Aplikace vypadá jak z devadesátých let, chová se to prapodivně, vůbec ne jako webová aplikace (např. odkazy mají řešené nějak příšerně, ani na nich není správný kurzor – tohle dokázat vyžaduje extra snahu…). Na přímý dotaz technická podpora pravila, že současný stav neplánují měnit, považují ho za kvalitní.
Platební karta přišla neaktivovaná, aktivace se „z důvodu bezpečnosti“ musela udělat na AXA lince. Tak stačilo zavolat (doufám, že to muselo být z mého telefonu), říct jméno, datum narození a klientské číslo. Děsím se toho, že toto stačí i k provedení jiných transakcí přes AXA linku.
PIN k platební kartě mi přišel „z důvodu bezpečnosti“ v jiném dopise než karta samotná. Bohužel ale oba dopisy byly obyčejné. Normální banka (třeba ING) posílá PIN doporučeně do vlastních rukou.
Takže co se mě týče, tak jakmile tento rok skončí akce s 0,5% bonusem, tak všechny peníze převádím zpátky do ING a oželím platební kartu. Tohle opravdu je amatérizmus nejhrubšího zrna. Nemyslel jsem, že to někdy řeknu, ale – zlatá mBank.
mBank byla co se týče amatérismu nejhorší banka, co znám, a projevuje se to mimo jiné i, ale ne pouze, na IB. AXA je ještě horší. Nekritizuju množství funkcí (což závisí na typu účtu), ale kvalitu provedení, tak opravdu není relevantní, jaký typ účtu to je.
Spíš naopak – na spořícím účtu budu mít víc peněz než na transakčním, takže pokud něco, tak by kvalita všeho kolem spořícího účtu měla být lepší, jde o mnohem víc. A u AXA ho kompetentní programátoři teda nedělali, viz i ten příspěvek člověka z branže zde v diskusi.
Ostatně pokud chcete srovnávat s jiným spořícím účtem, tak se podívejte na ING. IB má jednoduché (protože jde o spořící účet), ale funkční, dobře udělané, a bezpečnostní opatření jsou logická a dobře udělaná. Spokojen?
V únoru jsem přes internetové formuláře žádal o založení spořícího účtu u AXY a v březnu ( poté, co jsem již AXU vzdával) jsem rovněž internetovou cestou žádal o založení oranžového konta u ING. AXA po dlouhé době nakonec aktivační balíček zaslala, naproti tomu ING přes urgence e-mailem (na které nereagovala) neposlala dodnes nic. Zlatá česká státní spořitelna s nezdaněným úrokem 4% při roční výpovědní lhůtě a téměř nulové inflaci za mého dětství (omlouvám se těm, kteří stále ještě věří v ideologické klišé o tom, že stát je nejhorší vlastník).
Taky jsem se nestačil divit, jaká příšernost AXA je. Přihlašovací formulář dokázali zmrvit tak, že ho žádný normální program na správu hesel neumí vyplnit
Já používám Auto fill forms, vlastně je to jediný důvod, proč mám na PC ještě Firefox, jinak jedu v Chrome. Stačí mi tedy na stránce zmáčknout alt+J a vyplnit captcha. Ale úplně korektně taky nefunguje. Na rozdíl od jiných formulářů nefunguje druhé myšítko a data do toho programu jsem musel taky dávat nějakým příšerným obskurdním způsobem (ručně editovat).
Jak už jsem psal jinde – ty výhody (lepší úrok, super kurzy) mi za to stojí :)
klejete,ale prachy vám nesmrděj je to jen spořící účet a né běžný záleží zda ho chcete zdůvodu že je to zadarmo používat víc než jiný běžný,ale jak jsem četla váš příspěvěk tak vám se asi nezavděčí nikdo. V tom stěžování se přímo vyžíváte! Samozdřejmě že na každém účtu je vždy co vylepšovat jako v každé firmě, továrně, obchodě i v které koliv domácnosti. A ty co nejvíc ječí jsou věčinou ty co maj nějáké komplexi a nebo pos… na co šáhnou a jinde se nevyjádří. Ať si každej nejdřív zamete před svým prahem