Je nám líto, že máte z České spořitelny takový pocit. Pokud byste měl chuť, pošlete mi prosím podrobnosti o tom, co Vám konkrétně na České spořitelně vadí, na email rnavratil zavináč csas cz. Vaše připomínky jsou pro nás zdrojem nápadů ke stálému zlepšování našich služeb. Věřte, že v konkurenčním prostředí to pak vede ke zlepšování služeb v celém bankovním segmentu. A to je určitě dobře.
Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média
i kdybyste měl obecně pravdu, tak jste netrefil ani kontinent.. téhle katastrofě můžeme děkovat soudruhům z Bangalore. bohužel si belgičtí soudruzi myslí, že je tam mrak kvalifikovaných indiánů co budou dělat za kostku cukru..
a takhle to dopadá.. amatérismus organizační složky ČR dokazuje hlavně to, že s touto hrůzou za 3/4 roku neudělali zhola nic. je to partička diletantů co poškozuje image AXA jako celku (i když v ČR o nějaké pozitivní image asi nemůže být řeč).
Aplikace vypadá jak z devadesátých let, chová se to prapodivně, vůbec ne jako webová aplikace (např. odkazy mají řešené nějak příšerně, ani na nich není správný kurzor – tohle dokázat vyžaduje extra snahu…). Na přímý dotaz technická podpora pravila, že současný stav neplánují měnit, považují ho za kvalitní.
Platební karta přišla neaktivovaná, aktivace se „z důvodu bezpečnosti“ musela udělat na AXA lince. Tak stačilo zavolat (doufám, že to muselo být z mého telefonu), říct jméno, datum narození a klientské číslo. Děsím se toho, že toto stačí i k provedení jiných transakcí přes AXA linku.
PIN k platební kartě mi přišel „z důvodu bezpečnosti“ v jiném dopise než karta samotná. Bohužel ale oba dopisy byly obyčejné. Normální banka (třeba ING) posílá PIN doporučeně do vlastních rukou.
Takže co se mě týče, tak jakmile tento rok skončí akce s 0,5% bonusem, tak všechny peníze převádím zpátky do ING a oželím platební kartu. Tohle opravdu je amatérizmus nejhrubšího zrna. Nemyslel jsem, že to někdy řeknu, ale – zlatá mBank.
mBank byla co se týče amatérismu nejhorší banka, co znám, a projevuje se to mimo jiné i, ale ne pouze, na IB. AXA je ještě horší. Nekritizuju množství funkcí (což závisí na typu účtu), ale kvalitu provedení, tak opravdu není relevantní, jaký typ účtu to je.
Spíš naopak – na spořícím účtu budu mít víc peněz než na transakčním, takže pokud něco, tak by kvalita všeho kolem spořícího účtu měla být lepší, jde o mnohem víc. A u AXA ho kompetentní programátoři teda nedělali, viz i ten příspěvek člověka z branže zde v diskusi.
Ostatně pokud chcete srovnávat s jiným spořícím účtem, tak se podívejte na ING. IB má jednoduché (protože jde o spořící účet), ale funkční, dobře udělané, a bezpečnostní opatření jsou logická a dobře udělaná. Spokojen?
V únoru jsem přes internetové formuláře žádal o založení spořícího účtu u AXY a v březnu ( poté, co jsem již AXU vzdával) jsem rovněž internetovou cestou žádal o založení oranžového konta u ING. AXA po dlouhé době nakonec aktivační balíček zaslala, naproti tomu ING přes urgence e-mailem (na které nereagovala) neposlala dodnes nic. Zlatá česká státní spořitelna s nezdaněným úrokem 4% při roční výpovědní lhůtě a téměř nulové inflaci za mého dětství (omlouvám se těm, kteří stále ještě věří v ideologické klišé o tom, že stát je nejhorší vlastník).
Taky jsem se nestačil divit, jaká příšernost AXA je. Přihlašovací formulář dokázali zmrvit tak, že ho žádný normální program na správu hesel neumí vyplnit
Já používám Auto fill forms, vlastně je to jediný důvod, proč mám na PC ještě Firefox, jinak jedu v Chrome. Stačí mi tedy na stránce zmáčknout alt+J a vyplnit captcha. Ale úplně korektně taky nefunguje. Na rozdíl od jiných formulářů nefunguje druhé myšítko a data do toho programu jsem musel taky dávat nějakým příšerným obskurdním způsobem (ručně editovat).
Jak už jsem psal jinde – ty výhody (lepší úrok, super kurzy) mi za to stojí :)
klejete,ale prachy vám nesmrděj je to jen spořící účet a né běžný záleží zda ho chcete zdůvodu že je to zadarmo používat víc než jiný běžný,ale jak jsem četla váš příspěvěk tak vám se asi nezavděčí nikdo. V tom stěžování se přímo vyžíváte! Samozdřejmě že na každém účtu je vždy co vylepšovat jako v každé firmě, továrně, obchodě i v které koliv domácnosti. A ty co nejvíc ječí jsou věčinou ty co maj nějáké komplexi a nebo pos… na co šáhnou a jinde se nevyjádří. Ať si každej nejdřív zamete před svým prahem
1.4. Věrnostní bonus bude Klientovi vyplacen jednorázově na konci Akce na jeho Účet. Příslušná daň bude automaticky stržena v souladu s obecně závaznými právními předpisy. 1.5. Akce byla zahájena 12. ledna 2010 a bude ukončena 31. prosince 2010 („Období“).
Pridam jednu nepatrnost, pri ktere se ale vzdycky rozcilim. Jsme zvykly pri vyplnovani kolonek mezi nima prechazet klavesou TAB. Ovsem v IB AXy je treba ne jednom miste zmacknout TAB 3× misto 1×, abych preskocil o 1 policko. Proboha to to nikdo z povolanych neumi, ze to nikdy nikdo nevyzkousel, nebo co?
Moje řeč. Sice zřizování byl opruz, IB je vyloženě hnusný, přihlašování nepříjemný, funkčnost omezená, ale zatím je tam slušný úrok a (v zahraničí) nejpoužitelnější bezplatná karta. To slavná mB se stala nepoužitelnou prakticky hned. Ještě je nepříjemný, že mě už podruhý otravoval od nich ten ometák, co nebyl schopnej to ani vyplnit, a to jsem jasně zatrhl, aby mě s nabídkama nekontaktovali.
Teď ještě uvidíme, jak rychle se AXAbank zmrví.
http://www.postovnisporitelna.cz/Fyzicke-osoby/Sporeni-a-investice/Stranky/Cervene-konto.aspx
běžný provoz zdarma, nemusíš mít jiný účet u Poštovky. Nad 50 tis. je úrok 1,80 %. Obsluha jen internetem. Kdysi bylo i 3,3 %, ale i tak…
Červené konto je až za ING, které nabízí 2 % (a to má kromě velmi jednoduchého ještě možnost zdarma zadávat vše telefonicky včetně hovorného) a bez podmínky minimálního zůstatku.. A před nimi jsou ještě záložny.
Unibon s 2,6 % a MSD s 4 %, ale ty ani jedna nemají IB. Tedy Unibon má, ale prý ne pro spořicí účet a navíc je ještě placené.
Já mám účet u mbank, ING i AXA bank…posledně jmenovaná má nejlepší úrok, proto má moje peníze. Pravda je, že IB je dost tragické, taky mi trvalo, než jsem se s ním poprala…a to jsem myslela, že už mě v této oblasti nemůže nic zaskočit. Jen ta platební karta…PIN mi přišel, ale karta už ne…No co, aspoň ty prachy neutratím :-D
Mimo dlouhou dobu trvající aktivaci účtu, která mne znechutila natolik, že jsem byl téměř rozhodnut od zřízení účtu odstoupit, je nyní vše v naprostém pořádku. Odchozí i příchozí platby, měsíční připisování úroků – vše sledovatelní bez problému na IB. Přihlašování do IB zcela logické, jen lehce mate formulace „odeslat“ při zadávání platby.
Velmi hodnotím i e-mail, kterým se banka na rozdíl od jiných, omluviula za pokles úrokové sazby v důsledku změny sazby centrální banky
.
já osobně jsem byl hlavně zklamaný z toho, že hned v prvním případě mi nešlo kartou zaplatit – letenky od EasyJet. samozřejmě, že jsem si kartu aktivoval a aktivoval na ní i internetové platby (aby mi to tady nezačal někdo vysvětlovat). když jsem vybral typ karty Visa Electron, tak systém psal, že to je chyba – když jsem dal Visa, tak mi to platbu zamítlo. na tel. lince Axa mi k tomu byli schopní říct leda to, že z jejich strany je vše v pořádku a tvářili se, jak kdybych si to celé vymyslel…
Jenže ty kurzy na kartě jsou takové lákadlo (pro mě větší než ten úrok), že fakt dost zamrzí, když to nefunguje. Když vezmu, že např. proti mBank je rozdíl asi 4,5 %, tak je to fakt docela dost. Účty s vyšším úročením by se na trhu našly:
MPÚ – 2,5 až 3,1 % (dle zůstatku, aktuálně neberou nové klienty)
Unibon – 2,6 %
Metunion.eu – 4 %
Ale bezplatná karta se shodnými kurzy nikoliv; jediná, která se jí vyrovná je Cetelem, jenže ta stojí 89 Kč / měsíc (i když pravda, dá se zaplatit bonusy za obrat a ještě něco zbude, protože bonusy jsou 1 %, max. 150 Kč). A díky tomu jsem ochoten tolerovat i velmi velké nedostatky, což ovšem neznamená, že bych neuvítal jejich zlepšení. Stačilo by IB jako má ING, což je taky spořicí účet. Sice mi tam chybí, že neukazuje jméno majitele protiúčtu, ale jinak je to velmi jednoduché a přehledné IB.
O AXE jsem se dozvěděla zcela náhodně. Jedna naše známá totiž bude oblastní ředitelkou jejich pobočky ( okresní město ). Tato „práce“ byla nabízena přes ÚP. Hlavně nikdo z mého okolí nemůže pochopit, jak se tam mohla tato osůbka dostat. Vystudovala s odřenýma ušima Bc. spec. ped. v Brně ( přes celoživotní vzdělávání, s dipl. prací plnou hrubek a faktických chyb ), nikdy nepracovala v tomto sektoru ( ani jinde ), má absolutně nereálně představy o výdělcích ve školství a můžeme jí věřit asi tak každé 10 slovo. Kdyby se jednalo o tak lukrativní pozici, určitě by se objevily mraky zájemců ( zkušených, vzdělaných, schopných ). Jak potom může někdo takový vést tým ( asi 15 lidí ), budovat ho a řídit. Proč není do této funkce jmenován někdo z řad prověřených pracovníků? To je jim úplně jedno, kdo jejich firmu zastupuje, kdo nabízí její produkty? Nebo už jsou na tom tak špatně a berou každého s tím, že ho, pokud se „nechytí“, za pár týdnů vykopnou. Je mi jedno, jaké výhody nabízejí, nikdy bych u nich neuzavřela žádnou smlouvu, protože bych měla strach, že mi ji nabízí nějaký „amatér“ a podá mi zkreslené informace… to radši jinde méně výhodně, ale jistěji…
Navíc, ono je mi úplně jedno, jestli se mi těch mích pár grošíků rozmnoží o stovku nebo dvě, kdo nic nemá, nic se mu nezhodnotí a taky nemůže o nic přijít…
Trefila jste to přesně – berou každého. Účelem hry je člověka obalamutit, nasekat pár smluv v kruhu rodinném, vyždímat z něho nějaké prachy a následně jej vyhodit pro neplnění obchodních plánů.
A na řadu jde další – obalamutit, vyždímat, vyhodit.
A tak dál pořád dokola. Kvalitu v tom nehledejte, hlavní je prodat ty jejich finanční šunky.
Známá přímo z Axy tvrdí:
AXA = méně než standard.
Jenže ta dotyčná osůbka nikdy nepřizná, proč za pár týdnů skončí, pár smluv určitě uzavře ( ať už v kruhu rodinném či v okruhu svých známých ) a vydělá víc než ti, co jsou na podpoře ( u nás je po krachu továrny velká nezaměstnanost ). Je fakt, že na úřadu práce najdete spoustu nabídek na pozice obchodních zástupců, ale soudný člověk ví, oč se jedná a nikdy do takového spolku nevstoupí… a jako to zní hrdě, když každému v naší střediskové vesničce na potkání vykládá, že bude ředitelka okresní pobočky.
Moje kamarádka pracuje na poště, a tak dobře vím, jaký je tam obrovský nátĺak na plnění produktů ( spoření, účty, pojistky, důchodové ) – telefonická upozornění od šéfů, finanční postihy a ( což je snad nejpotupnější ) veřejná pokárání na pracovních schůzkách. Takže nastává to, co jste naznačil – každý „prošpikuje“ smlouvami svoji rodinu, příbuzné a známé. A kdo z toho profituje? To si každý odvodí sám. Vůbec se nedivím, že největší platy ( a odměny ) jsou v tomto sektoru.