Buďte rád, že Vám přišla alespoň SMS, mně nepřišla ani ta a to jsme celý den doma, u vrátek je zvonek a do patra se nechodí, protože bydlím na vesnici. Já si vyzvedla zásilku druhý den na naší poště bez upozornění, pouze proto, že se všichni známe. Když jsem poprvé v životě napsala stížnost na doručovatele, (cca před 2 měsíci), do dneška mně nikdo neodpověděl.
na Aukru jsme si vydražil koženou bundu. Naštěstí jsem od prodávajícího obdržel ID balíku.
Za 5 dní nebyla pošta schopná balík doručit a na konci týdne jsem podle ID zjistil, že už je na mé poště.
V emailu jsem měl info, že mi bude zásilka doručena při rozvozu v odpoledních hodinách.
Upozorňuji, že pošta má otevřeno do 19:00. V 18:00 už mi to nedalo a po otevření emailu jsem se dočetl,
že jsem nebyl doma zastižen a tudíž bude zásilka uložena na poště. To už ve mě bouchly saze,
protože jsem byl kvůli tomu celé odpoledne doma!!! Ale vrcholem toho je, že jsem neměl ve schránce
ani oznámení o uložení zásilky, prostě se na to vyprdli!!!
Naštěstí to mám autem na poštu kousek a ten neskutečný bordel, co jsem jim tam udělal, ...
To si mě budou hooodně dlouho pamatovat. Poštu zrušit a byl by klid.
Pokud to jde a je to jen trochu možné, vždy volím jiného dodavatele poštovní služby.
To jsem měl podobné, balíček z Číny jsem si díky sledovacímu číslu došel sám bez lístku vyzvednout a jaké bylo moje překvapení když jsem asi za 4 dny našel ve schránce lístek, že si mám dojít vyzvednout zásilku samozřejmě že jsem byl navíc doma. Tak jsem z legrace šel a nechal je ten balíček půl hodiny hledat. Když je napadlo, jestli jsem si ho náhodou už nevyzvedl, tak jsem se jim přiznal a to co jsem jim k tomu potom řekl, si asi za rámeček nedají. U další zásilky, kterou jsem si nechal poslat do zaměstnání jsem si po nějaké době řekl, že už je to docela dlouho jestli už náhodou není někde poblíž a opět podle sledovaciho čísla z Číny jsem zjistil, že je už 14 dní na poště na kterou je z naší firmy prakticky vidět je to asi 400 metrů. Tak jsem tam vletěl, kde mám zásilku a bylo mi řečeno, že ji nebylo možné doručit, protože firmu a schránku pro oznámení nenašli a na telefon jsem se jim neozval. Zjistil jsem, že den předtím se mi pokusili zavolat zvonilo to asi 4 vteřiny a neznámé číslo na která zpátky nevolam když mě někdo potřebuje tak ať to normálně zvoní a nebo zavolá znovu případně pošle zprávu. Tak jsem tam začal řvát jak tur, že proto jsem si to nechal poslat do zaměstnání a že to okamžitě chci tak celá rozklepana zjistila že je to zatím zabalený v poště k vrácení. A měl bych i další. Běžně si nestežuju chápu, že nejsou lidi, že je to mizerně placená práce, takže moc preciznich lidi tam nebude, ale když se dočtete že si stěžovalo jen 55 lidí a já osobně kdybych řešil všechno za uplynulý rok by bylo asi 15 stížností tak to úplně nechápu.
A jak to u pošty uděláte? Když ty co to nedoručí s vámi do styku nepřijdou a jejich jméno vám někdy ani neřeknou. Tady jde o skupinovou zodpovědnost. Děláte pro tuhle společnost jste zodpovědný za její chování. Těch dnešních výmluv, že za to může systém, někdo jiný (tj. proces), že oni nic apod.... Koho to má zajímat. A pošta to ještě vyřešila, že když si chcete stěžovat podejte si formulář na hlavní poště. Wow, vážně? Je to skutečně má práce abych se trmácel na jinou poštu kde si budu stěžovat a nakonec to bude jen věc statistiky?
Formulář a nosit ho na hlavní poštu? Co to je za kec? Když jsem si naposledy (pár let zpátky) na něco u České pošty stěžoval, tak jsem napsal mail na info@cpost.cz (a nebylo to jedno, víckrát, kvůli různým věcem) a buď mi pak normálně odpovídali e-mailem a řešili to se mnou, nebo dokonce i volali...
Už i na info@cpost.cz je málo lidí a na podnět z 30.1 (na depo se opakovaně nedá dovolat) odpověděli obecnou větou, že litují, ale čísla jsou správně už 1.3.
Jinak co se děje u nás na poště poslední dobou (pošťačka donese zásilku k uložení, oni ji nezaevidují a ještě po 5 dnech tvrdí, že tam není místo toho aby se zvedli od počítače a šli podívat), to je síla. Kdyby to byla jen moje Čína, ale paní na přepážce vedle tak sháněla dokument posílaný do vlastních rukou u kterého byl stejný problém.
Je potřeba seřvat vedoucí pošty. A není potřeba u toho řvát, ideální je dát jasně najevo svoje práva a další postupy, které můžete použít (ČTÚ, žaloba). Je potřeba těmhle věcem věnovat čas a úsilí, jinak se nic nezmění. To se ostatně týká všech oblastí. Pokud tohle funguje, říká se tomu občanská společnost.
U nás máme doručení do schrány, schrány jsou na klíček. Trochu problém je, že jeden klíček pasuje do všech schrán a stalo se, že soused našel mojí poštu ve své schráně. Vzhledem k tomu že se do schrán vkládá i blanket na podpis potvrzující převzetí a také vzhledem k tomu, že v ČR platí fikce doručení, může znamenat nedoručená pošta „s pruhem“ naprosto zásadní problém. Problém jsem hlásil na poště už 2x, uběhlo už půl roku a stále to „prošetřují“. Datová schránka taky není řešení, ta má zase svoje problémy, které rovněž zavání průserem. Takže jakou mám možnost, pokud chci být spolehlivě „na příjmu“? V ČR asi žádnou, pokud se o ni ručně nepostarám sám. Bohužel, stojí to čas a úsilí...
Obávám se, že v tomto případě je i vedoucí pošty příliš malý pán. Ostatně máš to v diskuzi vysvětleno od bývalého zaměstnace ČP. Norma 80 balíků zvýšena na 200 balíků, tudíž se to nedá stihnou, tudíž... a tu normu neurčuje vedoucí pošty. Stejně tak mnoho dalších podmínek. To musíš výše, na hlavní ředitelství.
Tohle není občanská společnost, ale úplně obyčejný kšeft, tržní a společenské chování. Lidé i zvířata se chovají podle podmínek, které jim nastavíš. Viz. etologie.
Jen naprostý hlupák, a že se jich taedy najde, si může myslet, že se lidé budou chovat motivaci navzdory.
Na tenhle názor jsem alergický, práce gestapa byla na rozdík od těch dnešních lemplů, né na výběr, ale na rozkaz, když jste neposlechli byl s váma krátký proces.. Takže spíše bych chápal beztrestnost gestapáků kteří narozdíl od blbé pošťačky, doktora, úřednice, nebo exekuční hyeny, vybrat nemohli.. ale všechny výše zmíněné profese jdou dělat lidé dobrovolně svobodně, ze své vlastní vůle.. všechny ty pozice, jsou vedeny na nekalých základech, vedou tyto spolky organizovaní zločinci, a pokud jdu do práce k organizovaným zločincům, co asi mohu čekat. Jestliže mě někdo bude škodit, nemůže se vymlouvat na to že je to jeho práce, má se sebrat a dát ihned výpověď jak tohle zjistí. Jestliže pracuje pro zločince, tak ať očekává cokoli.. dále potom, mě úředníci odpovídají, to my za to nemůžeme to si musíte stěžovat výše, v tu chvíli jde slušnost stranou a tvrdě do pysku vpaluji že né já se budu škrábat někam k vedení ke kterému než se dostanu tak finačně i fyzicky zdechnu, já tady řvu po vás, vy máte řvát po nadřízeném, ten má řvát výše až to dojde k tomu hlavnímu.. né abych já ho někde hledal... já mám nárok na kvalitní službu, a pokud jsem takhle poškozován, tak to odnese ten který se mnou jedná, jak se mu to nelíbí ať táhne.. nechápu co je to tady za trend nechat si kálet na hlavu od autorit jen proto že je to jejich práce. Špatná práce, já taky nejdu pracovat pro mafii..
To je klasika. Večer cestou z práce kouknu do schránky a ta je prázdná. Ráno cestou do práce kouknu do schránky a je tam lísteček "adresát nezastižen". A co manželku nejvíc nasralo bylo to, že ten dopis na té poště nebyl dva dny. Pošťačka ho nejspíš nosila ssebou.
U balíků mám vypozorováno, že vozí papírky rovnou. U dopisů mi to přijde, že když toho mají hodně nebo jdou brzo ráno, tak nechtějí čekat, až člověk sejde ke dveřím, a tak prostě také rovnou hodí papírek. Mají je předtištěné a jen vyplní tužkou čas. Na jednu stranu chápu, že při 100 dopisech není možné čekat 3 minuty než se adresát oblékne a sejde tři patra, ale tak ať zvednou ceny a zaměstnají více lidí. Nejhorší na tom je ale to, že s tím dopisem pak pošťačka trajdá dva dny a vy se k němu nedostanete.
Jo a ještě jeden poznatek: pokud je balík velký, tak ho nedoručuje místní pobočka, ale hlavní pošta. A s těmi mám ty nejlepší zkušenosti, ti vozí vždy všechno. Bohužel menší zásilky a dopisy doručuje místní pobočka a s tou mám zas pro změnu ty nejhorší zkušenosti.
Ano, takhle přesně to funguje. Člověk aby byl jak na trní a když pošťačka zazvoní tak aby sprintoval... Trochu nedůstojné, přijde mi. Nemám tušení, jak to dělají důchodci, kteří se pohybují pomalu. Tohle všechno se dá řešit technicky, stačí převzít existující řešení od jiných doručovacích služeb, obvykle dostanu SMS a mohu se s doručovatelem domluvit i telefonicky, což je podstatně lepší způsob. I zde občas dojde k problémům.
S tou SMS je to logické. Vozí to v autě, a na konci dne to zavezou na pobočku. Logicky před koncem otevírací doby. Na druhou stranu jsem i vyzkoušel, že mi ještě nepřišlo nic, ale naslepo jsem se stavil na poště, že jsem měl stejně cestu kolem. A ejhle, paní se podívala do počítače, jo, je to tady.