Dobrý den,
je nutno podotknout, že mimo zmiňované věci ještě budou automaticky povoleny MO/TO platby, i když je měl člověk blokované, vypnuta ochrana proti DCC a příplatku v bankomatu pokud byla aktivní a limity pro platby u obchodníků / na Internetu / MO/TO plateb budou identické, nastavené na maximální hodnotu z těch současných. Navíc už tomu nejde zabránit, protože limity nelze skutečně měnit a tak platby přes Internet na 0 nastavit nelze.
V nových produktových podmínkách je dokonce výslovně napsáno, že "Služby Přímého bankovnictví a další doplňkové služby nemusí být Klientovi ke dni 14. 11. 2022 dostupné v celém rozsahu; Banka přitom Klientovi možnost jejich využití zajistí v nejkratší možné době." . Takže se na problémy připravme, určitě budou.
Dotaz na autora: Jak jste zjistil, že se Vám bude měnit nejen kód banky, ale i číslo účtu? Přišla v tom smyslu od banky nějaká zpráva?
9. 11. 2022, 09:52 editováno autorem komentáře
Tak první 2 problémy s migrací. Nejdou změnit limity od 7.11. do 14.11. pro výběry a platby kartou, což by nebyl problém, ale z denního limitu je týdenní limit a tedy ode dneška do pondělí (4 dny) prostě nezaplatím nic... Druhý problém byl dnes, kdy nefungovaly asi 5 hodin vůbec karty Equa bank - jak fyzickou, tak online či přes GooglePlay / ApplePay. Tak jsem na tu migraci v pondělí zvědavý. Hladce to asi neproběhne.
Dobrý den,
právě jsem s 50% úspěchem migroval z EQUA do RB. Proč 50%? Ve skvělé aplikaci EQUA bylo možné spravovat více účtů - jak můj účet, tak účet manželky, která chytrý telefon nemá a nechce jej. ÚŽASNÁ, EXTRA VYLEPŠENÁ A NOVÁ aplikace RB si údajně vzala to nejlepší z aplikace EQUA - bohužel až na tohle. No OK.
Přeinstalováno v mobilu, přepnuto, přihlašuji se do IB RB na NTB a na domovské stránce se na mě krom maličkého okna, kde vidím svůj účet vyvalí neskutečné množství reklam na půjčku, kreditku, investice, úvěr, hypotéku, stavební spoření, propojení účtů u jiných bank a je tu ještě dokonce jedno volné místo - kdoví, co na mě zde vyskočí příště!! No pěkně, říkám si a s vidinou, že si pomůžu přepnu na záložku "účet". A nebyla by to Rajfka, kdyby i zde na mě nevyskočili další nabídky, které se již asi na úvodní stranu nevešly - Doporučte RB na odměnu 300 kč (ani náhodou!!) a aktivujte si náš "aktivní účet" jen za 49 měsíčně! (začínám být vážně sprostý!!) Volám na linku - smůla, nic vypnout nejde, takže mi to tu bude zavazet navždy.
Tak jo - některá nastavení se údajně nepřenesla, tak šup do záložky "karty" a hledám nastavení. Další nezbytné nabídky na pojištění a ještě cosi, co už ani nevnímám.
Nastavení blokace poplatku DCC (poplatek za konverzi a u "zlodějských ATM" účtující si pěkně mastné poplatky) zde není, pouštím onu skvělou aplikaci - bohužel ani zde ne. V infomailu se nakonec dočítám, že toto RB vůbec u karet NEUMÍ!!! I ty nejmenší retailové banky tuto službu ke kartě nabízí, Raiffeisen banka Vás bohužel před zlodějskými ATM neuchrání, tak POZOR!!!
Na jeden večer je toho na mě fakt moc - popravdě jsem čekal zhoršení, ale až takové tedy ne. Otvírám stránky https://www.fio.cz/bankove-sluzby/prejdete-k-nam
SBOHEM RB!!
HOWGH