

    zbijeczka (neregistrovaný) 89.233.177.---

    Díky moc za článek. Před chvílí jsem se dozvěděl, že Poštovka od 1.4.2011 změnila dokonce i Obchodní podmínky. To už je naprostá komedie. Informovanost žádná. Nové VOP jsou skryté kdesi na webu, já sám jsem to hledal docela dlouho, no nakonec jsem to našel: Lidé --> Účty --> Era osobní účet, více informací --> Dokumenty ke stažení. Proč mě Poštovka neinformovala o změně VOP? Dostávám od banky jen roční výpis (mám Osobní účet zdarma) a v něm samozřejmě žádná informace nebyla.

    Změna VOP má jediný pozitivní efekt: pokud má někdo Osobní účet zdarma méně než rok a chce provést okamžitou a bezplatnou výpověď, pak s odvoláním na změnu VOP je to 100% spolehlivá cesta. (S odvoláním na změnu sazebníku by banka mohla prudit.)

  • 5. 2. 2011 22:13

    Martin (neregistrovaný) 194.228.51.---

    Doufám, že se vám nikdy nestane to co mně. Chtěl jsem se odhlásit od poštovní spořitelny. Neskutečné průtahy v rámci několika měsíců, za něž si samozřejmě účtovaly poplatky za vedení účtu, který bych měl rád už samozřejmě někde jinde. Samozřejmě vás nikde neinformujou jak u nich funguje způsob, když se chcete odhlásit. Já to u nich ve smlouvě ani nenašel. Schválně se zkuste jenom zeptat jak si nechat převést peníze k jiné bance a svůj účet zrušit. Asi budete překvapen.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).