kvuli ničemu jinýmu se to ostatně ani nedělá.
obvyklá otázky cajta "tak pane řidič, bude to s bločkem, nebo se slevou bez bločku?" - vymění za "tak pane řidič, bude to s bodíkama, nebo s příplatkem bez bodíků?"
jen se těším, až ta banda dementů co tohle vymyslela, si hned po prohraných volbách za volantem 3x zatelefonuje a jednou překročí rychlost na nějakém poli co je ještě v obci - a pak jednou špatně zaparkuje a ŠUPS je bez řidičáku. chci věřit že každý bývalý poslanec dostane přiděleného jednoho cajta, který za ním bude jezdit. stačí měsíc a chodí pěšky.
Především ta banda dementů tam má pořád své drápky. Nemám nic proti zpřísnění, ale tvrdím, že rychlost jízdy není to největší nebezpečí a je to relativní záležitost. Ten důchodce co přejel na přechodu děti s Trabantem asi nejel kilo. Nejhorší je nedání přednosti a jízda v protisměru. Jenže na to policajti radar nemají. Taky mě štve, když každý místní radní si prosadí u svýho baráku čtyřicítku anebo stopku.
ten co to vymislel je dementní tvor,co vůbec nepřemýšlí.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stačí abych udělala pár totálních blbostí co prakticky nedokážou že sem špatná řidička jako je třeba telefon za jízdy a pár kravin,,,,,a sem v totální prdeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za telefonování za jízdy bych dával trest smrti. Lidé si myslí, že to není závažný přestupek, ale pokud jezdíte, všimněte si, co mobilisti jsou schopni předvést: Začíná se nedáváním blinkrů. Pokud jsem schopen telefonistu rozpoznat, tak se klidím do škarpy. Nedávání přednosti v jízdě, jednou rukou drží telefon, druhou by měli řadit, točit volantem, ale nestíhají. Tuhle jsem zažil, jak mobilista na kruháči chtěl přeřadit, nepodařilo se, zastavil, šmátral po kvaltu, pak mu to asi chcíplo. Stáli jsme tam, mezitím mohla projet spousta aut, ale nemohla, tak se tvořily kolony. Samozřejmě, že při opouštění kruháče nedal znamení o změně směru jízdy.
Na tyto přestupky pak automaticky navazují další prohřešky, a zatímco ostatmí účastnící silničního provozu dávájí bacha na podobné telefonisty, a mnohdy v rámci odvrácení nehody se sami stanou obětí, telefonující viník unikne a mnohdy ani netuší, že zavinil karambol těch druhých, pozorných.