A co začít podstatným snížením statisícových platů managementu a s odměnami se šplhající se až k do astronomických výšin miliónů. Přitom průměr u zaměstnanců je někde kolem 25 - 28 tisíc hrubého. Pokud si člověk pročte zkušenosti řadových zaměstnanců, tak rychle nabude přesvědčení, že nejde o žádnou práci snů. Tlak na prodej produktů smluvních partnerů, přetíženost mnoha zaměstnanců, vysoká míra stresu, vyčerpanost.... Velká část povolání u ČP vzdává po několika měsících až do 2 let po nástupu. Zde by měl management zaměřit pozornost a přijít s řešením.
Management už se prostřednictvím svého nového ředitele zaměřil: dotykové destičky "jako v bance", dynamická logistika, nové IT systémy, autsórsování plateb, automatizace, digitalizace, SSM navigace, SMS komunikace, uživatelsky přívětiivý... no standardní kecy. Dnes již dost nenápadité prohlášení o "zamrznutí pošty v minulém století" = problémy hoď na své předchůdce.
O tom, že by přestal pošťačky nutit vnucovat losy, plyšáky, pojištění, bankovní účty, tak o tom nic. Ale změna tu bude - prý již ne pokuty za nesplnění kvóty - místo toho prý prémie za velké prodeje. Zkrátka, výsledek bude stejný, jen se k němu nový pan ředitel hodlá "jinak dopočítat. By mě zajímalo, zač bere ten člověk takové peníze, když ani enovládá matematiku na úrovní prvního stupně základní školy.